Haar verfen
dinsdag 14 juli 2015 om 23:49
quote:Blondie456 schreef op 14 juli 2015 @ 23:46:
Mensen denken veel te makkelijk over zelf haren verven. Weet je dat je met pure scheikunde bezig bent als je haren gaat verven.Ik verf ook altijd zelf mijn haar. Ik ben donker van mijzelf, dus kies ook altijd donkere kleuren. Blond begin ik al helemaal niet aan, want , naast het feit dat het mij niet staat, is dit zeker een kleur dat een prof. moet aanbrengen ivm ontkleuren ed.
Mensen denken veel te makkelijk over zelf haren verven. Weet je dat je met pure scheikunde bezig bent als je haren gaat verven.Ik verf ook altijd zelf mijn haar. Ik ben donker van mijzelf, dus kies ook altijd donkere kleuren. Blond begin ik al helemaal niet aan, want , naast het feit dat het mij niet staat, is dit zeker een kleur dat een prof. moet aanbrengen ivm ontkleuren ed.
dinsdag 14 juli 2015 om 23:50
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2015 @ 23:49:
[...]
Ik verf ook altijd zelf mijn haar. Ik ben donker van mijzelf, dus kies ook altijd donkere kleuren. Blond begin ik al helemaal niet aan, want , naast het feit dat het mij niet staat, is dit zeker een kleur dat een prof. moet aanbrengen ivm ontkleuren ed.Nou helaas pakte het bij mij in 1x en veelste goed ook.
[...]
Ik verf ook altijd zelf mijn haar. Ik ben donker van mijzelf, dus kies ook altijd donkere kleuren. Blond begin ik al helemaal niet aan, want , naast het feit dat het mij niet staat, is dit zeker een kleur dat een prof. moet aanbrengen ivm ontkleuren ed.Nou helaas pakte het bij mij in 1x en veelste goed ook.
dinsdag 14 juli 2015 om 23:54
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2015 @ 23:52:
[...]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb in mijn jongere jaren genoeg " haarbloopers" gemaakt. Zie het als een les en nooit meer doen
haha ik vertrouw nooit meer een ander met mn haar.. ik ben 20 en als ik het zelf had gedaan had ik dit nu niet
[...]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb in mijn jongere jaren genoeg " haarbloopers" gemaakt. Zie het als een les en nooit meer doen
dinsdag 14 juli 2015 om 23:56
woensdag 15 juli 2015 om 03:21
Ik heb donkerbruin haar van mezelf en heb het de afgelopen 4 jaar keer op keer zwart geverfd. Een paar maanden terug wou ik mijn haar licht bruin hebben en was te koppig om naar de kapper te gaan en heb het 4 keer zelf donker/midden blond geverfd en zoals verwacht was het resultaat teleurstellend. Ik raad het iedereen aan die van donker naar licht of van heel licht naar donker wilt gaan, het niet zelf te doen maar naar de kapper te gaan. Uiteindelijk ben ik zelf naar de kapper gegaan en ik ben er ontzettend blij mee.
woensdag 15 juli 2015 om 06:47