Mode & Beauty alle pijlers

Haar verfen

14-07-2015 23:38 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ga naar de kapper. Die mensen hebben er voor geleerd.

En het is verven.
Oei..ik zou als ik jou was toch even naar de kapper gaan en niet zelf eraan gaan " prutsen" een nieuwe kleur zal zich denk ik mengen met was je nu hebt? Zal niet mooi worden ben ik bang. Succes , want lelijk haar zit geen enkele vrouw op te wachten.
Ja sorry voor mijn dyslectie. kan het ook al niet meer veranderen ;)
Mensen denken veel te makkelijk over zelf haren verven. Weet je dat je met pure scheikunde bezig bent als je haren gaat verven.
quote:Blondie456 schreef op 14 juli 2015 @ 23:46:

Mensen denken veel te makkelijk over zelf haren verven. Weet je dat je met pure scheikunde bezig bent als je haren gaat verven.Ik verf ook altijd zelf mijn haar. Ik ben donker van mijzelf, dus kies ook altijd donkere kleuren. Blond begin ik al helemaal niet aan, want , naast het feit dat het mij niet staat, is dit zeker een kleur dat een prof. moet aanbrengen ivm ontkleuren ed.
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2015 @ 23:49:

[...]

Ik verf ook altijd zelf mijn haar. Ik ben donker van mijzelf, dus kies ook altijd donkere kleuren. Blond begin ik al helemaal niet aan, want , naast het feit dat het mij niet staat, is dit zeker een kleur dat een prof. moet aanbrengen ivm ontkleuren ed.Nou helaas pakte het bij mij in 1x en veelste goed ook.
Dan heb je het misschien te lang in laten trekken.
Als je blond geverfd haar terug donker wil gaan verven moet je heel goed weten wat je erop smeert. De kans op een groene gloed is heel groot.

Ga gewoon even langs de kapper.
quote:Serena2311 schreef op 14 juli 2015 @ 23:50:

[...]

Nou helaas pakte het bij mij in 1x en veelste goed ook.Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb in mijn jongere jaren genoeg " haarbloopers" gemaakt. Zie het als een les en nooit meer doen 😊
quote:Blondie456 schreef op 14 juli 2015 @ 23:52:

Dan heb je het misschien te lang in laten trekken.Ja dat kan.. helaas. wat kan ik daar het best tegen doen?
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2015 @ 23:52:

[...]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb in mijn jongere jaren genoeg " haarbloopers" gemaakt. Zie het als een les en nooit meer doen 😊haha ik vertrouw nooit meer een ander met mn haar.. ik ben 20 en als ik het zelf had gedaan had ik dit nu niet
Ik zou echt naar de kapper gaan. Als je morgen weer zelf aan de slag gaat dan verpest je het misschien nog meer en je haren lijden daar ook mee. Een kapper moet het kunnen zien voordat ze weten welke kleur er overheen moet. Vaak maken ze een mengsel van verschillende kleuren.
Naar de kapper!

Te blond terug verVen naar bruin zonder opleiding en ervaring levert meestal een groene gloed op, geloof me: dat wil je echt niet...
(Kappersopleiding zit soms ook verlegen om dit soort opdrachten en kost minder, dat kan je ook proberen)
quote:jadaiswa schreef op 15 juli 2015 @ 00:04:

Naar de kapper!

Te blond terug verVen naar bruin zonder opleiding en ervaring levert meestal een groene gloed op, geloof me: dat wil je echt niet...Dat zei ik
quote:Marjo41 schreef op 15 juli 2015 @ 00:09:

[...]

Dat zei ik je piept wel anders als je zelf dyslecties was grappig om het nog eens extra te herhalen marjo
quote:Serena2311 schreef op 15 juli 2015 @ 00:14:

[...]

je piept wel anders als je zelf dyslecties was grappig om het nog eens extra te herhalen marjo

Ik heb het over de groene gloed hoor.

Maar veel succes ermee.
Ik heb donkerbruin haar van mezelf en heb het de afgelopen 4 jaar keer op keer zwart geverfd. Een paar maanden terug wou ik mijn haar licht bruin hebben en was te koppig om naar de kapper te gaan en heb het 4 keer zelf donker/midden blond geverfd en zoals verwacht was het resultaat teleurstellend. Ik raad het iedereen aan die van donker naar licht of van heel licht naar donker wilt gaan, het niet zelf te doen maar naar de kapper te gaan. Uiteindelijk ben ik zelf naar de kapper gegaan en ik ben er ontzettend blij mee.
quote:jadaiswa schreef op 15 juli 2015 @ 00:04:

(Kappersopleiding zit soms ook verlegen om dit soort opdrachten en kost minder, dat kan je ook proberen)Volgens mij zijn die nu gesloten ivm vakantie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven