Mode & Beauty alle pijlers

Haarmasker

13-10-2012 13:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Even vlug een vraag. Ik ga zo heerlijk relaxen in bad, en ik heb nog een pot haarmasker staan van Andrelon Care & Repair. Op deze pot staat dat het minimaal 3 minuten moet inwerken. Nu is mijn vraag, kan ik het voordat ik in bad stap erin doen, en nadat ik uit bad kom (ongeveer een half uurtje) weer uitspoelen? Of kan dat kwaad als het zo lang erin blijft zitten?

Er staat geen maximale tijd op, dus vandaar dat ik het even vraag.

Bedankt alvast.
Maakt niets uit. Ben geen kapster, maar heb dat zelf vaak genoeg gedaan en er zit nog steeds haar op mijn hoofd
Ah oke! Dank je voor je reactie!

Had het al wel opgezocht op Google, maar daar word ik ook niet echt wijzer van. Iedereen zegt wat anders, haha.
Ik laat het altijd net iets langer intrekken dan 3 minuten, dan voelt het haar lekker zacht aan, was eerst mijn haar en dan haarmasker,gebruik aussie en vindt het color masker altijd heerlijk gebruik het eigenlijk elke dag ..
nee hoor maakt niet uit!

Ik doe zelfs 's avonds wel eens een masker in mijn haar en laat het de hele nacht intrekken.
Ligt er meestal aan wat voor product je gebruikt, het kan zijn als je een product koopt dat er "schadelijke" stoffen inzitten die je dan toch echt naar 3 min moet uitspoelen.

Daarom geef ik altijd voorkeur aan natuurlijke maskers die ik zelf kan maken hier in huis, zitten die stoffen niet in en kan ik het net zo lang ik zelf wil in laten trekken :D

Zit op het moment met een haarmasker in dit te typen. Ik vond dit recept via Google vond toen ik haarmasker intypten. ben benieuwd. Zal later het resultaat vertellen!
Tuurlijk gebeurt er niks! Je kan het zolang in laten als je wilt
Ik doe het meestal juist langer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven