Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf - Gone Wrong!

01-10-2016 18:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi.

Ik verf mijn haar al een paar jaar zelf.

Nu is het dus zo erg geworden dat de onderkant lichtblond is, de bovenkant oranje en door mijn hele haar allemaal andere kleuren blond.

Hoe kan ik het in hemelsnaam EGAAL asblond(peper en zout) krijgen zonder dat het er geverfd uit ziet zoals het nu is.

Ik verf het wel heel vaak omdat ik dat oranje er gewoon niet uit krijg. Maar wat er dan ook gebeurt is dat de onderkant nog lichter word waardoor er vandaag dus echt een grens is van oranje naar lichtblond.

Iemand tips?

Heb al bij kapsalons gekeken en gebelt maar die vragen enorm veel geld daarvoor. Daarom wil ik het eerst graag zelf proberen.
https://www.youtube.com/r ... query=hair+color+disaster
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat een bedragen kom ik hier tegen voor een normale verfbeurt!

Ik ga sinds de zomer naar de Brainwash en ben dan €40 kwijt met vanaf mijn kin een tweede kleur erin. Dus voor lang haar (tot op mijn bh). Mijn haar helemaal in die kleur zou €27,50 zijn.

Voorheen naar een andere kapper, was ik €38,50 kwijt aan alleen mijn uitgroei laten verven. Die rekenen dus een tarief voor de verf en apart ook voor de tijd/de behandeling.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 01 oktober 2016 @ 19:45:

[...]

En de kapper gebruikt geen rommel. mijn ervaring is dat je vaak beter naar je eigen gevoel kan luisteren dan naar die van een kapper. Kappers knippen vaak hun eigen oren er af en luisteren totaal niet naar de wensen. Dat is ook de reden dat ik al 1,5 jaar niet bij een kapper ben geweest

Dan heb je een slechte kapper getroffen. Ik heb een kapper die heel goed naar mijn wensen luistert en mijn haar prachtig verft. Ik ga er al jaren naar toe. Had daarvoor ook een slechte ervaring met een andere kapperszaak.

Maar idd. TO, ga naar een kapper. Succes in ieder geval!
Brainwash zit hier wel in de buurt. Mijn eigen kapster die wilt het ook wel doen alleen die wilt niet alles tegelijk doen omdat dat mijn haar nogmeer beschadigd.

Er is 2 weken geleden al een flink stuk vanaf geknipt dus dat zou niet hoeven.

Ik ben van mezelf ook blond met een rode gloed en inderdaad ooit nog een keer naar rood gegaan 4 jaar geleden ofzo. En pasgeleden nog een goudblond erin gegooid omdat het wel heel licht blond was, en toen het erin zat dacht ik f.........ck dat is een rood tint. En helaas krijg ik het er aan de onderkant wel uit maar de bovenkant niet.

Ontkleuren heb ik nog maar 1x gedaan en toen was ik compleet wit met aan de bovenkant oranje. Na de 2e keer weer oranje dus toen zijn we gestopt.

Ik ga wel eens op jacht naar een goede kapperszaak.
Je moet het of door de kapper laten doen, of je moet genoeg leren om het thuis te doen. Ik doe het thuis, maar wel met echte kappersverf en niet die pakjes rotzooi in de winkel. Als je veel roodtinten in je haar hebt dan krijg je het echt niet in 1 keer verven asblond. Dat is ontkleuren, verven, tonen en bijhouden.
quote:ChloeFox schreef op 02 oktober 2016 @ 07:54:

Wat een bedragen kom ik hier tegen voor een normale verfbeurt!

Ik ga sinds de zomer naar de Brainwash en ben dan €40 kwijt met vanaf mijn kin een tweede kleur erin. Dus voor lang haar (tot op mijn bh). Mijn haar helemaal in die kleur zou €27,50 zijn.

Voorheen naar een andere kapper, was ik €38,50 kwijt aan alleen mijn uitgroei laten verven. Die rekenen dus een tarief voor de verf en apart ook voor de tijd/de behandeling.

Meer moet het daar ook niet kosten. Wat een rampenzaak.

Verschrikkelijk....
quote:sinnombre schreef op 02 oktober 2016 @ 10:55:

[...]

Meer moet het daar ook niet kosten. Wat een rampenzaak.

Verschrikkelijk....

Dat kun je zo niet zeggen.

Ik had voorheen een prima kapper. Helaas, kapper verkocht zijn zaak en vertrok naar de andere kant van het land. De kapsalon is er dus nog gewoon, er werken alleen andere mensen. En die hebben mijn haar inmiddels twee keer verknipt en nu ga ik er niet meer naartoe, terwijl ik er dus bijna 20 jaar lang tevreden over was.

Nu een andere gevonden en heel tevreden, behalve die ene keer. Een nieuw meisje. En de techniek is het probleem niet, die beheersen ze allemaal. Maar de techniek die ze leren past niet bij mijn haar vol kruintjes. Ze hebben het in orde gemaakt hoor, gratis. En ik ga er nog steeds heen. Maar dat meisje mag mij niet meer knippen.

En heel vroeger had ik een thuiskapster die supergoed kon knippen. En een nichtje heeft er eentje die maar één kapsel kan knippen en dat is goed te zien als je een familiefoto ziet, alle vrouwen lijken op elkaar. Pittig kort...... Tja.

Het is soms zoeken naar de juiste kapper. En of die dan knipt voor tien of voor veertig euro doet er niet toe.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
2x extra licht asblond er doorheen gegooid en nu is alles egaal en het oranje is weg voor een groot gedeelte. Happy me! Nu nog de onderkant. Dat is nog wel oranje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven