Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf pakt niet

10-04-2017 22:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verf mijn haar al jaren, momenteel is het zwart.. voor het grootste gedeelte dan. Op de een of andere manier pakt de haarverf niet overal (zowel in de lengtes als op mijn uitgroei) het gebeurt als ik het zelf verf maar ook als ik het door de kapper laat doen. Mijn eigen haar kleur is bruin en mijn haar is verder in gezond en ik was mijn haar ook een paar dagen niet voordat ik het verf. Misschien heeft iemand een tip of een idee waardoor dit telkens gebeurt? Vooral ook omdat het dus ook mijn uitgroei op sommige plaatsen niet pakt.. heel vreemd!
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Ik lees mee. Herkenbaar!
Ik was mn haar een dag voordat ik t verf en stop er daarna niks in.

Teveel vet en troep in je/te vet haar is niet goed als je je haar wilt verven maar te schoon haar werkt ook niet.

Ook zorg ik ervoor dat ik niets iets teveel verf gebruik zodat ik zeker weer wat het overal zit.
Juist vettigheid zorgt dat het niet goed pakt. Ik was de ene dag zonder cremespoeling of stylingproducten en verf de volgende dag.
Ik heb altijd gedacht dat je je haar 2/3 dagen voor het verven niet meer (mocht) wassen.. ook om je hoofdhuid te beschermen.. styling producten/gel gebruik ik nooit dus daar kan het ook niet aan liggen.. en ik gebruik altijd voldoende verf, en weet 100% zeker dat alles 'onder' de verf zit. Het is toch vreemd dat het bij de kapper ook niet pakt? Ik bedoel, zelf haar verven zou je kunnen zeggen:eigen schuld dikke bult. Maar bij de kapper pakken dezelfde 'plekken' ook niet!
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Donkere verf pakt het beste op poreuze haardelen en dat zijn typisch de punten.

Wat je ook vaak ziet is dat de uitgroei, dus direct boven de huid, het lichtste is en dat heeft twee oorzaken: 1. de temperatuur is daar hoger en dan zijn de blekende stoffen in de verf het actiefst en 2: het is de eerste keer dat dit gedeelte blootgesteld wordt aan verf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat je vaak ziet dat is dat iemand steeds weer het hele haar behandelt met verf waardoor de einden wel 20 keer verf over zich heen hebben gehad. Die einden worden dus steeds intenser gekleurd. Wat erg lelijk is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven