Haarverf pakt niet
maandag 10 april 2017 om 22:49
Ik verf mijn haar al jaren, momenteel is het zwart.. voor het grootste gedeelte dan. Op de een of andere manier pakt de haarverf niet overal (zowel in de lengtes als op mijn uitgroei) het gebeurt als ik het zelf verf maar ook als ik het door de kapper laat doen. Mijn eigen haar kleur is bruin en mijn haar is verder in gezond en ik was mijn haar ook een paar dagen niet voordat ik het verf. Misschien heeft iemand een tip of een idee waardoor dit telkens gebeurt? Vooral ook omdat het dus ook mijn uitgroei op sommige plaatsen niet pakt.. heel vreemd!

Finding My Own Way 
"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
dinsdag 11 april 2017 om 00:14
dinsdag 11 april 2017 om 07:50
Ik heb altijd gedacht dat je je haar 2/3 dagen voor het verven niet meer (mocht) wassen.. ook om je hoofdhuid te beschermen.. styling producten/gel gebruik ik nooit dus daar kan het ook niet aan liggen.. en ik gebruik altijd voldoende verf, en weet 100% zeker dat alles 'onder' de verf zit. Het is toch vreemd dat het bij de kapper ook niet pakt? Ik bedoel, zelf haar verven zou je kunnen zeggen:eigen schuld dikke bult. Maar bij de kapper pakken dezelfde 'plekken' ook niet!

Finding My Own Way 
"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
dinsdag 11 april 2017 om 08:59
Donkere verf pakt het beste op poreuze haardelen en dat zijn typisch de punten.
Wat je ook vaak ziet is dat de uitgroei, dus direct boven de huid, het lichtste is en dat heeft twee oorzaken: 1. de temperatuur is daar hoger en dan zijn de blekende stoffen in de verf het actiefst en 2: het is de eerste keer dat dit gedeelte blootgesteld wordt aan verf.
Wat je ook vaak ziet is dat de uitgroei, dus direct boven de huid, het lichtste is en dat heeft twee oorzaken: 1. de temperatuur is daar hoger en dan zijn de blekende stoffen in de verf het actiefst en 2: het is de eerste keer dat dit gedeelte blootgesteld wordt aan verf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 11 april 2017 om 09:06