Mode & Beauty alle pijlers

Hairextensions Promoten

12-09-2012 13:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai mensen,

Sinds maart dit jaar ben ik begonnen om voor mezelf te beginnen met Hairextensions. Ik ben zelf altijd kapster geweest, maar toch nooit de feeling gehad totdat ik de opleiding hairextensions ging volgen.

Na ontzettend veel geoefend te hebben en paar vaste klanten te hebben gekregen, wil ik mij groter maken. Maar ja hoe doe ik dat?? Ik heb een Facebook pagina aangemaakt, op Marktplaatst gezet, visitekaartjes opgehangen en een website gemaakt... kortom ik loop eigenlijk een beetje vast.

Nu is mijn vraag weet iemand nog meer ideeen of tips???:D Bedankt alvast!:D
Vragen of je kaartjes mag neerleggen bij nagelsalons, beautysalons etc.
quote:Roowsjuh schreef op 12 september 2012 @ 13:59:

Sinds maart dit jaar ben ik begonnen om voor mezelf te beginnen met Hairextensions.Als je nog steeds bezig bent met beginnen zou ik nog maar even door gaan met oefenen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 12 september 2012 @ 15:06:

[...]

Als je nog steeds bezig bent met beginnen zou ik nog maar even door gaan met oefenen.Stampertjes moeder zei al: "als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets"............
quote:vikki schreef op 12 september 2012 @ 15:09:

[...]

Stampertjes moeder zei al: "als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets"............

Is toch gewoon een grappige zin (0;

OT, bij zonnenstudio's enzo kaartjes leggen (of meisje wat daar staat met flinke korting aanbieden haar haar te doen, in ruil voor veel reclame?
tnx zwarte rozen! goede tip!!:D
Vriendinnen, zussen etc ook voor vriendenprijs geven, ook in ruil voor reclame. Je zal flink moeten investeren voor dat er echt goed betalende klanten komen. Kan wel jaar (of 2) duren.
Huur een ruimte bij de nagelsalon of ander beauty gebeuren. Kondig aan dat je er op die dag zit
.
Samenwerken met/in een kapsalon? Bij mijn vorige kapper kwam er op maandag iemand voor extentions, op dinsdag een pedicure enz
Kortingsbonnen maken en uitdelen op een markt/braderie?

en daarbij natuurlijk een demonstratie geven.

Een party organiseren bij een vriendin thuis, net zoiets als een tupperware party.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven