Halloween outfit
donderdag 4 oktober 2018 om 11:45
donderdag 4 oktober 2018 om 11:58
Heb je toen een kostuum gekocht?redbulletje schreef: ↑04-10-2018 11:51Vorig jaar in Amerika was ik heks. Niet te ingewikkeld en zit ook nog comfortabel.
donderdag 4 oktober 2018 om 12:02
De mantel en make-up leende ik van de vrienden waar ik logeerde en de hoed heb ik gekocht. We gingen als 'coven'.
Ik had ook enge contactlenzen gekocht, maar die kreeg ik met geen mogelijkheid in m'n ogen jammergenoeg. Het had er anders zo gaaf uitgezien.
donderdag 4 oktober 2018 om 12:54
Ja, viel tegen. Ik vond The Conjuring vele malen beter. Teveel uitgemolken nu.
Hereditary wel gaaf.
donderdag 4 oktober 2018 om 16:27
donderdag 4 oktober 2018 om 16:45
donderdag 4 oktober 2018 om 17:23
Wij hebben binnenkort ook een feest met als thema Halloween. De action heeft op dit moment allerlei verkleedoutfits. Ik vond ze zelf niet zo geweldig. Wel lekker goedkoop, 10 euro.
Ik heb zelf nu iets besteld op internet, zijn echt heel veel websites met verkleedkleding, en zeker met Halloween outfits om uit te kiezen. Ik wilde er ook niet veel geld aan kwijt zijn. Was nu geloof ik 25 euro kwijt. Dat vond ik prima. Tsja, de kwaliteit ervan is natuurlijk niet heel erg goed. Maar ach, ik trek het 1 avond aan, daar doet het het prima voor. Ik heb maat L gekozen, heb normaal maat 40. Wat mij wel opviel, is dat veel jurken/rokjes kort lijken. Dat was dus ook echt het geval bij mijn outfit. Nou ben ik zelf niet lang, dus is dat niet zo'n probleem. Maar als ik zie waar de split bij mij al zit, dan zit die bij iemand die 15 cm langer is, gewoon pas bij haar navel.
Ik had er trouwens wel voor gekozen om het via Nederlandse site te bestellen en niet via alliexpress of iets dergelijks. Omdat ik het idee had dat de maten dan iets meer kloppen. Maar goed, dat kan ook een foute gedachte van mij zijn.
Ik heb zelf nu iets besteld op internet, zijn echt heel veel websites met verkleedkleding, en zeker met Halloween outfits om uit te kiezen. Ik wilde er ook niet veel geld aan kwijt zijn. Was nu geloof ik 25 euro kwijt. Dat vond ik prima. Tsja, de kwaliteit ervan is natuurlijk niet heel erg goed. Maar ach, ik trek het 1 avond aan, daar doet het het prima voor. Ik heb maat L gekozen, heb normaal maat 40. Wat mij wel opviel, is dat veel jurken/rokjes kort lijken. Dat was dus ook echt het geval bij mijn outfit. Nou ben ik zelf niet lang, dus is dat niet zo'n probleem. Maar als ik zie waar de split bij mij al zit, dan zit die bij iemand die 15 cm langer is, gewoon pas bij haar navel.
Ik had er trouwens wel voor gekozen om het via Nederlandse site te bestellen en niet via alliexpress of iets dergelijks. Omdat ik het idee had dat de maten dan iets meer kloppen. Maar goed, dat kan ook een foute gedachte van mij zijn.