Mode & Beauty alle pijlers

Halloween outfit

04-10-2018 11:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Binnenkort heb ik een Halloween feestje waar ik natuurlijk verkleed naartoe ga. Ik wil best een kostuum kopen, maar wil er ook niet te veel geld aan kwijt zijn. Ben inspiratieloos :)
Hebben jullie leuke ideeën wat ik aan zou kunnen doen?
Vorig jaar in Amerika was ik heks. Niet te ingewikkeld en zit ook nog comfortabel.
Heb je een witte jurk, dan kan je er een paar vleugels bijkopen en dan ga je als elfje of engel.
Heb je een zwarte jurk, dan hoef je alleen een grote puntmuts te kopen en ga je als heks.

Het kan heel eenvoudig zijn.
redbulletje schreef:
04-10-2018 11:51
Vorig jaar in Amerika was ik heks. Niet te ingewikkeld en zit ook nog comfortabel.
Heb je toen een kostuum gekocht?
fotoroid schreef:
04-10-2018 11:58
Heb je toen een kostuum gekocht?
De mantel en make-up leende ik van de vrienden waar ik logeerde en de hoed heb ik gekocht. We gingen als 'coven'.
Ik had ook enge contactlenzen gekocht, maar die kreeg ik met geen mogelijkheid in m'n ogen jammergenoeg. Het had er anders zo gaaf uitgezien.
Afbeelding

Ik zou als "The Nun" gaan. Die draait nu in de bioscoop.
We should have each other with cream.
catskin schreef:
04-10-2018 12:14
Afbeelding

Ik zou als "The Nun" gaan. Die draait nu in de bioscoop.
Nice!!!

Zo'n make-up had ik vorig jaar en ook soortgelijke lenzen, maar helaas moest ik 't met m'n eigen bruine ogen doen.
The Nun; ja!
Lijkt me trouwens 'n gave film. Iemand al geweest?
redbulletje schreef:
04-10-2018 12:52
Lijkt me trouwens 'n gave film. Iemand al geweest?

Ja, viel tegen. Ik vond The Conjuring vele malen beter. Teveel uitgemolken nu.

Hereditary wel gaaf.
Vampier lijkt me leuk.
Zelf de 'wens' om zo verkleed te gaan, alleen nooit Halloween gevierd oid.

Misschien zo'n horror zuster met goeie make up/schmink en bloed verf op je witte zuster outfit en dergelijke?
Ik ga inderdaad goede make up verzorgen, leuk om zo uit te pakken! Zit momenteel te kijken naar sprookjesjurkjes, ze hebben korting dus dat scheelt ook weer.
Al die kostuums vallen groot toch.. Er staat dan M te vergelijken is met maat 38, dat heb ik in principe wel, maar dacht dat het altijd echt heel groot valt. Of niemand ervaring mee?
Pinterest staat wel veel leuke dingen op!
Zoeken op Halloween outfit diy ofzo
fotoroid schreef:
04-10-2018 13:49
Al die kostuums vallen groot toch.. Er staat dan M te vergelijken is met maat 38, dat heb ik in principe wel, maar dacht dat het altijd echt heel groot valt. Of niemand ervaring mee?

Waar kijk je? Chinese maten zijn altijd behoorlijk afwijkend.
https://www.youtube.com/watch?v=OossjTLEx4U
Wij hebben binnenkort ook een feest met als thema Halloween. De action heeft op dit moment allerlei verkleedoutfits. Ik vond ze zelf niet zo geweldig. Wel lekker goedkoop, 10 euro.
Ik heb zelf nu iets besteld op internet, zijn echt heel veel websites met verkleedkleding, en zeker met Halloween outfits om uit te kiezen. Ik wilde er ook niet veel geld aan kwijt zijn. Was nu geloof ik 25 euro kwijt. Dat vond ik prima. Tsja, de kwaliteit ervan is natuurlijk niet heel erg goed. Maar ach, ik trek het 1 avond aan, daar doet het het prima voor. Ik heb maat L gekozen, heb normaal maat 40. Wat mij wel opviel, is dat veel jurken/rokjes kort lijken. Dat was dus ook echt het geval bij mijn outfit. Nou ben ik zelf niet lang, dus is dat niet zo'n probleem. Maar als ik zie waar de split bij mij al zit, dan zit die bij iemand die 15 cm langer is, gewoon pas bij haar navel.

Ik had er trouwens wel voor gekozen om het via Nederlandse site te bestellen en niet via alliexpress of iets dergelijks. Omdat ik het idee had dat de maten dan iets meer kloppen. Maar goed, dat kan ook een foute gedachte van mij zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven