Mode & Beauty alle pijlers

hansop dames waar te koop?

14-12-2008 10:44 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben al tijden op zoek naar een damespyama gemaakt uit één stuk maar ik kan ze dus nergens vinden. Het enige wat ik kan vinden via google zijn van die 'medische pyjama's' maar die zijn erg lelijk en erg duur...

Vroeger heb ik er wel eens een flanellen gekocht bij H&M...

wie weet waar ik fatsoenlijke (flanellen) hansop kan kopen in damesmaten. Ik woon in het noorden dus het liefst een tip met een vestigingen door heel nederland of een winkel in het noorden of een website...

BEDANKT!!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaarom wil je een hansop

Vreselijke ondingen!
668, the neighbour of the Beast
hahahahaha

je hebt zeker geen vriend he
Ooooh, vroeger had ik ook zo'n ding! Als je dan moest plassen, zat je daar in je blote niksie te bibberen, want dat héle pak moest uit. Waarom in hemelsnaam wil je zo'n ding???
quote:Moordwijf schreef op 14 december 2008 @ 10:51:

hahahahaha

je hebt zeker geen vriend he óf ze wil van d'r vriend af....
The time is now
Ik had er ook een toen ik 14 was... Inderdaad, bibberen als je naar het toilet moest! Maar zo leuk op pyjamafeestjes, ieder meisje had er een. Het was echt hip toen.

Maar mijn eerste gedachte was nu ook: wááát!!! Waarom wil je nu nog een hansop?! Bestaan die dingen nog wel?
Bodystockings waren toen ook zo in... Daar sliep ik in de zomer in, want in de zomer was een hansop veel te warm!
quote:Banba schreef op 14 december 2008 @ 10:54:

[...]

óf ze wil van d'r vriend af....Dat zal het zijn ja
Geen idee waar je ze kunt kopen. Waarom koop je niet een pyjama-shirt met broek? Veel makkelijker voor naar het toilet te gaan.
quote:Ring1981 schreef op 14 december 2008 @ 10:57:

Bodystockings waren toen ook zo in... Daar sliep ik in de zomer in, want in de zomer was een hansop veel te warm!Jaaaa... met de kl*tedrukkertjes in je kruis! Heel fijn met fietsen
Vind er wel 1 van latex....

Ja echt wel...

Ze beginnen nu weer in de mode te raken, twee van mijn collega's hebben al een aantal varianten met van boven een bloes en van onder drukkertjes. Want 'zo handig, dan kruipt je bloes niet op als je bukt.' Maar dan nog... Die drukkertjes blijven toch klote in je kruis?!

Dus wie weet is TO wel een trendsetter en komt de hansop ook weer helemaal terug!

Als je via Google kijkt krijg je dit voorbeeld:

Voor kleine kinderen bestaan ze nog wel. Mijn zoontje heeft er eentje van spiderman.

Vroeger als kind, ik denk dat ik 12 was, hadden ik en mijn zus er ook een. Maar ik moet er niet aan denken om er nu nog eentje te dragen haha!
Ik vind hansopjes alleen mogen bij kinderen tot een jaar of drie, en dan vind ik het eigenlijk al zielig
Op mijn werk worden ze regelmatig voorgeschreven bij mensen met chronisch eczeem, om het krabben in de slaap tegen te gaan.

Die associaties blijf ik nu ook houden als het over een hansop gaat! Als anti-jeuk pak.
Ik had er trouwens vroeger ook een paar, sliep heerlijk en lekker warm, maar als je naar de wc moest...

Mijn moeder maakte ze zelf van badstof en dan mochten wij allemaal bloemen of vlinders of andere frutsels uit restjes stof knippen en die stikte ze er dan op. Denk dat ik ze ook wel tot een jaar of 10 heb gedragen. En dan op zondag heel de dag in je pyjama rondlopen, lekker warm en lui.
Kinky!
Dan snap ik het, als anti-jeukpak. Maar verder.... Dat je voor je lol zo'n ding draagt, ieuw.

Ik vond ze vroegah al vre-se-lijk. Niet te zuinig.
Alle soorten en maten:

http://www.jumpinjammerz.com/
The time is now
Dat 'jammer' in die link snap ik dan wel weer
quote:Banba schreef op 14 december 2008 @ 11:09:

Alle soorten en maten:

http://www.jumpinjammerz.com/Hahaha! Waar in godsnaam heb je die site gevonden? Ik denk wel dat je gelukkigmeisje nu heel gelukkig hebt gemaakt.
Naaimachine nemen en namaken?
Heb meteen een goed idee opgedaan voor een kerstcadeau voor banbaman! Zie je ons al zitten?

The time is now
quote:Banba schreef op 14 december 2008 @ 11:09:

Alle soorten en maten:

http://www.jumpinjammerz.com/

SEKSIE!!!
Je zal trouwens maar een man of vriend hebben die zoiets draagt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven