hansop dames waar te koop?
zondag 14 december 2008 om 10:44
Hallo,
Ik ben al tijden op zoek naar een damespyama gemaakt uit één stuk maar ik kan ze dus nergens vinden. Het enige wat ik kan vinden via google zijn van die 'medische pyjama's' maar die zijn erg lelijk en erg duur...
Vroeger heb ik er wel eens een flanellen gekocht bij H&M...
wie weet waar ik fatsoenlijke (flanellen) hansop kan kopen in damesmaten. Ik woon in het noorden dus het liefst een tip met een vestigingen door heel nederland of een winkel in het noorden of een website...
BEDANKT!!!!
Ik ben al tijden op zoek naar een damespyama gemaakt uit één stuk maar ik kan ze dus nergens vinden. Het enige wat ik kan vinden via google zijn van die 'medische pyjama's' maar die zijn erg lelijk en erg duur...
Vroeger heb ik er wel eens een flanellen gekocht bij H&M...
wie weet waar ik fatsoenlijke (flanellen) hansop kan kopen in damesmaten. Ik woon in het noorden dus het liefst een tip met een vestigingen door heel nederland of een winkel in het noorden of een website...
BEDANKT!!!!
zondag 14 december 2008 om 11:17
Afschuwelijk gewoon!
Daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden!
De google ad onderaan de pagina is dan wel weer grappig.
'Alles om je zelfverzekerd door
Je ongesteldheid heen te helpen! www.Libresse.nl'
Daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden!
De google ad onderaan de pagina is dan wel weer grappig.
'Alles om je zelfverzekerd door
Je ongesteldheid heen te helpen! www.Libresse.nl'
zondag 14 december 2008 om 11:39
Hilarisch topic dit. Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen van het lachen.
Vind die krengen trouwens nog duur ook, die met achterklep moet gewoon 70,- dollar kosten.
Die Slanker lijkt me dan weer lekker, als je alleen thuis op de bank grieperig zit te zijn met een grote pot thee en doos chocolade naast je. Ja daar zie ik wel wat in. Kost dat ding?
Vind die krengen trouwens nog duur ook, die met achterklep moet gewoon 70,- dollar kosten.
Die Slanker lijkt me dan weer lekker, als je alleen thuis op de bank grieperig zit te zijn met een grote pot thee en doos chocolade naast je. Ja daar zie ik wel wat in. Kost dat ding?
zondag 14 december 2008 om 11:41
zondag 14 december 2008 om 11:44
`Jaa,, ik heb een slanket voor de sint gekregen! Lekker hoor, zappen, laptoppen en lezen op de bank zonder koude armen. (mijn excuus is wel dat ik heel binnenkort met zwangerschapsverlof ga... )
Die krengen zijn idd duur, en mijn man heeft er ook nog veel bijkomende kosten bij de douane voor moeten betalen. Maar we hebben er nog een liggen, hij had er meteen 2 besteld. Voor 50 euro mogen jullie er een bij ons kopen
(en dan zijn die extra douane kosten bijna allemaal voor onze rekening)
Die krengen zijn idd duur, en mijn man heeft er ook nog veel bijkomende kosten bij de douane voor moeten betalen. Maar we hebben er nog een liggen, hij had er meteen 2 besteld. Voor 50 euro mogen jullie er een bij ons kopen
(en dan zijn die extra douane kosten bijna allemaal voor onze rekening)
zondag 14 december 2008 om 11:44