Heels, heels, heels.
dinsdag 15 juni 2010 om 09:29
dinsdag 22 juni 2010 om 15:37
quote:Waldorf114 schreef op 22 juni 2010 @ 15:24:
Heb er zelf maar even een fotootje van gemaakt. Zelfs op de Tommy Hilfiger webshop staat dit model niet. Alleen nog effen modellen. Kleine foto, maar ze zijn donkerblauw (uit de Denim serie) met witte stipjes en de stiksels zijn oud roze. Hak is ongeveer 11 cm.
[afbeelding]
Ze zijn erg leuk!!
Ik wordt er zelfs bijna verliefd op en ik hou echt helemaal niet van blauw.
Heb er zelf maar even een fotootje van gemaakt. Zelfs op de Tommy Hilfiger webshop staat dit model niet. Alleen nog effen modellen. Kleine foto, maar ze zijn donkerblauw (uit de Denim serie) met witte stipjes en de stiksels zijn oud roze. Hak is ongeveer 11 cm.
[afbeelding]
Ze zijn erg leuk!!
Ik wordt er zelfs bijna verliefd op en ik hou echt helemaal niet van blauw.
dinsdag 22 juni 2010 om 15:40
dinsdag 22 juni 2010 om 15:46
Je hebt helemaal gelijk, alleen zou ik qua kleding echt niets hebben om het mee te combineren.
Meestal is dat de enige vereiste die ik aan schoenen stel, dat ze bij mijn kleding passen. En als ik schoenen echt helemaal te vind, dan koop ik een outfit bij mijn schoenen Maar daarvoor meot ik ze wel echt heel leuk vinden.!
Meestal is dat de enige vereiste die ik aan schoenen stel, dat ze bij mijn kleding passen. En als ik schoenen echt helemaal te vind, dan koop ik een outfit bij mijn schoenen Maar daarvoor meot ik ze wel echt heel leuk vinden.!
dinsdag 22 juni 2010 om 16:27
Vandaag had ik ze aan met een donkerblauwe spijkerbroek en een wit/donkerblauw gestreept shirtje. Ik dacht eerst ook dat ze moeilijk te combineren waren, maar valt echt mee. Ik heb van alles in de kast dus er is altijd wel iets. Verder moet je echt niet bang te zijn om verschillende patronen te combineren (zoals ik dus stippels en streep combineer), want dat hoeft niet per definitie slecht te staan. Al moet je het wel kunnen hebben. Een vriendin van mij is meer gebaat bij effen, rustige oufits, anders wordt het een chaos.
dinsdag 22 juni 2010 om 17:26
quote:ladybass schreef op 15 juni 2010 @ 21:07:
Oh ik wil weer zo graag op hakken! Liep er tot ik een hersenbloeding kreeg ook altijd op, maar de bloeding zat bij mij in mijn motorische schors wat een halfzijdige verlamming tot gevolg had. Ik krabbel al steeds meer op, maar ben al een tijd veroordeeld tot gymschoenen. In het revalidatiecentrum zeiden ze dat hakken nooit meer mogelijk waren voor mij en hebben ze me bijna met een rollator op straat gezet. Toen ik daar wegging liep ik met een stok en een plastic beugel om mijn linker onderbeen zwaar ongelukkig te zijn. Probeerden ze me ook nog wijs te maken dat er goed uitzien totaal onbelangrijk is (ja, voor al die bejaarden die daar zaten). Gelukkig heb ik nu een top-fysio die over een tijdje, als ik beter hersteld ben, me weer op hakken wil laten lopen. Zo blij mee!
Een paar maanden geleden was er op een ander forum ook een
topic over een vrouw die moeite had met mooie schoenen vinden
en die om gezondheidsredenen moeite had met het vinden van
mooie schoenen.Kreeg ze van een paar vrouwen te horen dat ze
maar minder ijdel moest zijn en dat gezondheid belangrijker was en dat ze maar met minder modieuse schoenen genoegen moest
nemen.Zoiets noem ik dan maar lekker begrijpvol...not!Al heb je
problemen met je gezondheid dannoch heb je recht op modieuse
schoenen met of zonder hak.Er zijn ook zat schoenen die praktisch en mooi tegelijk zijn.Bij deze heb je dan een mooie gelegenheid om jezelf op mooie schoenen te tracteren.Sterkte verder met alles en laat mensen maar kletsen!
Oh ik wil weer zo graag op hakken! Liep er tot ik een hersenbloeding kreeg ook altijd op, maar de bloeding zat bij mij in mijn motorische schors wat een halfzijdige verlamming tot gevolg had. Ik krabbel al steeds meer op, maar ben al een tijd veroordeeld tot gymschoenen. In het revalidatiecentrum zeiden ze dat hakken nooit meer mogelijk waren voor mij en hebben ze me bijna met een rollator op straat gezet. Toen ik daar wegging liep ik met een stok en een plastic beugel om mijn linker onderbeen zwaar ongelukkig te zijn. Probeerden ze me ook nog wijs te maken dat er goed uitzien totaal onbelangrijk is (ja, voor al die bejaarden die daar zaten). Gelukkig heb ik nu een top-fysio die over een tijdje, als ik beter hersteld ben, me weer op hakken wil laten lopen. Zo blij mee!
Een paar maanden geleden was er op een ander forum ook een
topic over een vrouw die moeite had met mooie schoenen vinden
en die om gezondheidsredenen moeite had met het vinden van
mooie schoenen.Kreeg ze van een paar vrouwen te horen dat ze
maar minder ijdel moest zijn en dat gezondheid belangrijker was en dat ze maar met minder modieuse schoenen genoegen moest
nemen.Zoiets noem ik dan maar lekker begrijpvol...not!Al heb je
problemen met je gezondheid dannoch heb je recht op modieuse
schoenen met of zonder hak.Er zijn ook zat schoenen die praktisch en mooi tegelijk zijn.Bij deze heb je dan een mooie gelegenheid om jezelf op mooie schoenen te tracteren.Sterkte verder met alles en laat mensen maar kletsen!
maandag 28 juni 2010 om 09:13
Wie moet ik allemaal gelijk geveb Ik heb binnen 3 weken mijn zwarte peep too pumps al kapot gelopen.
Conclusie: ik had meteen goede moeten kopen!
Iemand toevallig een idee waar ik mooie zwarte leren peep too pumps kan kopen? Hak moet min 9 cm zijn (liefst hoger).
Ik zie ze overal staan, maar nergens zijn ze echt van leer, of niet hoog genoeg.
Conclusie: ik had meteen goede moeten kopen!
Iemand toevallig een idee waar ik mooie zwarte leren peep too pumps kan kopen? Hak moet min 9 cm zijn (liefst hoger).
Ik zie ze overal staan, maar nergens zijn ze echt van leer, of niet hoog genoeg.