Heels, heels, heels.
dinsdag 15 juni 2010 om 09:29
dinsdag 15 juni 2010 om 09:37
dinsdag 15 juni 2010 om 09:51
dinsdag 15 juni 2010 om 10:10
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 09:37:
Ze zijn nog niet binnen
Ik heb ze zaterdag in de winkel gepast in een andere kleur, omdat ze de goede kleur niet meer in mijn maat hadden. Toen heb ik ze thuis meteen op internet besteld, dus ik hoop (duimen!!!) dat ze vandaag binnen komen.
Ik jat wel even een plaatje van de website!
[afbeelding]
Prachtig! Waar heb je ze besteld?
Hier ook een schoenenfan. Ik houd heel erg van aparte schoenen. Maar ben afgelopen jaar niet zoveel leuks tegen gekomen. Er zit bij mij ook wel een grens qua hakhoogte.
Ze zijn nog niet binnen
Ik heb ze zaterdag in de winkel gepast in een andere kleur, omdat ze de goede kleur niet meer in mijn maat hadden. Toen heb ik ze thuis meteen op internet besteld, dus ik hoop (duimen!!!) dat ze vandaag binnen komen.
Ik jat wel even een plaatje van de website!
[afbeelding]
Prachtig! Waar heb je ze besteld?
Hier ook een schoenenfan. Ik houd heel erg van aparte schoenen. Maar ben afgelopen jaar niet zoveel leuks tegen gekomen. Er zit bij mij ook wel een grens qua hakhoogte.
dinsdag 15 juni 2010 om 10:22
dinsdag 15 juni 2010 om 10:24
quote:El_lebel schreef op 15 juni 2010 @ 10:17:
Wollepop: hoe loopt dat nou, echte Louboutins?
Ze lopen heeeeerlijk! En ze hebben een geintegreerde zool, wat de hoogte dus iets compenseert. (weet dat je dat vraag niet aan mij stelde, maar wilde toch graag antwoorden )
I love heels!
Heb btw hele mooie rode-peeptoe-sleehakken, weet niet wie er om rood vroeg? . Zaterdag weer lekker kijken voor nieuwe!
Wollepop: hoe loopt dat nou, echte Louboutins?
Ze lopen heeeeerlijk! En ze hebben een geintegreerde zool, wat de hoogte dus iets compenseert. (weet dat je dat vraag niet aan mij stelde, maar wilde toch graag antwoorden )
I love heels!
Heb btw hele mooie rode-peeptoe-sleehakken, weet niet wie er om rood vroeg? . Zaterdag weer lekker kijken voor nieuwe!
Perfectionisme is niet perfect...
dinsdag 15 juni 2010 om 10:31