Mode & Beauty alle pijlers

Hellupp! Peer zoekt jurk ;-)

03-07-2015 16:32 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is 30 graden en ik zit in mijn spijkerbroek... Omdat ik nooit een jurk kan vinden die past én lekker zit. Welke fashionista kan mij helpen?

Ik ben lang (1.85) en heb dikke benen en brede heupen. Van boven maat 40, van onder maat 44. Ik voel me het minst oncomfortabel in een jurk op of over de knie, mijn benen zijn niet de mooiste delen van mijn lichaam.

Gisteren wat kleding gepast bij C&A (ok, geen fantastische winkel...) en alles is of te kort of veeel te wijd van boven, of te strak rond billen. Vandaar hellllup Alvast bedankt voor het meedenken!
Is een losse rok en top niet handiger?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Ik zie veel jurken die strak om je borst zitten en daaronder wijd uitlopen. Dat lijkt me perfect voor jouw figuur. Zowel maxidress als net over de knie.
Maxidress
Deze bijvoorbeeld? http://www.wehkamp.nl/dam ... ate=%2f_%2fN-1xmr&IsSeg=0
Ik ben ongeveer even lang en dezelfde verhoudingen, maar maxi dress voelt bij mij net als een tent! Wordt ik alleen maar breder en groter van...

Voor de rest lees ik mee voor goede ideeën!
Ik ben ook een peer (1.76, boven maat 34 onder maat 38) en er zijn nu heel veel A lijn jurkjes die geweldig staan, juist bij de c&a! Ik heb ook een paar maxi jurken. Juist als je een wat strakker model kiest zit dat mooi bij taille en heupen.
Kleding zoekmachine op lichaamsvorm

http://www.dressesonly.nl/lichaamsvorm/peer.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:olivia1 schreef op 03 juli 2015 @ 17:00:

Ik ben ook een peer (1.76, boven maat 34 onder maat 38) en er zijn nu heel veel A lijn jurkjes die geweldig staan, juist bij de c&a! Ik heb ook een paar maxi jurken. Juist als je een wat strakker model kiest zit dat mooi bij taille en heupen.Hier ook een echte peer, bij mij staan a-lijn jurkjes het mooiste. Ik heb er een aantal van Desigual, die zitten nauwsluitend van boven en van onderen waaieren ze uit. Ook bij Shoeby kan ik goed slagen, Except heten ze geloof ik.
http://image01.bonprix.nl ... 787/14014809-OwygvcqQ.jpg

maar je hoeft toch niet in je spijkerbroek te zitten? koop een wijde katoenen broek, halflang ofzo
Doe jezelf een lol en bestel voor 800 euro bij Wehkamp. Dan kun je alle vormen en maten passen tot je de perfecte jurk of jurken hebt. De rest komen ze gratis weer bij je ophalen. Zo doe ik het ook altijd
Hallo?!
jurk wehkamp

Ik heb deze van de week binnen gekregen en meteen een tweede besteld.

Ben 1,75 mtr (jurk komt bij mij tot nét over de knie), maat 44, met cup D (nog een beetje plaats voor wat meer tiet).

Heerlijk stofje, goedgekeurd door puberdochter.
Dan heb je de laatste denk ik Casalinga. De Geisha jurk is niet meer verkrijgbaar zag ik net.
Wilde hetzelfde tikken. Toen ik keek raakte hij live uitverkocht :D
Ik googlede op peer + jurk, want ik wilde een peer met een jurkje vinden (flauw, ik weet het) en kreeg dit:

Raar genoeg zijn die afbeeldingen die ik zocht er niet maar wel deze zoekresultaten

Staan veel leuke ideeën bij?
Later is nu
Hier ook een échte peer wel een stukje korter maar toch mijn tip A -lijn A-lijn AA-lijn! Ik heb laatst nog bij c&a een top jurkje voor 15 euro op de kop getikt!

Wat bij mij het beste werkt is een band ( of nog beter een riempje of koordje ) vlak onder de borsten en dan lekker uitlopend bij voorkeur op de knie. Maxi dress wordt idd gauw vormloos tenzij weer met riempje oid onder de borsten!
quote:verbena78 schreef op 03 juli 2015 @ 19:12:

Hier ook een échte peer wel een stukje korter maar toch mijn tip A -lijn A-lijn AA-lijn! Ik heb laatst nog bij c&a een top jurkje voor 15 euro op de kop getikt!

Wat bij mij het beste werkt is een band ( of nog beter een riempje of koordje ) vlak onder de borsten en dan lekker uitlopend bij voorkeur op de knie. Maxi dress wordt idd gauw vormloos tenzij weer met riempje oid onder de borsten!Daar heb je op zich gelijk aan maar dan moet je geen tieten hebben. Zie ik een leuke jurk en dan past mijn E daar niet in. Zo flauw. Denken de ontwerpers niet ff door? Dat er ook vrouwen zijn met wat meer voorgevel dan een model. Ik pas ze zo goed als niet meer.
quote:momo1980 schreef op 03 juli 2015 @ 16:50:

Deze bijvoorbeeld? http://www.wehkamp.nl/dam ... ate=%2f_%2fN-1xmr&IsSeg=0In zo'n jurk ben ik echt een tientonner. Doet helemaal niets voor me, helaas.
Voorbeeldje: Ik heb deze jurk gepast: http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames ... 891-1.html

Ziet er leuk ook, ook fijn dat ie lang is van achteren, goede lengte.

Als ik hem dan aantrek, is de jurk van boven te wijd, van onder wel ok. Maar taille zit heel hoog, waardoor ik een flinke buik lijk te hebben (meer dan die er zit ) En is ruim boven de knie.
Wat dingen van Asos:

quote:verbena78 schreef op 03 juli 2015 @ 19:12:

Wat bij mij het beste werkt is een band ( of nog beter een riempje of koordje ) vlak onder de borsten en dan lekker uitlopend bij voorkeur op de knie. Maxi dress wordt idd gauw vormloos tenzij weer met riempje oid onder de borsten!Maar met zo'n riempje onder mn borsten lijk ik zwanger. Nog niet op punt bevallen, maar toch zeker wel een aantal maanden heen.
oeps, asos.nl blijkt erotische massages te zijn Asos.com dus :-)
Meer Asos:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven