Help, goud staat mij niet
vrijdag 30 december 2016 om 19:56
Ik heb een prachtig gouden bedeltje gekregen met veel emotionele waarde waar ik graag wat mee wil. Mijn eerste idee was om hem aan een gouden kettinkje te laten maken. Vandaag dus even naar de juwelier om te gaan kijken, want naar mijn idee staat goud mij voor geen meter. En inderdaad, het stond voor geen meter. Ik ben zelf bleek, héél erg bleek en het werd me ook afgeraden om goud zo te dragen. Een armband is mogelijk een betere optie, maar het lijkt me persoonlijk heel vervelend om constant een bedel aan je pols te hebben bungelen. En het liefst draag ik deze bedel toch iedere dag bij me.
Zijn er mensen hier die nog andere leuke tips hebben wat ik met deze bedel kan doen? Ik vind het zo zonde om hem dan maar in het doosje te bewaren en laten verstoffen.
Zijn er mensen hier die nog andere leuke tips hebben wat ik met deze bedel kan doen? Ik vind het zo zonde om hem dan maar in het doosje te bewaren en laten verstoffen.
vrijdag 30 december 2016 om 20:26
Valt wel mee hoor, de hinder van een bedeltje aan een armband. Mijn bedelarmband wordt nu wel erg zwaar (ongeveer 20 bedels denk ik) dus ik draag hem niet meer zo vaak. Maar meer om anderen niet te hinderen want geheel gedachteloos loop ik met dat ding te rammelen . Zou stapelgek worden als een ander dat bij me deed )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 30 december 2016 om 20:37
vrijdag 30 december 2016 om 21:16
vrijdag 30 december 2016 om 21:17
vrijdag 30 december 2016 om 21:18
vrijdag 30 december 2016 om 21:33
vrijdag 30 december 2016 om 21:45
Ik zou een gladde ring uitzoeken waar het bedeltje in past. Een beetje juwelier zou er een klein ringetje in en op moeten kunnen maken, zodat het bedeltje in de ring komt te hangen en je de ring zo aan een ketting kunt hangen.
Beetje dit idee;
Beetje dit idee;
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.