Mode & Beauty alle pijlers

Help! Haardroger gezocht..

19-03-2010 10:19 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijd opzoek naar een goede haardroger.. In mijn ogen is dat er een van 2300 WATT of meer (droogt het haar sneller), meerdere blaasstanden en minimaal 3 temperatuurstanden. Zeer mooi voorbeeld is de Calor CV 7310 (ook de prijs!). Helaas kan ik die nergens in Nederland vinden, maar ook niet bij webshop die internationaal levert..

Momenteel heb ik een Babyliss 1900 expert. Deze wordt alleen loeiheet en daar droogt mijn haar van uit. Vandaar dat ik opzoek ben naar een fohn met verschillende temperatuurstanden (zodat ik het geheel koeler kan drogen en kan modeleren met een meer warme stand).

Wie heeft een dergelijke haardroger of heeft een goede tip?
Ik hoop dat de Chi fohn op termijn toch effect heeft! Iedere dag föhnen met zulk beschadigd haar is wel slecht..
Gisteren een stuk van mijn haar laten knippen en het ziet er al iets beter uit. Haarmasker genomen.

Na een paar keer fohnen zie ik nu dat het ook minder pluist, ik moet mijn haar om de dag wassen omdat het anders helemaal niet meer zit. Het is zoals ik al eerder zei een lekker lichte fohn en het haar is zo droog en stil dat ie is. Toch wel een aanrader hoor.
Goed om te horen dat hij toch fijn is! Anders zou het zonde zijn van het geld..

Ik kreeg gister bericht dat de föhn verzonden is, zal hem over 2 weken binnen hebben. Ik heb nog even geduld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven