Help! Kledingadvies voor bruiloft
zondag 10 juni 2018 om 10:48
Hoi allemaal,
Ik heb voor een bruiloft halverwege juli een leuke mintgroenejurk aangeschaft, maar ik zoek daar iets van een stola of evt bolero oid bij voor de officiële momenten.
Uiteraard zoek ik ook leuke matching pumps!
Dit is de jurk:
https://www.miinto.nl/p-14590064-smashe ... gI3-vD_BwE
Ik ben een herfst type. Zilver is denk ik erg leuk bij de jurk maar past niet zo goed bij mij.
Zelf zit ik te denken aan donkergroene stola met donkergroene pumps, maar dat is misschien wat saai..
Ik zou het leuk vinden als jullie eens met me mee willen denken
Bedankt alvast!
Ik heb voor een bruiloft halverwege juli een leuke mintgroenejurk aangeschaft, maar ik zoek daar iets van een stola of evt bolero oid bij voor de officiële momenten.
Uiteraard zoek ik ook leuke matching pumps!
Dit is de jurk:
https://www.miinto.nl/p-14590064-smashe ... gI3-vD_BwE
Ik ben een herfst type. Zilver is denk ik erg leuk bij de jurk maar past niet zo goed bij mij.
Zelf zit ik te denken aan donkergroene stola met donkergroene pumps, maar dat is misschien wat saai..
Ik zou het leuk vinden als jullie eens met me mee willen denken
Bedankt alvast!
zondag 10 juni 2018 om 10:55
https://www.steps.nl/glanzend-kort-jasj ... uct/94916/
Zoiets? Is er ook in andere kleuren.
Zoiets? Is er ook in andere kleuren.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 10 juni 2018 om 11:05
Dat is waar ja, ik ben zelf een zomertype en dat groen zou bij mij helemaal goed zijn. Dit is een vrij koel groen voor een herfsttype.
Tjezus, wat vals
zondag 10 juni 2018 om 11:07
Oeh ja! Dat roestige oranje vind ik ook mooi!
Ik wou dat ik een herfsttype was; alle kleuren die dit type staan vind ik prachtig, maar staan me niet. Helaas kom ik tot mijn recht in van die zachte pasteltinten waar ik eigenlijk niet van hou.
zondag 10 juni 2018 om 11:10
Haha ik ook. Niet blij met mijn lichte zomerpalet in eerste instantie.Kunstenkitsch schreef: ↑10-06-2018 11:07Oeh ja! Dat roestige oranje vind ik ook mooi!
Ik wou dat ik een herfsttype was; alle kleuren die dit type staan vind ik prachtig, maar staan me niet. Helaas kom ik tot mijn recht in van die zachte pasteltinten waar ik eigenlijk niet van hou.
"maar mag ik die doeken in herfsttinten toch niet even probeeeren?"
*gniffelende kleurentypemevrouw*
Levend lijk inderdaad.
Tjezus, wat vals
zondag 10 juni 2018 om 11:36
Ja klopt, deze kleur jurk past normaal gesproken niet zo bij herfsttypes. Ik heb een ‘modeshowtje’ gelopen voor ca 10 personen met verschillende en deze jurk kwam er unaniem uit. Nou kan dat natuurlijk ook zijn omdat andere jurken nog slechter stonden dan deze.. 
Hoewel geel en oranje in de jurk zitten, vind ik een sjaal / stola in die kleur nogal aanwezig (en persoonlijk niet zo mooi).
Het ivoorkleurige jasje vind ik erg leuk!
Het liefst zou ik een beetje een stoere combi willen maken en niet al te lieflijk.
Lastig hoor, online vind ik maar weinig stola’s die niet zwart, wit of roze zijn..
Schoenen zijn uiteindelijk niet zo’n probleem denk ik, daar zijn zoveel varianten en kleuren van
Hoewel geel en oranje in de jurk zitten, vind ik een sjaal / stola in die kleur nogal aanwezig (en persoonlijk niet zo mooi).
Het ivoorkleurige jasje vind ik erg leuk!
Het liefst zou ik een beetje een stoere combi willen maken en niet al te lieflijk.
Lastig hoor, online vind ik maar weinig stola’s die niet zwart, wit of roze zijn..
Schoenen zijn uiteindelijk niet zo’n probleem denk ik, daar zijn zoveel varianten en kleuren van
zondag 10 juni 2018 om 11:57
Heb je al een bezoekje gebracht aan de plaatselijke stoffenwinkel? Ik heb daar een paar maand geleden een hele mooie stola laten maken (was geloof ik letterlijk een strook zijde met omgezoomde randen)Iamjanneke schreef: ↑10-06-2018 11:36Lastig hoor, online vind ik maar weinig stola’s die niet zwart, wit of roze zijn..
Schoenen zijn uiteindelijk niet zo’n probleem denk ik, daar zijn zoveel varianten en kleuren van![]()