Mode & Beauty alle pijlers

Help! Kledingadvies voor bruiloft

10-06-2018 10:48 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb voor een bruiloft halverwege juli een leuke mintgroenejurk aangeschaft, maar ik zoek daar iets van een stola of evt bolero oid bij voor de officiële momenten.

Uiteraard zoek ik ook leuke matching pumps!

Dit is de jurk:
https://www.miinto.nl/p-14590064-smashe ... gI3-vD_BwE

Ik ben een herfst type. Zilver is denk ik erg leuk bij de jurk maar past niet zo goed bij mij.
Zelf zit ik te denken aan donkergroene stola met donkergroene pumps, maar dat is misschien wat saai..

Ik zou het leuk vinden als jullie eens met me mee willen denken :-)
Bedankt alvast!
Geel? Zit ook in de jurk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
https://www.steps.nl/glanzend-kort-jasj ... uct/94916/

Zoiets? Is er ook in andere kleuren.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Mooie jurk maar vind de kleur wel een verrassende keus. Ben zelf ook herfsttype en deze kleur zou me absoluut niet staan Haha. Bolero zou ik niet doen, die dingen zijn afgrijselijk.
Cognackleur, terra, roestbruin. Ik denk dat past bij de kleuren van de jurk.
Oker! Zo prachtig als dat je staat, en als herfsttype kan dat mooi!

En dan een mooie dunne sjaal.
Tjezus, wat vals
Sowiesojasje en schoenen niet in dezelfde kleur. Dan wordthet zo matchie-matchie! De oranje kleur die ook in de jurk zit, lijkt me mooi bij ‘n herfsttype.
Robinson schreef:
10-06-2018 10:55
Mooie jurk maar vind de kleur wel een verrassende keus. Ben zelf ook herfsttype en deze kleur zou me absoluut niet staan Haha. Bolero zou ik niet doen, die dingen zijn afgrijselijk.
Dat is waar ja, ik ben zelf een zomertype en dat groen zou bij mij helemaal goed zijn. Dit is een vrij koel groen voor een herfsttype.
Tjezus, wat vals
Oker inderdaad! Helaas ben ik geen herfsttype en laat oker me eruit zien alsof de rigor mortis net is ingetreden, maar ik vind het prachtig!
digijuf schreef:
10-06-2018 11:04
Sowiesojasje en schoenen niet in dezelfde kleur. Dan wordthet zo matchie-matchie! De oranje kleur die ook in de jurk zit, lijkt me mooi bij ‘n herfsttype.
Oeh ja! Dat roestige oranje vind ik ook mooi!

Ik wou dat ik een herfsttype was; alle kleuren die dit type staan vind ik prachtig, maar staan me niet. Helaas kom ik tot mijn recht in van die zachte pasteltinten waar ik eigenlijk niet van hou.
Kunstenkitsch schreef:
10-06-2018 11:07
Oeh ja! Dat roestige oranje vind ik ook mooi!

Ik wou dat ik een herfsttype was; alle kleuren die dit type staan vind ik prachtig, maar staan me niet. Helaas kom ik tot mijn recht in van die zachte pasteltinten waar ik eigenlijk niet van hou.
Haha ik ook. Niet blij met mijn lichte zomerpalet in eerste instantie.

"maar mag ik die doeken in herfsttinten toch niet even probeeeren?"

*gniffelende kleurentypemevrouw*

Levend lijk inderdaad.
Tjezus, wat vals
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mooie schoen Nouschi!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ja klopt, deze kleur jurk past normaal gesproken niet zo bij herfsttypes. Ik heb een ‘modeshowtje’ gelopen voor ca 10 personen met verschillende en deze jurk kwam er unaniem uit. Nou kan dat natuurlijk ook zijn omdat andere jurken nog slechter stonden dan deze.. 😅

Hoewel geel en oranje in de jurk zitten, vind ik een sjaal / stola in die kleur nogal aanwezig (en persoonlijk niet zo mooi).

Het ivoorkleurige jasje vind ik erg leuk!

Het liefst zou ik een beetje een stoere combi willen maken en niet al te lieflijk.

Lastig hoor, online vind ik maar weinig stola’s die niet zwart, wit of roze zijn..
Schoenen zijn uiteindelijk niet zo’n probleem denk ik, daar zijn zoveel varianten en kleuren van 😁
Is misschien de kleur petrol nog een idee?
Kort spijkerjackje.
Ik zou voor de gele schoenen van nouschi gaan met een donkergroene stola.
Nouschi schreef:
10-06-2018 11:45
Kort spijkerjackje.
niet voor een bruiloft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
10-06-2018 11:50
niet voor een bruiloft
Afbeelding

Kan best hoor. Keer wat anders dan die saaie stola's en korte jasjes.
Iamjanneke schreef:
10-06-2018 11:36
Lastig hoor, online vind ik maar weinig stola’s die niet zwart, wit of roze zijn..
Schoenen zijn uiteindelijk niet zo’n probleem denk ik, daar zijn zoveel varianten en kleuren van 😁
Heb je al een bezoekje gebracht aan de plaatselijke stoffenwinkel? Ik heb daar een paar maand geleden een hele mooie stola laten maken (was geloof ik letterlijk een strook zijde met omgezoomde randen)
In ieder geval GEEN bolero
Nouschi schreef:
10-06-2018 11:52
Afbeelding

Kan best hoor. Keer wat anders dan die saaie stola's en korte jasjes.
Vind het verschrikkelijk lelijk.
Er staan op de webshop bijpassende vestjes van hetzelfde merk.
Ik ben zelf een wintertype, dus geel/oranje is geen goed idee, maar bij deze jurk vind ik het groen juist overheersend en vrolijk. Ik zou gewoon een leuke omslagdoek doen voor als het fris wordt. Verder hoeft er niets gekleeds, de jurk is net genoeg,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven