Mode & Beauty alle pijlers

Help! Mijn haar!

03-04-2020 20:50 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard, daar wil ik even héél duidelijk over zijn, zijn er momenteel veel belangrijkere dingen en is dit niet van levensbelang, maar ... mijn haar!! :facepalm:
Ik zou vorige week naar de kapper gaan, maar dat is natuurlijk niet doorgegaan. En het zal voorlopig ook niet geknipt worden.
Nu ben ik benieuwd: welk haarverzorgingsproduct is voor jullie (nu) onmisbaar? Ik gebruik zelf gel van Calmare, mousse en haarlak van Wella, en shampoo van Andrélon. Ondanks dat stort mijn coupe nu na een halve dag toch volledig in en loop ik voor de rest van de dag best wel voor aap :proud:. Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
04-04-2020 12:41
Net mijn haar zelf geverfd :cheer: wat een geklieder maar ik kan er weer even tegen.
Goed van je!! :cheer:
catootje68 schreef:
03-04-2020 21:10
Daar is het dus te kort voor. Ik heb geen lang haar. Nòg niet in ieder geval, haha!
Speldjes, diadeem/haarband.
Maar als het zo kort is dat een elastiekje niet kan kan het toch nog makkelijk met gel of mousse in model gehouden worden?
Alle reacties Link kopieren
Evelienrose schreef:
03-04-2020 22:38
Straf voor alle kort pittige kapsel vrouwen, en ja ook voor de geverfde kapsels.
Straf?
Wat onaardig.
Alle reacties Link kopieren
Evelienrose schreef:
03-04-2020 22:38
Straf voor alle kort pittige kapsel vrouwen, en ja ook voor de geverfde kapsels. Heb mijn haar gelukkig in mijn eigen kleur laten verven een tijd geleden en lang haar. De puntjes mogen wel geknipt worden, verder maskers spray conditioners om door te kammen en olie.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben nu juist blij met mijn altijd al korte haar. Ik kan het nu zelf met de tondeuse op de allerlangste stand. Oren was wel even een dingetje. Ik heb dik haar, het zit al gauw goed.
Alle reacties Link kopieren
Evelienrose schreef:
03-04-2020 22:38
Straf voor alle kort pittige kapsel vrouwen, en ja ook voor de geverfde kapsels. Heb mijn haar gelukkig in mijn eigen kleur laten verven een tijd geleden en lang haar. De puntjes mogen wel geknipt worden, verder maskers spray conditioners om door te kammen en olie.
Wat n nonsens, straf. ☹️☹️☹️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
04-04-2020 16:18
Speldjes, diadeem/haarband.
Maar als het zo kort is dat een elastiekje niet kan kan het toch nog makkelijk met gel of mousse in model gehouden worden?
Vooral bovenop wordt het te zwaar. En ik ben niet van de speldjes, diadeem/haarbanden.

Bedankt voor alle antwoorden!
Spinnogwat schreef:
04-04-2020 16:32
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben nu juist blij met mijn altijd al korte haar. Ik kan het nu zelf met de tondeuse op de allerlangste stand. Oren was wel even een dingetje. Ik heb dik haar, het zit al gauw goed.
Wat?
Een aap met een mooi kapsel is ook niet slecht!
mammezel schreef:
07-04-2020 23:55
Een aap met een mooi kapsel is ook niet slecht!

Verder gaat het wel goed ???
OT, ik zet er nu maar een zonnebril in, bij wijze van diadeem, zo lijkt het nog wat :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig was ik al begonnen mijn haar te laten groeien :-) Ik zou alleen een herhaalafspraak hebben om de puntjes bij te houden.

Ik doe het nu gerust zelf.

Mijn uitgroei bijwerken doe ik al jaren zelf, ik bestel kappersproducten bij een groothandel. Kost mij in totaal €40,- per jaar ipv. €60,- per 6 weken.
Mijn haar is grijs dus verven hoeft niet maar mijn coupe begint nu toch erg slordig te worden. Mijn dochter kan ik niet vragen te knippen want #anderhalvemeter en man kan/wil het niet.
Ik heb een laagjeskapsel tot ongeveer kinhoogte :-?
Alle reacties Link kopieren
Is zelf je haar knippen moeilijk? Gewoon bijpunten van lang haar in laagjes?.
Alle reacties Link kopieren
Onmisbaar:

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-04-2020 22:12
Onmisbaar:

Afbeelding
Eigen merk Kruidvat werkt ook ;-)
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
07-04-2020 22:52
Wat?
Dat je aan lang haar minder onderhoud hebt dan aan kort haar?
catootje68 schreef:
03-04-2020 21:16
Ondanks mijn leeftijd, 52 jaar, heb ik nog steeds mijn eigen haarkleur. Ik hoef dus geen uitgroei weg te werken. Dat scheelt in ieder geval. :-D
Ik weet, het mag eigenlijk niet op je 52ste maar laat het lekker groeien. Lang haar kan praktischer zijn dan kort haar.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
11-04-2020 13:19
Ik weet, het mag eigenlijk niet op je 52ste maar laat het lekker groeien. Lang haar kan praktischer zijn dan kort haar.
Van wie mag dat niet?
Elle1976 schreef:
11-04-2020 13:36
Van wie mag dat niet?
Van andere vrouwen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
11-04-2020 13:38
Van andere vrouwen ;-D
Ik neem sws heel veel vrouwen niet serieus als het gaat om het uiterlijk... :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 52. Mijn haren zijn sinds mijn puberteit niet zo lang geweest als nu. En ik verf het al 27 jaar, want vroeg grijs.
Ik heb mijn uitgroei bijgewerkt met een rescuepakket van mijn kapper 3 weken geleden. En gisteren heb ik colormousse gekocht en ben positief verrast over het resultaat. Het zou 2 tot 3 wasbeurten houden.... ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
09-04-2020 22:14
Eigen merk Kruidvat werkt ook ;-)
Die geeft heel erg af vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ook Kruidvat uitgeprobeerd maar dekt de grijze haren niet goed
Alle reacties Link kopieren
cappi schreef:
12-04-2020 09:49
Ook Kruidvat uitgeprobeerd maar dekt de grijze haren niet goed
Welke kleur? Ik gebruik de middenbruin en die dekt bij mij prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een maand of 3 niet naar de kapper geweest. Weer eens een teleurstellende ervaring en geen zin om een nieuwe kapper te zoeken. Dus dan maar laten groeien en ook direct de kleur uit laten groeien.

Ik had een pittig-kort kapsel, dat is inmiddels een zeer korte bob. Heb een goede kappersschaar gekocht. Uitdunschaar en tondeuse had ik al. Twee spiegels en ruim de tijd nemen en gewoon gaan doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven