Mode & Beauty alle pijlers

help mijn parfum is uit de markt!

20-12-2009 22:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Wie kan mij helpen?

Ik zoek een luchtje dat lijkt op Serpentine van Cavalli! Ik gebruik dat luchtje al jaren en het is nu niet meer te krijgen. Ik weet dat er webshops zijn maar ik zoek liever een nieuw luchtje wat er op lijkt.

Alvast bedankt voor jullie tips!
Vraag het even op het parfum topic, die dames weten echt heel veel van parfum.

KLIK
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ok ik heb het daar ook even bij gezet. Dankje!
Bij Fragrancex.com in Amerika kun je em nog bestellen.

Als je bij het afrekenen bij "coupon code" FREE (in hoofdletters) invult, sturen ze het pakje zonder verzendkosten op.
Dankdank Emma! Ik zoek al jaren Sunwater Lancaster. Hier al een poos uit de handel. Net op die site besteld voor 16 dollar zonder vz kosten! Nu hopen dat het gaat binnenkomen. Bedankt voor je tip!

Jennie
Jennie, het is echt een supersite. Je moet alleen soms geduld hebben, maar het komt echt. Soms duurt het 8 dagen, maar ik heb ook wel eens 5 weken moeten wachten.
ik woon vlak aan de grens met duitsland en daar hebben ze vaak nog wel bepaalde geurtjes!
quote:bloem1704 schreef op 21 december 2009 @ 19:39:

ik woon vlak aan de grens met duitsland en daar hebben ze vaak nog wel bepaalde geurtjes!

Dat is ook een goede tip! Ik woon redelijk dichtbij de grens met België misschien dat ze 'm daar ook nog hebben.

Maar het liefst probeer ik toch een nieuw geurtje te vinden dat er op lijkt.
Emma, heb het al jaren zonder moeten doen, dus 5 weken is niets...
ik heb bij fragrancex besteld voor 140 euro en betaald maar heb het pakje nooit ontvangen.Ze hadden elke keer een andere reden waarom ik het niet had ontvangen ik heb vanalles gedaan maar tot vandaag niks ontvangen (is nu een jaar geleden) en er zijn meer klachten over dit bedrijf
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Oei....jemig zeg. Gelukkig heb ik voor 16 dollar besteld, maar dat is wel vervelend nieuws Arrasje...
Het is binnen gekomen!!

Jennie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven