Mode & Beauty alle pijlers

HELP! Uitgezakte krullen :(

10-08-2010 22:24 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames van 't viva-forum!

Ik heb KRULLEN, althans, op goeie dagen.

Zo af en toe zakt het allemaal uit, omdat mijn haar dus een beetje vettig is.

En wat ik me dus afvraag, wat moet ik doen?

Er zijn allemaal krulproducten voor pluizig haar, en nee dat heb ik juist niet.... Was het maar pluizig :(

Ik hoop dat jullie een goede tip voor me hebben!

THX
Sjee ik heb echt geen IDEE. Misschien een PERMANENTJE?
of af en toe je haar WASSEN?
Dat wassen doe ik elke dag... Met Andrélon verkwikkend....
Ik zou zeggen lees even de onderste "help" bij de nieuwe topics en haal die van jou dan maar weg...pfffff
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij de Hema hebben ze een krullenspray, die gebruikte ik vroeger wel eens (heb nu zoveel krullen dat het niet meer nodig is) en werkte erg goed. Ik kreeg er meer krullen van. Ik weet alleen niet of ze het nog verkopen.
Thx Ninon, zal morgen eens kijken!
Ik heb twee tips:

- curlsys: dit is een speciale krulkniptechniek. Wat mij betreft een aanrader!

- googlen op krullenforum. Daar veel tips en trucs etc.
quote:Wjukkelpyk schreef op 10 augustus 2010 @ 22:30:

Dat wassen doe ik elke dag... Met Andrélon verkwikkend.... Nou, niet meer doen dus.
Waarom was je het niet met de Andrelon krullenlijn? Deze shampoo werkt voor mijn krullen goed. En inderdaad, curlsys knippen zorgt ook voor mooie krullen.
Gs naar de kapper, je haar is te zwaar als het uitzakt.

Niet meer elke dag wassen helpt!
Plens bier er overheen, kan ook wonderen doen.
Ik ga snel curlsys googelen, kan iedere kapster dat?
Nee, voor curlsys moet een kapper een speciale cursus volgen. Daarnaast zijn er kappers die geen curlsys knippen, maar wel goed krullen kunnen knippen, Maar zo'n kapper heb ik nog niet gevonden.
Oké, heb al een curlsys gevonden in de buurt. Meteen gemaild... Ben benieuwd!

Iig DANK voor alle snelle reacties!
Zo, heb je geluk dat er 1 bij je in de buurt is!

Veel succes met je krullen in ieder geval!
Help....zeggen ze dan...pffff
Ja, dat vind ik echt.
Je moet wat maar laagjes in je haar laten knippen, dan krult t weer mooi, bij mij werkt dat perfect!
Kan het zijn dat je haar misschien te lang is? Als je haar te lang is en je hebt dik haar, wordt het al gauw zwaar, waardoor het uit gaat zakken. Misschien een stuk eraf laten knippen.
Een klein handje scheerschuim in je haar........werkt perfect!Krul houdt de hele dag,niet vet,en goedkoper als de meeste gel en wax soorten...
Mijn haar zit al vol lagen, en het is niet heel lang. Tot net over mijn schouder!

Als ik er een hoop gellac in doe, en dan kneden... Dan heb ik wel een bos krullen.
Ik ben zelf kapster en doe ook aan krullen knippen, maar niet ieder haar is er geschikt voor. Vaak verwachten mensen met steil haar dat ze met een bos krullen naar buiten komen.

En als je pluizig haar hebt, word het vaak nog meer pluiziger, maar jij geeft aan dat je dat dus niet hebt. En vaak krullen knippen is wel duurder dan een gewone knipbeurt, omdat krullen knippen langer duurt.

En wat is zelf fijn vind (als je je haar fohnt), goeie schuim erin en dan fohnen met een diffuser erop en op kop gaan staan. Daardoor krijg je bovenop ook mooi volume ipv alleen onderin, want dan krijg je een soort kerstboom-effect.

En ik vind na het fohnen gellak, of haarlak fijner als wax. Als je wax in je haar hebt, ga je in je haar zitten en het weer uittrekken, doe je dit een paar keer, krijg je zo'n ontplofte pluizige bos!

Tsja, en wat betreft de krullenlijn van bepaalde merken, ik vind het onzin. Net zoals laagjes-wax. Het is heus niet zo (want dat denken mensen vaak) met plat steil haar of iets krullen, dat ze ineens een megaaa bos krullen krijgen of laagjes, door die wax. Bedenk je wel dat die krullen in reclame's met een krultang zijn gemaakt, en er een heel team omheen staan om voor zo'n reclame plukje bij plukje recht te leggen.. (ik spreek uit ervaring)...

succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven