Mode & Beauty alle pijlers

Hema kleurlenzen

25-03-2011 19:29 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al heel lang te twijfelen of ik kleurlenzen zal kopen. Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met die van de Hema (ze zijn daar heel goedkoop!) Heb namelijk een hele saaie kleur ogen maar ik heb nog nooit lenzen gedragen en misschien is het wel onzin om in gezonde ogen te prutsen, daarom wou ik graag weten hoe jullie erover denken of een reactie van een ervaringsdeskundige

Alvast bedankt!
Ik ben ook benieuwd. Lijkt me best leuk voor een feestje.
Ik zou het niet doen. Voor je het weet durf je het niet aan je nieuwe lief op te biechten

Maar ff serieus. Ik heb ze gehad en vond het ondingen. Als de lens verschoof, dan zag je een stukje kleur en ze waren dunner dan gewone lenzen. Daardoor klapte ze in elkaar als ik ze in wilde doen
Ik heb ook kleurlenzen gehad een aantal jaar geleden. Maar dan wel van een opticien. Dat beviel best goed maar niet voor iedere dag. Ik vond ze juist vrij dik, maar ben verder dan ook geen lenzen gewend. Wanneer je ze een aantal dagen achter een draagt vond ik ze een beetje gaan irriteren. Maar voor een avondje stappen gewoon erg leuk is mijn ervaring!
Je kunt ze beter bij de opticien proberen, kun je vaak ook een gratis proefpakketje krijgen plus inzet en onderhouds"les". Als dat bevalt, kun je altijd nog die van de hema proberen ipv ze bij de opticien te kopen.
quote:_Barbabella_ schreef op 25 maart 2011 @ 19:32:

Ik zou het niet doen. Voor je het weet durf je het niet aan je nieuwe lief op te biechten

Wat is er geworden van dat topic, langzaam doodgebloed zeker?
Geen idee eigenlijk. Ben op een gegeven moment gestopt met volgen
Ik heb ooit ook eens goedkope kleurlenzen gekocht (niet bij de Hema volgens mij) maar wil wel even zeggen dat het nietgekleurde stukje (waar je dus doorheen kijkt), bij die ik had in ieder geval, niet zo heel groot is. Aangezien mijn pupillen altijd vrij groot zijn, zat ik dus vrolijk met een blauwe waas aan de randen want ik keek dus gedeeltelijk door het gekleurde deel Geen idee of jij ook 'last' hebt van grote pupillen maar ik dacht: even "waarschuwen". Maar dit is dus al wel erg lang geleden hoor, misschien zijn de goedkope kleurlenzen daarin wel een heel stuk verbeterd.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Aha okee! Niemand die er echt superpositief over is ofzo! Misschien kan ik dan inderdaad naar de opticien voor goede kwaliteit kleurlenzen, ben ook niet van plan om ze dagen achter elkaar te dragen hoor, gewoon voor speciale gelegenheden :D
Hier geen goeie resultaten................ helaas

Ben naar de opticien gegaan, duurder maar beter.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Speciale gelegenheden. Je bent ermee bekend dat lenzen in het algemeen een heel rare indruk achterlaten bij blacklight?

Verder geen ervaring met kleurlenzen.
ja dat klopt!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2011 19:56
Reden: spam
% gewijzigd
Oooh dank je wel jacqqie, daar heb ik wat aan :D Zie er ook hele mooie tussen staan
Ik heb ze onlangs gekocht via crazy lenses.

Kosten 35 euro en bevielen prima. Heb er in ieder geval een mooie carnaval door gehad!
Het is heel idioot om kleurlenzen te dragen terwijl je geen lenzen drager bent!

Ze zijn danwel zonder sterkte,maar het is zeer zeker niet goed voor je ogen!

Voor 1x?Als je perse wil,moet je het doen,maar anders is het een modeverschijnsel net als die idoten nurd-brillen!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2011 19:55
Reden: spam
% gewijzigd
Goh, 9 dagen lid. Dus Jacqie heeft zich speciaal op 25 maart aangemeld voor dit topic, om even de eigen website te promoten op een niet opvallende manier.

En toen bleek dat dat niet het gewenste resultaat opleverde, noemde hij de website vandaag nog maar eens een keer, maar nu zo doorzichtig dat het overduidelijk is dat hij reclame zit te maken voor de eigen site.

Je heet zeker ook geen Jacqqie he?
Ik ben gewoon tevreden en geef mijn mening ergens over. Mag dat tegenwoordig niet meer?
Ik heb ook eens kleurlenzen gekocht, (overigens wel bij een opticien.)

Maar ik voelde ze constant, ze zaten echt niet lekker.

Nu weet ik niet of dat normaal ook zo is bij lenzen hoor, maar ik moest er dus wel heel erg aan wennen.

Het staat wel hartstikke mooi, kreeg vaak complimentjes.
Waren die lenzen dik? Ik heb ook eens dikkere gekleurde lenzen gehad en die irriteerden mij ook mateloos.
Ik weet eigenlijk niet of ze dik waren, ik heb geen vergelijkingsmateriaal..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven