Hema kleurlenzen
vrijdag 25 maart 2011 om 19:29
Ik zit al heel lang te twijfelen of ik kleurlenzen zal kopen. Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met die van de Hema (ze zijn daar heel goedkoop!) Heb namelijk een hele saaie kleur ogen maar ik heb nog nooit lenzen gedragen en misschien is het wel onzin om in gezonde ogen te prutsen, daarom wou ik graag weten hoe jullie erover denken of een reactie van een ervaringsdeskundige
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
vrijdag 25 maart 2011 om 19:32
vrijdag 25 maart 2011 om 19:35
Ik heb ook kleurlenzen gehad een aantal jaar geleden. Maar dan wel van een opticien. Dat beviel best goed maar niet voor iedere dag. Ik vond ze juist vrij dik, maar ben verder dan ook geen lenzen gewend. Wanneer je ze een aantal dagen achter een draagt vond ik ze een beetje gaan irriteren. Maar voor een avondje stappen gewoon erg leuk is mijn ervaring!
vrijdag 25 maart 2011 om 19:59
Ik heb ooit ook eens goedkope kleurlenzen gekocht (niet bij de Hema volgens mij) maar wil wel even zeggen dat het nietgekleurde stukje (waar je dus doorheen kijkt), bij die ik had in ieder geval, niet zo heel groot is. Aangezien mijn pupillen altijd vrij groot zijn, zat ik dus vrolijk met een blauwe waas aan de randen want ik keek dus gedeeltelijk door het gekleurde deel Geen idee of jij ook 'last' hebt van grote pupillen maar ik dacht: even "waarschuwen". Maar dit is dus al wel erg lang geleden hoor, misschien zijn de goedkope kleurlenzen daarin wel een heel stuk verbeterd.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 25 maart 2011 om 20:29
vrijdag 1 april 2011 om 14:07
maandag 4 april 2011 om 13:26
Goh, 9 dagen lid. Dus Jacqie heeft zich speciaal op 25 maart aangemeld voor dit topic, om even de eigen website te promoten op een niet opvallende manier.
En toen bleek dat dat niet het gewenste resultaat opleverde, noemde hij de website vandaag nog maar eens een keer, maar nu zo doorzichtig dat het overduidelijk is dat hij reclame zit te maken voor de eigen site.
Je heet zeker ook geen Jacqqie he?
En toen bleek dat dat niet het gewenste resultaat opleverde, noemde hij de website vandaag nog maar eens een keer, maar nu zo doorzichtig dat het overduidelijk is dat hij reclame zit te maken voor de eigen site.
Je heet zeker ook geen Jacqqie he?
maandag 4 april 2011 om 17:13