Mode & Beauty alle pijlers

Hema outlet winkels

13-01-2016 07:31 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
link doet het niet zie ik. Google: hema outlet online
Ik vind de gewone Hema's tegenwoordig al steeds meer op een outlet lijken: lege schappen en de produkten die je voorheen juist daar kocht (betaalbaar én goede kwaliteit, zoals handdoeken en badmatten, theedoeken, beddengoed enz) zijn niet meer wat ze waren of ze zijn leeg of (langere tijd) niet in bepaalde maten.

Ze gaan ook niet met hun tijd mee op sommige gebieden, oa onderhoeslakens en moltons gaan maar tot 2 meter, terwijl veel mensen tegenwoordig langere bedden hebben (2.10 of 2.20 m), die koop ik nu bij Ikea of Action.

Handdoeken koop ik tegenwoordig bij AH (hoezo branchevervaging?!)

Verder een heleboel cadeautjes a la Action, zodat ze mee willen concurreren met dezelfde soort producten, ipv zich te onderscheiden.

Bijv bij het bestek zijn van een bepaald model alle vorken op en zo ook met bepaalde maten t-shirts die al maanden niet verkrijgbaar zijn en ook niet op de site.

De inrichting is steeds rommeliger en onoverzichtelijker geworden na die laatste verandering met die tafels in gangpaden (met gadgets of badschuim en hebbedingetjes in hippe kleurtjes enzo).

Ik vind het geen goed teken (en deze in mijn buurt is niet de enige Hema die zo slecht bevoorraad is, ook elders is het me al vaker opgevallen). Na V&D en vertrouwde schoenenzaken weer een keten die niet meekomt met de nieuwe ontwikkelingen?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
In Almere Buiten centrum zag ik ook een, precies tegenover de Hema winkel.
Ah, komt net in mijn tijdlijn voorbij: in Weert in de Langstraat, daar lag voorheen de Schoenenreus. Mocht je in het Zuiden wonen.

Suzy, helemaal met je eens. Maar er loopt toch al een HEMA topic hierover?
Ja idd, over handdoeken, meen ik.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:mavis79 schreef op 13 januari 2016 @ 09:24:

rotterdam winkelcentrum keizerswaard

Dat is geen outlet toch....of dat is mij ontgaan, kom er wekelijks.

Heb gisteren online bij de Hema outlet spullen besteld, eigenlijk is het gewoon uitverkoop.
De bovenverdieping van de Hema in de koopgoot (Rotterdam) is helemaal outlet. Maar ik vind niet heel bijzonder. Er zit een stukje verder ook een Blokker-outlet trouwens.
Sliedrecht, als je bij de gewone HEMA naar buiten loopt aan je linkerhand.
Form is temporary, class is permanent
die grote in de megastores in den haag vond ik helemaal leuk, was er twee weekjes geleden nog. wist niet dat hij dicht zou gaan....

ik heb er gescoord; fietsslot, fietstas, tshirts en vestje, panties, mascara, opbergbakjes, kaarsen, theedoeken en dvd's

misschien dat ik van het weekend maar even snel ga kijken nog
Lorem Ipsum
Dedemsvaart. Hebben ze de halve zooi uit het assortiment gehaald om de outletmeuk neer te gooien.

En ik kwam er al zo graag.. Not. Mijn man. Draagt hema hemden en hema boxers, dus zo eens per jaar dwing ik mezelf de hema in.
Zwolle, 2e etage.
.
In Valkenburg hebben ze ook een gedeelte ingericht als outlet...maar je moet goed zoeken tussen de rommel om nog iets te vinden, en de prijzen lijken gelijk te zijn als de salesartikelen.
Bedankt voor de online outlet tip.

Ik heb een lits jumeaux dekbedovertrek besteld voor 14 euro.

Bovenop de prijzen komt nog eens 25 % extra kassakorting.
Update: ik ben vanmiddag in de Megastores Den Haag geweest. De Hema-outlet blijft tot 14 februari open.

Je krijgt er nu 25% extra kassarting op alles.

Alles panties en leggings gingen voor 1 euro (dus 75 cent).

Ook heel fijn: een doosje van 15 zwarte fineliners was 1 euro, nu twee voor de prijs van een (ofwel: 30 fineliners voor 75 cent). Ik heb een voorraad gekocht waar mijn kinderen hun studietijd ruimschoots mee kunnen overbruggen.

Nee, ik heb geen aandelen in die tent hoor.
Ik moet helemaal niks!
quote:Boomheide schreef op 13 januari 2016 @ 08:38:

In Delft in winkelcentrum In de Hoven zit er ook eentje. Kwam ik toevallig van de week achter. Dacht dat het een reguliere HEMA was dus niet binnengestapt, maar ik begrjp dus dat ze daar zooi goedkoper opruimen?In Delft in de Hoven is gewoon een reguliere HEMA.
quote:LisaSimpson schreef op 13 januari 2016 @ 09:17:

[...]

Waar zit deze dan?

In het overdekte gedeelte. Zijtak van het winkelcentrum. Aan de kant van de Troelstalaan.

Komende vanaf de kant van de Dirk ga je dus halverwege het winkelcentrum linksaf het zijwinkelstraatje in, en dan zit ie helemaal aan het eind aan je linkerhand.
quote:Promethium schreef op 17 januari 2016 @ 19:46:

[...]

In Delft in de Hoven is gewoon een reguliere HEMA.

Oh, ik zag heel toevallig heel groot OUTLET op de pui daar staan van de week. Dag voordat ik dit topic las.

Maar volgens Google zitten er twee Hema's? Eentje aan de kant van de Dirk en eentje halverwege het winkelcentrum. Google maar op "Hema outlet Delft'. De C is degene waar ik heel groot OUTLET op de pui zag. En aan de andere kant van het winkelcentrum kom ik niet zo vaak dus ik weet niet of daar ook een Hema zit of dat die verhuisd is.
Maar hoe zit dat dan met die outlets? Zijn dat een soort pop-up stores die voor een tijdje ergens neerstrijken en dan weer gaan?
Ik moet helemaal niks!
quote:Nicky_L schreef op 17 januari 2016 @ 23:45:

Maar hoe zit dat dan met die outlets? Zijn dat een soort pop-up stores die voor een tijdje ergens neerstrijken en dan weer gaan?Dat denk ik wel. De outlets van Hema in mijn omgeving waren nooit langer dan drie a vier maanden open. En altijd in voormalig leegstaande winkelpanden.
Zaandam, Schalkwijk, Beverwijk en Ijmuiden hebben er ook één

Ze zijn altijd te vinden in de bestaande winkels (voorheen in leegstaande panden).

De artikelen die uit het assortiment gingen werden altijd opgeslagen en nooit iets mee gedaan. Dat zijn de producten die je nu in de HEMArkt vindt. En zoals ik het hoorde zijn ze met deze opruiming nog wel even zoet ;) Hier in de regio scheelt het overigens wel gigantisch qua prijs.
quote:Boomheide schreef op 17 januari 2016 @ 21:40:

[...]

Oh, ik zag heel toevallig heel groot OUTLET op de pui daar staan van de week. Dag voordat ik dit topic las.

Maar volgens Google zitten er twee Hema's? Eentje aan de kant van de Dirk en eentje halverwege het winkelcentrum. Google maar op "Hema outlet Delft'. De C is degene waar ik heel groot OUTLET op de pui zag. En aan de andere kant van het winkelcentrum kom ik niet zo vaak dus ik weet niet of daar ook een Hema zit of dat die verhuisd is.De HEMA is verhuisd, maar de laatste keer dat ik er was, was wel een tijdje terug, dus wellicht dat het inmiddels een outlet is .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven