Mode & Beauty alle pijlers

Hema outlet winkels

13-01-2016 07:31 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Wat grappig zeeman had dat ook. Alleen ook opgeheven
In Enschede heeft er laatst een gezeten. Of die nog open is weet ik niet.
bats!
In Zaandam had men laatst de uitverkoop/outlet in de kelder van het pand en daar boven de gewone winkel en horeca.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tilburg heeft een grote (in ieder geval twee weken geleden nog) maar geen idee hoe lang die blijven en of dat gebonden is aan een termijn.
Die in Gorinchem is iig weg weet ik. Volgens mij zijn het een soort pop-up winkels ofzo, want ze verdwijnen nogal eens. Misschien even een bericht op hun fb achterlaten met deze vraag?
In de Megastores Den Haag zou hij nog tot eind januari zijn, is mij daar vorige maand verteld.
Ik moet helemaal niks!
Ik was afgelopen zaterdag in zo'n winkel in Dordrecht.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Een "hemamarkt" bedoel je toch? In Tilburg zit er 1.
In Nieuw Vennep zit er een. Ik kom er eigenlijk nooit. Lijkt zo rommelig...
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Dit zijn tijdelijke outlet-winkels tot ze van hun rommel af zijn en dan sluiten ze weer.
quote:Draakje90 schreef op 13 januari 2016 @ 07:35:

In Enschede heeft er laatst een gezeten. Of die nog open is weet ik niet.Is dicht sinds die nieuwe vestiging is geopend.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
In Schiedam hebben we ook een Hema en bij ons is de HEMA in 2-en verdeeld ene helft outlet andere helft reguler. Heb er al een leuk jurkje en trui gescoord.
In Delft in winkelcentrum In de Hoven zit er ook eentje. Kwam ik toevallig van de week achter. Dacht dat het een reguliere HEMA was dus niet binnengestapt, maar ik begrjp dus dat ze daar zooi goedkoper opruimen?
Vaals volgens mij ook.
.
quote:Boomheide schreef op 13 januari 2016 @ 08:38:

In Delft in winkelcentrum In de Hoven zit er ook eentje. Kwam ik toevallig van de week achter. Dacht dat het een reguliere HEMA was dus niet binnengestapt, maar ik begrjp dus dat ze daar zooi goedkoper opruimen?Waar zit deze dan?
rotterdam winkelcentrum keizerswaard
Ik zag er één in Rotterdam, in de 'gewone' HEMA, vlakbij de koopgoot.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
In Rotterdam heb je er een op de hoek van Delfshaven, waar er vrijwel altijd goedkope hebbedingen te koop zijn.

De moeite waard
In Nijmegen is er een Hemarkt op de tweede etage van de Hema.
De toekomst is niet meer wat het was
De HEMA is toch 1 grote outlet? Zo'n beetje alles is altijd in de aanbieding.
Ik ben er en paar keer geweest en ik vond het niks en niet bepaald veel goedkoper dan bij de normale Hema. Ik heb wel gemerkt dat je daar erg op moet letten. Zo lagen er een keer 2 stapels van precies hetzelfde artikel. De ene stapel was 4 euro en de andere 2.
In Weert zit er ook eentje. Deze heeft wel een nieuw pand zag ik laatst, maar... ik weet even niet meer waar. Volgende week kom ik er weer en zal dan even voor je kijken.
www.hema.nl/winkel?fh_loc ... IvCpa3DpsoCFQYTwwodwUEOHA

is dit iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven