Mode & Beauty alle pijlers

Het algemeen hoedentopic, voor alle liefhebbers

07-07-2019 15:28 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hou jij van hoeden? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Wat zijn je favorieten? Welke draag je graag? Waar koop jij je hoeden en wat voor hoed zoek je nog? Hoedenproblemen? Barst maar los! Beginnend hoeddragend en niet weten waar te beginnen? Deel het hier!

Dit topic omdat in mijn clochetopic allemaal liefhebsters opdoken. Welkeijn favoriet is? De jaren20 cloche dus :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Nanny misschien een knot zoals Blond voorstelde?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kweenie, toch bang voor de mening van anderen (zelfs als die niet naar mij wordt uitgesproken). Weeeeh! ik vind dat best stom van mezelf, want met een pet of een muts stap ik wel altijd fier rond.
Hoe oud zijn de hoedendragers?
Alle reacties Link kopieren
Piratesse schreef:
08-07-2019 18:55
Kweenie, toch bang voor de mening van anderen (zelfs als die niet naar mij wordt uitgesproken). Weeeeh! ik vind dat best stom van mezelf, want met een pet of een muts stap ik wel altijd fier rond.
Hoe oud zijn de hoedendragers?
Gewoon eens doen, morgen bijvoorbeeld ;)
Spreek met jezelf af dat je één dag uit je comfortzone gaat, gewoon om te kijken hoe het is. Wordt je angst bevestigd, dan laat je het daarbij. Maar valt het, zoals ik verwacht, allemaal reuze mee. Dan kun je ze vaker dragen. Want het is zonde om ze in je kast te laten hangen.

Had het er vandaag nog met iemand, draagt geen hoeden over, zij vond mijn hoed dus juist super leuk en net als ik eigenlijk jammer dat je het niet meer ziet.

Ik ben overigens begin 30. Draag mijn hoedjes zowel bij mijn retro als bij mijn moderne outfits.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik ben wel blij met mijn zomerhoeden, vooral mijn favoriete zomerhoed draag ik graag. Het is zoiets als dit: https://img.hoedshop.nl/desktop/Denim-V ... 7_tf38.jpg. Andere hoeden in mijn kast draag ik minder vaak. Ik voel me wel goed met een hoed, ik zou ze wel vaker willen dragen. Dus ik hoop hier wat inspriratie op te doen.
Ik vind hoeden supermooi, maar weet nooit goed hoe ze te dragen ... Ik zou graag een flaphoed dragen (nu dat helemaal in is) en dan via die weg mijn eigen hoedenstijl vinden ! Voor deze winter heb ik alvast een knalrode gleufhoed (bij wijze van experiment) gekocht :)
Alle reacties Link kopieren
rosamunde schreef:
08-07-2019 20:13
Ik ben wel blij met mijn zomerhoeden, vooral mijn favoriete zomerhoed draag ik graag. Het is zoiets als dit: https://img.hoedshop.nl/desktop/Denim-V ... 7_tf38.jpg. Andere hoeden in mijn kast draag ik minder vaak. Ik voel me wel goed met een hoed, ik zou ze wel vaker willen dragen. Dus ik hoop hier wat inspriratie op te doen.
Leuk, nog een liefhebster.

Ik draag momenteel vooral zoiets met zonnig weer

Afbeelding
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
ninneketje schreef:
08-07-2019 20:16
Ik vind hoeden supermooi, maar weet nooit goed hoe ze te dragen ... Ik zou graag een flaphoed dragen (nu dat helemaal in is) en dan via die weg mijn eigen hoedenstijl vinden ! Voor deze winter heb ik alvast een knalrode gleufhoed (bij wijze van experiment) gekocht :)
Stoer een rode, lekker opvallend. Ik hou er van.

Ik draag niet echt flaphoeden, maar zoiets vind ik dan wel mooi.
Ik zag trouwens dat ze simpele bij de hema hebben. Dus als je een redelijk normale hoofdmaat hebt kun je daar eens kijken

Afbeelding
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hey Lolly, ik ben niet into retro, maar die cloche van jou vind ik echt heel mooi.
Je zegt dat je het ook met modern draagt; heb je misschien een website voor me waar ik voorbeelden kan zien van combi met modern? Ik probeer een beeld te krijgen. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
08-07-2019 21:39
Hey Lolly, ik ben niet into retro, maar die cloche van jou vind ik echt heel mooi.
Je zegt dat je het ook met modern draagt; heb je misschien een website voor me waar ik voorbeelden kan zien van combi met modern? Ik probeer een beeld te krijgen. :)
Ik ga eens kijken. Mijn cloches zijn trouwens niet zo fancy hoor
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
08-07-2019 21:56
Ik ga eens kijken. Mijn cloches zijn trouwens niet zo fancy hoor

Kijk maar!
Oh, dus die ene uit je eerste bericht is in de categorie 'wishlist'? Dat snap ik dan wel, want die is ook erg mooi. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
vond net deze link. Zijn herfstoutfits, maar geven misschien inspiratie. Ik draag de mijne trouwens ook gerust bij een jeans.

https://www.styleoholic.com/cloche-hats-fall-outfits/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
08-07-2019 22:01
Kijk maar!
Oh, dus die ene uit je eerste bericht is in de categorie 'wishlist'? Dat snap ik dan wel, want die is ook erg mooi. :)
Daarom mijn rijke man opmerking, die is een beetje heel duur :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
07-07-2019 15:33
Afbeelding

😍😍😍

269 o_o
Ik heb duidelijk een rijke vent nodig :P

Maar met zo een model ben je wel op slag 500 euro meer waard!! P-R-A-C-H-T-I-G

Dit is toch een oren-bedekkend hoedje waar je naar op zoek was. Wees eens niet gierig, en koop het eens. Daar ga je nooit spijt van hebben.
Doen, doen, doen!
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
08-07-2019 22:10
Maar met zo een model ben je wel op slag 500 euro meer waard!! P-R-A-C-H-T-I-G

Dit is toch een oren-bedekkend hoedje waar je naar op zoek was. Wees eens niet gierig, en koop het eens. Daar ga je nooit spijt van hebben.
Doen, doen, doen!
jamaar ik zocht een zomervariant :P
En ik geef zoveel al niet eens uit aan een jas o_o
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dan koop je dit jaar eens geen andere jas maar wel een nieuwe hoed waar je de rest van je leven onvoorstelbaar mooi mee gaat zijn.
Alle reacties Link kopieren
grinnn, en ook met die goedkopere jassen doe ik jaren ;)

maar dit is me echt te veel geld. Maar misschien moet ik toch eens naar een goede hoedenzaak voor een keer :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
08-07-2019 22:03
vond net deze link. Zijn herfstoutfits, maar geven misschien inspiratie. Ik draag de mijne trouwens ook gerust bij een jeans.

https://www.styleoholic.com/cloche-hats-fall-outfits/

Ik zie wel dat de dames op deze foto's ook bijna allemaal lang haar hebben. Als je hoedje niet te aansluitend is aan de onderkant kan het best dus.
Ja, en de hoeden op die site vind ik allemaal zo mooi staan! Dank je voor de inspiratie, Popje :bigkiss: Ik ga eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
07-07-2019 15:33
Afbeelding

😍😍😍

269 o_o
Ik heb duidelijk een rijke vent nodig :P
Ik vind de meeste cloches die ik online zie staan niet zo super, maar dit model is wel echt geweldig.. maar inderdaad veel te duur!

Ben voor mijzelf nu maar op zoek naar een leuke Trilby, zulke hoedjes had ik vroeger al, maar bij verhuizing weggedaan (waren ook paar goedkope hoedjes die helemaal plat geworden waren xD), misschien dat ik die dan wel eens ga dragen!
Oeh, I :heart: hoeden en hoofddeksels!
Draag zelf in de zomer vaak een hoed tegen de zon.

Heb oa zo1 maar niet in zwart maar in 2kleuren bruin, rieten hoedje dus, als je trouwens googelt op summer cloche hat TO dan krijg je heel leuke zomer hoedjes!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoiets zag ik bij (ik geloof) Etos.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ik koop m’n hoeden trouwens waar ik ze tegenkom, soms op vakantie en vroeger bij V&D en soms bij Hema of TK maxx of ... nouja maakt niet veel uit. Ik heb er momenteel maar 4 trouwens. Dit jaar nog geen gekocht en vorig jaar stuk of 5 weggegeven/gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven