Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

zaterdag 3 augustus 2019 om 09:34
Lezen jullie Jetske’s blogs ook?
Niet alles is troep.
https://www.dr-jetskeultee.nl/kijk-eens ... e-make-up/
Niet alles is troep.
https://www.dr-jetskeultee.nl/kijk-eens ... e-make-up/
zaterdag 3 augustus 2019 om 09:37
Zijn ook prima producten. Jetske weet waar ze over praat en zij raad Paula ook weleens aan, maar hun producten zijn zo’n beetje hetzelfde.Lievejetje schreef: ↑03-08-2019 09:29Omdat Paula geen make-up heeft (niet dat ik kon vinden iig). Het concept lijkt me hetzelfde, verzorgende make-up zonder “troep”.
zaterdag 3 augustus 2019 om 15:42
Supersas09 schreef: ↑03-08-2019 08:58Oh Jane! Ik moest even grinniken, sorry. Ga je hem nog een keer testen? Maar nu zoals hij bedoeld is?
Nee ik heb een hekel aan dat spul gekregen. Liep ook echt 10 uurtjes met die bende mee rond. Ik zag er echt echt echt niet uit! Collega vroeg of ik meel op mijn gezicht had gegooid.
Ik ging stuk van het lachen.

Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 3 augustus 2019 om 17:32
Oh dan komt het waarschijnlijk maandag of zo. Jammer hoor want ben wel benieuwd naar. Even geduld nog dan maar...

Ik heb 4 pakketjes bij mijn ouders laten bezorgen en ze zijn binnen!

Half jaar terug komt de postNLmannetje opeens heel vroeg hier bezorgen en vaak komt het niet uit dan laat ik het in een shop of ouders bezorgen. (Bij ouders komen ze pas in de middag)
Prrrr, mauw miawwwww.
zaterdag 3 augustus 2019 om 18:34
Maar maar maar, als ooglidprimer kan hij heel fijn zijn! Ik gebruik primer van LOV en het helpt echt om kleuren mooier uit te laten komen en je oogschaduw langer te laten zitten. Ik gebruik dan per ooglid echt maar en speldenknop, meer is niet nodig.
zondag 4 augustus 2019 om 06:47
Supersas09 schreef: ↑03-08-2019 18:34Maar maar maar, als ooglidprimer kan hij heel fijn zijn! Ik gebruik primer van LOV en het helpt echt om kleuren mooier uit te laten komen en je oogschaduw langer te laten zitten. Ik gebruik dan per ooglid echt maar en speldenknop, meer is niet nodig.
Is goed Sas, ik ga hem binnenkort nog een keer testen op mijn OOGLID.
Ik gebruik niet vaak en sowieso niet veel oogschaduw maar we gaan het zien. Ik had trouwens wel eentje van Etos maar ik vond hem niet zo fijn dus die had ik weggegeven.
Prrrr, mauw miawwwww.
zondag 4 augustus 2019 om 06:57
Getest (Sample)

Ik heb dit product gebruikt voor mijn droge benen.
Het gel is doorzichtig en ruikt niet zo lekker vind ik...medicatie/ lavendel?
Voelt heel vettig aan en ligt niet lekker op de huid, trekt niet goed in.
Ik kon beter een andere crème gebruiken dan dit want het hielp niet echt.
Kopen, nee dus.

Ik heb dit product gebruikt voor mijn droge benen.
Het gel is doorzichtig en ruikt niet zo lekker vind ik...medicatie/ lavendel?
Voelt heel vettig aan en ligt niet lekker op de huid, trekt niet goed in.
Ik kon beter een andere crème gebruiken dan dit want het hielp niet echt.
Kopen, nee dus.
Prrrr, mauw miawwwww.

zondag 4 augustus 2019 om 09:02
Ik snap het Lievejetje. Ik overweeg om te investeren in een gehele gezichtsroutine van Paula's choice , alhoewel ik ook sceptisch ben of de producten je huid echt kunnen laten opknappen of dat dat onzin is.
Als het wel echt waar is dan wil ik best investeren in een goede gezichtsverzorging.
Wat is eigenlijk het prijsverschil tussen Jetske en Paula's.
Sjulia is je foundation er al?
En hoe bevalt het .
Eigenlijk wil ik toch weer een nieuwe foundation. Ik ben kritischer geworden op mijn huid en ik vind deze toch niet dekkend genoeg, al hou ik ook van natuurlijk en niet een echt masker gezicht wat ik bij sommige zie
Maar ik zou graag nog wat beter oneffenheden en porien willen bedekken.
De tarte primer is trouwens de allerbeste en egeliseert mijn huid heel mooi, maar blijf overal poriën zien.
Jane: ben benieuwd of je huid echt mooier wordt door Paula's .
Als het wel echt waar is dan wil ik best investeren in een goede gezichtsverzorging.
En hoe bevalt het .
Eigenlijk wil ik toch weer een nieuwe foundation. Ik ben kritischer geworden op mijn huid en ik vind deze toch niet dekkend genoeg, al hou ik ook van natuurlijk en niet een echt masker gezicht wat ik bij sommige zie
De tarte primer is trouwens de allerbeste en egeliseert mijn huid heel mooi, maar blijf overal poriën zien.
zondag 4 augustus 2019 om 09:10
Ik gebruik deze bodylotion van Vichy voor mijn benen.
Trekt heel snel.
https://www.farmaline.nl/drogisterij/be ... gJLDfD_BwE
Trekt heel snel.
zondag 4 augustus 2019 om 09:49
Druk je de primer wel echt in de poriën? En met de L’Oréal, zie je ze dan ook nog? Bij mij verdwijnen ze wel echt maar ik combineer wel altijd meerdere primers met elkaar en ik heb slechte 2 goedgekeurde foundations van de 100 liggen die ik mooi genoeg vind en de poriën verbergen. Haha. Het is dus vooral je team wat goed samen moet werken. Misschien dat je een medium opbouwende foundation kan proberen. Vind ik altijd de prettigste. Zolang je het goed aanbrengt en niet teveel hoeft niemand het te zien zitten.Eviva_83 schreef: ↑04-08-2019 09:02Ik snap het Lievejetje. Ik overweeg om te investeren in een gehele gezichtsroutine van Paula's choice , alhoewel ik ook sceptisch ben of de producten je huid echt kunnen laten opknappen of dat dat onzin is.
En hoe bevalt het .
zondag 4 augustus 2019 om 16:37
Emma95 schreef: ↑04-08-2019 09:10Ik gebruik deze bodylotion van Vichy voor mijn benen.
Trekt heel snel.
Bedankt voor je tip Emma maar ik heb nog genoeg crème (fullsize) zelfs nieuw in verpakking wat wel werkt.
Ik testte samples uit wat ik nog heb en voor de gein schrijf ik een mini review erover.
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Prrrr, mauw miawwwww.
zondag 4 augustus 2019 om 16:54
Evievie, zoeken naar de perfecte foundation is best moeilijk hoor anders had ik niets voor niets 15-16 foundation en Sjulia 100
Ik dacht dat Mac foundation de perfecte was uit alle samples maar nu ik hem in fullsize heb vind ik hem maar zozo.
Uiteindelijk na al die foundation high end testen vind ik toch mijn eigen drugstores foundation beter bij mijn passen. ( ik meng ze tot mijn kleur en dekking wat ik op die dag wil dragen )
Toch wel jammer dat je ondanks goede primers poriën blijft zien bij jou...
Ik heb afgelopen 2 weken regelmatig primers opgedaan om te testen en resultaat is tataaaaaa, overal kleine pukkeltjes op zijn gezicht!!
Ik kan niet tegen siliconen maar dat wist ik van tevoren al.
Ik wil de L’Oreal primer straks nog proberen en dan even mijn huid laten “rusten”.
embryolisse en producten van Paula’s Choice heb ik ook binnen, reuze benieuwd naar! Maar die probeer ik morgen.
En mooie palette van Becca!

Ik dacht dat Mac foundation de perfecte was uit alle samples maar nu ik hem in fullsize heb vind ik hem maar zozo.
Uiteindelijk na al die foundation high end testen vind ik toch mijn eigen drugstores foundation beter bij mijn passen. ( ik meng ze tot mijn kleur en dekking wat ik op die dag wil dragen )
Ik heb afgelopen 2 weken regelmatig primers opgedaan om te testen en resultaat is tataaaaaa, overal kleine pukkeltjes op zijn gezicht!!

Ik wil de L’Oreal primer straks nog proberen en dan even mijn huid laten “rusten”.
embryolisse en producten van Paula’s Choice heb ik ook binnen, reuze benieuwd naar! Maar die probeer ik morgen.
En mooie palette van Becca!

Prrrr, mauw miawwwww.

zondag 4 augustus 2019 om 17:16
Lastig hè een perfecte foundation zoeken .
Ik begin ook kritischer te worden
.
Jij vindt de true match fijn toch Jane?
Daar ben ik best benieuwd naar.
Ik ben heel benieuwd hoe de Paula jou gaat bevallen en of je huid er echt nog mooier van wordt.
Let me know
En oh oh je kan dus helaas echt niet tegen primers.
Embroylisse mogen testen dankzij Sjulia en ik vind het een super fijne creme!!
Verder zou ik ooit nog een toner, exfoliant en nachtcrème van Paula's willen proberen.
Ik begin ook kritischer te worden

Jij vindt de true match fijn toch Jane?
Daar ben ik best benieuwd naar.
Ik ben heel benieuwd hoe de Paula jou gaat bevallen en of je huid er echt nog mooier van wordt.
Let me know

En oh oh je kan dus helaas echt niet tegen primers.

Embroylisse mogen testen dankzij Sjulia en ik vind het een super fijne creme!!
Verder zou ik ooit nog een toner, exfoliant en nachtcrème van Paula's willen proberen.
zondag 4 augustus 2019 om 17:27
Ik ben allemaal bruidsmake-up video's aan het kijken op youtube, heerlijk! Nu wil ik in ieder geval de make up forever ultra hd foundation
daar is iedereen zo enthousiast over en die ziet er zoooo mooi uit. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
Zouden jullie trouwens zelf jullie make up doen op jullie bruiloft? Ik neig nu naar wel, vind mijn make up skills daar wel goed genoeg voor.

Zouden jullie trouwens zelf jullie make up doen op jullie bruiloft? Ik neig nu naar wel, vind mijn make up skills daar wel goed genoeg voor.
zondag 4 augustus 2019 om 17:35
Hij was wel mooi maar niet super bijzonder. Bleef niet de hele dag zitten. Ik heb hem weggegeven aan een vriendin met een droger huidtype en zij vind hem waanzinnig mooi. Ik zou zelf mijn huid doen maar ogen en wenkbrauwen enz zal ik laten doen denk ik. Eerst van alles proberen uiteraard, mijn schoonzus had geen proef run gehad, dat zou ik niet aandurvenZanahoria schreef: ↑04-08-2019 17:27Ik ben allemaal bruidsmake-up video's aan het kijken op youtube, heerlijk! Nu wil ik in ieder geval de make up forever ultra hd foundationdaar is iedereen zo enthousiast over en die ziet er zoooo mooi uit. Heeft iemand hier daar ervaring mee?

zondag 4 augustus 2019 om 17:39
De face en body foundation? Er zijn mensen die geloven dat samples mooiere geconcentreerde versies zijn van het ware product. Het enige product waarbij ik dat ook even dacht was een Chanel foundation. De sample was zo intens mooi, en de full size was super cakey.Jane-Ice schreef: ↑04-08-2019 16:54Evievie, zoeken naar de perfecte foundation is best moeilijk hoor anders had ik niets voor niets 15-16 foundation en Sjulia 100![]()
Ik heb afgelopen 2 weken regelmatig primers opgedaan om te testen en resultaat is tataaaaaa, overal kleine pukkeltjes op zijn gezicht!!![]()
En mooie palette van Becca!![]()
zondag 4 augustus 2019 om 18:07
Ik heb een wat drogere huid, dus dat klinkt mij goed in de orenSjulia schreef: ↑04-08-2019 17:35Hij was wel mooi maar niet super bijzonder. Bleef niet de hele dag zitten. Ik heb hem weggegeven aan een vriendin met een droger huidtype en zij vind hem waanzinnig mooi. Ik zou zelf mijn huid doen maar ogen en wenkbrauwen enz zal ik laten doen denk ik. Eerst van alles proberen uiteraard, mijn schoonzus had geen proef run gehad, dat zou ik niet aandurvenWat ga je met je haar doen?

Haar ga ik in ieder geval sowieso niet zelf doen.
Wil het graag los, dat staat mij het mooist. Heb halflang haar en zit nu aan zoiets te denken, maar is misschien té gestyled.

zondag 4 augustus 2019 om 18:22
SEXY.
Goed plaatje voor de kapper hoor, dit kapsel kan je makkelijk wat losser maken als je wil. Beetje uitkammen doet al heel wat.
Wanneer ga je trouwen?
De HD foundation staat mijn vriendin met haar drogere huid ook erg mooi, wereld van verschil op mijn huidtype. Zulke foundations lijken bij mij altijd op een beetje olie in de koekenpan. Bij haar is het smooth en silky.
Goed plaatje voor de kapper hoor, dit kapsel kan je makkelijk wat losser maken als je wil. Beetje uitkammen doet al heel wat.
Wanneer ga je trouwen?
De HD foundation staat mijn vriendin met haar drogere huid ook erg mooi, wereld van verschil op mijn huidtype. Zulke foundations lijken bij mij altijd op een beetje olie in de koekenpan. Bij haar is het smooth en silky.