Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.

Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.

Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Emma95 schreef:
05-08-2019 16:21
De hogere doseringen zitten juist in de Koreaanse produkten.
Mag hier vaak niet eens.

Hier, lees de ingredienten maar onderaan bij b.v. het retinol serum.
En het is juist wel dierproefvrj.
Staat er ook allemaal duidelijk bij.

https://www.ebay.com/itm/Vitamin-A-Reti ... 787c2767f1
Maar dit is weer een ander merk he? Tonymoly is niet vegan en dierproefvrij. (En te hoge doseringen zijn ook weer niet alles btw)
Turqausi, maak een mooie foto van je ouwe liefdes en dump ze weg!! :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
turquasi schreef:
05-08-2019 16:23
@Sjulia Ik weet het persoonlijk niet hoor met die vitamine C van The Ordinary... ik vind het heel gek spul... korrelig en het ruikt vies
Maar ik wil het je eventueel wel toesturen? (ik heb ze allebei)

@Zanahoria, ik ga zelf mijn make-up doen maar wil komende maand wel even wat extra tips scoren dus wie leuke tips heeft?

@Jane-ice 1 tip heb ik al binnen geloof ik. Stel je voor dat ik op die dag met uitslag loop he O_O

@algemeen, ja dat zijn dus twee dingen aan aziatische skincare die ik te spannend vind. Ik weet niet zo goed wat er in zit en zelfs al weet je het dan nog moet je maar vertrouwen hebben dat in talkpoeder geen raar spul zit bijvoorbeeld. Nou bestaat dat probleem natuurlijk altijd maar ik heb nog wel heel licht vertrouwen in EUreguleringen. En natuurlijk ook dat ik niet zo nodig lelieblank wil zijn, wat de spulletjes wel graag lijken te beloven.
Ja vitamine c is vaker korrelig, die van Paula ook enigszins. Wat lief :heart: Maar ik hoef het niet, het kost zo weinig haha. Eerst ga ik de Paula nog op moeten maken, het blijft na openen maar een bepaalde tijd goed.
Zie net dat mijn no-buy morgen ingaat.... :roll: Ik krijg vanavond nog een ah-bestelling binnen en daar kun je tegenwoordig etos-spulletjes bij gooien... dus ik ben een kokos-settingspray rijker want die heb ik vorige week in al mijn hebberigheid in mijn mandje gedaan en dat was ik vergeten :-? helaas geen spf
Lorem Ipsum
Emma95 schreef:
05-08-2019 16:23
Ik zie bij Paula maar 1 procent retinol.
Dat klinkt misschien laag maar dat is echt prima/hoog. Je kan er verschillend op reageren en dit kan voor sommige ook te hoog zijn.
Daarom verkoopt paula ook producten met een lagere dosis retinol.

Hoger dan dit wil ik persoonlijk niet gaan.

Ook een lagere dosis retinol is erg effectief. Hier zijn ook wel meerdere onderzoeken naar gedaan.

Je kan het combineren het met een AHA exfoliant of BHA exfoliant. Dat vergroot het effect maar dat kan ook voor elke huid anders zijn.
Ik combineer alleen lagere dosis retinol daarmee, voor mijn huid.
turquasi schreef:
05-08-2019 16:38
Zie net dat mijn no-buy morgen ingaat.... :roll: Ik krijg vanavond nog een ah-bestelling binnen en daar kun je tegenwoordig etos-spulletjes bij gooien... dus ik ben een kokos-settingspray rijker want die heb ik vorige week in al mijn hebberigheid in mijn mandje gedaan en dat was ik vergeten :-? helaas geen spf

No buy no buy :cheer2:
Trouwens ik heb die settingspray ook!
Ik zag vandaag bij Etos dat ze een zomer Limited Edition lijn hebben.
Lipstick-Oogpalette-Bronzer-Haar verfissingspray en een verfrissingspray voor gezicht.
Ow...naja. Waarom zeg het nou tegen jou. No buy. 😐
Prrrr, mauw miawwwww.
sssssttttt!!! nou wil ik gaan kijken....
Lorem Ipsum
Oh ik zie nu net toevallig dat Paula kortingen heeft dus ik heb ingeslagen.

Gratis masker mini, nog nooit geprobeerd :cheer2: Ik heb zo'n hekel aan dat afwachten en daarna afspoelen.. Ik ben geen masker type. Ik kan me nooit ontspannen terwijl ik zoiets draag. En de honden proberen bovendien steeds alles eraf te likken dus ik moet steeds staan.. :lol:

Clinical 1% Retinol Treatment
Resist Anti-Aging Oogcrème
Skin Recovery Serum
Skin Recovery Toner
Gratis Sample
Radiance Renewal Masker - Mini
Resist Anti-Aging Oogcrème - Mini
Oh leuk, herinner me nu net dat het me eigenlijk om de meloenversie ging en dat ruilen lijkt me lastig via ah.nl hmmm bummer.
Hoe bevalt de spray jou? Mocht je hem fijn vinden.... nu in de aanbieding (25%)
Lorem Ipsum
Oe misschien toch ook nog een keer kijken! als tegenhanger van de no buyers: ik heb net een nieuwe baan binnen gesleept en ik heb een mijlpaal bereikt qua verliezen van zwangerschapsvet dus in mijn hoofd gaat het nu zo:

BUY BUY BUY :yes:
Turquasi: ja we gaan ervoor !
Niet al op dag één sneuvelen hè :mrgreen:

Mango: twee keer gefeliciteerd!!
Goed gedaan beide! Zwangerschapsvet ben ik bekend mee.
2x 25 kilo aangekomen (en gelukkig ook weer alles kwijt, maar was een strijd).

Sjulia: behoorlijk balen van je foundation zeg!!

Jane: ik ben echt bijna altijd lief!
Mango12 schreef:
05-08-2019 17:00
Oe misschien toch ook nog een keer kijken! als tegenhanger van de no buyers: ik heb net een nieuwe baan binnen gesleept en ik heb een mijlpaal bereikt qua verliezen van zwangerschapsvet dus in mijn hoofd gaat het nu zo:

BUY BUY BUY :yes:
Oh gefeliciteerd! Dan mag je jezelf zeker verwennen!
Sjulia, wat voor kortingen heeft Paula’s Choice dan? Bedoel je die 15% korting op Zie gratis sample op je lijst, hoe dan?😝
Anyway, gefeliciteerd met je aankopen!!
Likken jouw honden echt maskers van je gezicht af?! O_o

Turquasi, ik vind de Limited Editions van Etos altijd zo schattig. En ze werken meh/ oke...maar toch blijf ik ze kopen. Ik heb beide, watermeloen en kokos gehad.

Mango, :shout: Gefeliciteerd en buy buy buy!!! Laat ons wel weten wat!!! :cheer2:

Evivie, ik ben blij dat je een no buy maatje hebt gevonden dan kan ik met gerust doorkopen. :$
Nee hoor, ik ehum...koop verstandig. :proud:
Trouwens, ik heb vandaag in het zk gewogen na pfff zo lang niet meer...ik weet niet of ik moet lachen of huilen maar mijn gewicht is nog steeds hetzelfde. :|

Vanmiddag naar een kapperzaak om mijn wenkbrauwen bij te werken, ik stond na 3 min weer buiten. Erg slordig!! Gewoon snel snel snel gedaan met touwtje, hier en daar wat weggeplukt thats all, terwijl mijn eigen kapster echt met liefde en geduld doet...helaas is zij wel wat verder dan deze kapper. Dus nooit meer!
:shout: Ik heb weer hoofdpijn! :@
Prrrr, mauw miawwwww.
Ohhhh Jane weer hoofdpijn!
Rust een beetje uit de komende dagen, ook psychisch :heart: .
Ik heb ook hoofdpijn grrrrr
Wat balen van je wenkbrauwen
Gewoon zo weinig tijd in gestoken.
Wat moest je daarvoor betalen?
Mijn shellac ligt er al af. ... Grrrr.
Ging chippen en heb het eraf getrokken.
Tientje had ik ervoor betaald, niet duur.
Wat ging je doen? Chippen? Wats dat?
Wat is dat voor meuk dat het zo snel eraf gaat?! Je hebt het pas!!!!

Ik ben zo stom of dom O_o
Ik wilde pijnstillers innemen en ondertussen was ik aan het bellen en koffie maken en nu weet ik niet meer of ik pijnstillers in hebt geslikt. :@
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
05-08-2019 20:25
Sjulia, wat voor kortingen heeft Paula’s Choice dan? Bedoel je die 15% korting op Zie gratis sample op je lijst, hoe dan?😝
Anyway, gefeliciteerd met je aankopen!!
Likken jouw honden echt maskers van je gezicht af?! O_o

Turquasi, ik vind de Limited Editions van Etos altijd zo schattig. En ze werken meh/ oke...maar toch blijf ik ze kopen. Ik heb beide, watermeloen en kokos gehad.

Mango, :shout: Gefeliciteerd en buy buy buy!!! Laat ons wel weten wat!!! :cheer2:

Evivie, ik ben blij dat je een no buy maatje hebt gevonden dan kan ik met gerust doorkopen. :$
Nee hoor, ik ehum...koop verstandig. :proud:
Trouwens, ik heb vandaag in het zk gewogen na pfff zo lang niet meer...ik weet niet of ik moet lachen of huilen maar mijn gewicht is nog steeds hetzelfde. :|

Vanmiddag naar een kapperzaak om mijn wenkbrauwen bij te werken, ik stond na 3 min weer buiten. Erg slordig!! Gewoon snel snel snel gedaan met touwtje, hier en daar wat weggeplukt thats all, terwijl mijn eigen kapster echt met liefde en geduld doet...helaas is zij wel wat verder dan deze kapper. Dus nooit meer!
:shout: Ik heb weer hoofdpijn! :@
Ja 15 procent korting, en geen idee waarom ik 3 gratis samples kreeg. Misschien als je boven een bepaalde prijs zit en dit was 140 euro dus het voelt niet gratis. Meer een soort van pleister op de pijn :-D Ja mijn honden likken ook graag vitamine c van mijn gezicht af :facepalm: Ze vinden het lekker ruiken ofzo, ze doen ook echt wild dan. Ik ben altijd bang dat het gevaarlijk is, mijn teefje heeft de langste tong ever dus ik moet haar echt op afstand houden. :hihi: Ben jij aan de lijn dan? Stom zeg, die kapper. Zijn ze wel mooi qua vorm nog? Erger als er teveel weggehaald wordt.. Sterkte met de hoofdpijn :heart:
Paula’s Choice moet echt in haar handjes knijpen met jou. Weer omzetstijging :yes:
Mijn eerste bestelling heb ik echt heeeeel netjes gehouden, korting op korting had ik inclusief verzendkosten maar 34,- betaald! Exfoliant en 15 samples van 3 producten, netjes he?! ;)

Grappig die honden!! Wij willen ook een hond maar iedereen is lui om ze uit te laten. :proud: Dus we houden maar voorlopig bij katten...prins & prinses. O_o

Mijn vriendinnen in Spanje hebben 2 honden en ik ben tante van hun. Ontzettend lieve knuffelbeestjes. :love:

We praten hier in reallife 80% alleen over ons babies katten. En met mijn vriendinnen ook vaak over de honden.

Is dit ook bij jullie zo?
Prrrr, mauw miawwwww.
Sjulia Jane en ik zijn al sinds 2013 aan de lijn..
Jaaa toen sprak ik haar ook al . :rrr:
Wat schattig van je hondjes.
Mijn hond gaat altijd zonnebrandcrème van mijn benen likken. Vind ze zo lekker .

Het is CND shellac.
Hele goede dus .
Maar niks blijft zitten op mijn nagels dusssssss...
Ben der helemaal klaar mee .
Evivie, 2013???!!! Pfffff, zolang. :bonk:
Naja, ik ben na de zwangerschap aan het
Jojo-en. 18 jaar lang dus. :rofl:
:flag:
Prrrr, mauw miawwwww.
Ja 2013!
We zouden nu al vel over been moeten zijn .
Dat topic was geopend door ene madambonbons ofzo en die was opeens verdwenen weet je nog .

Voor de anderen: ik hou van eten en ben echte jojo.
Heb nu gelukkig wel gezond BMI (met rondingen )
1.80 m en 73 kilo .
Tijdens mijn zwangerschap woog ik tegen de 100 o_o
100 kilo?! Jij?!
Wat knap dat je zoveel bent afgevallen!!
Wel 2x!! Wauw!!
Ja ik weet nog over die to, raar he?

Ik hou ook van eten :facepalm:
Spareribs is onderweg... :proud:

Ik ben 160cm en 64kg. :@
Kerstbal, je hebt echt een mooi lengte en gewicht hoor!! :love:

Ben benieuwd naar de rest!!
Prrrr, mauw miawwwww.
[quote=Jane-Ice post_id=30212533 time=1564567164 user_id=144707]
Opgemaakt (Fullsize)
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Tnx mop! Ja 96 woog ik bij beide zwangerschappen op z'n zwaarst .
Wel inclusief baby dan .
Hallo allemaal, hier een stiekeme meelezer (nu niet meer zo stiekem) die af en toe ook wel zou mee willen schrijven :)

Heb alleen voor sommige producten al vaste merken, waar ik zo blij mee ben dat ik daar echt niet van af wil (skincare van Environ, Essence eyeliner :heart: )
Kunnen de Paula, Jetske en Ordinary producten ook gebruikt worden voor een gevoelige huid? En welke raden jullie aan bij gevoelige, vette huid?

Zelf geen skincaretype dus echt geen ervaring met skincare en vergeet het zovaak o_o
Hou meer van makeup :heart:

Heb de maybelline superstay matt ink ij de kleur inspirer aangeschaft, eindelijk perfecte nudekleur gevonden :yes:

De maybelline holografic highlighter is mwah, vind het te 'glitterig' zitten beetje te opvallende glitters in ipv een subtiele glow. Nu dus weer spijt dat ik niet de chrome variant heb meegenomen, was alleen in de chrome gold variant (en niet in rose) dus twijfelde bij die of het mooi ging staan bij mijn witte huid, wat denken jullie? Anders ga ik er nog om :hihi:
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven