Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.


Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.



Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:


Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Alle reacties Link kopieren
aaaah nee, we hebben het niet alleen over hebbedingetjes maar ook diy stuff als azijn gebruiken voor je kwasten.

gewoon belangrijke info enzo, en ook vooral wat keihard tegenvalt en je dus niet hoeft te kopen

hoop dat je toch af en toe hoi komt zeggen
Lorem Ipsum
Het is niet persoonlijk hoor Turquasi, :flirting: maar ik vond ook dat het forum (in het algemeen) teveel van mijn tijd opslokt, omdat ik teveel ging kijken, omdat het zoooo gezellig is.
Nu heb ik mezelf voorgenomen om alleen op mijn werk te forummen en in de avonden whoehahahaha :applause:
Alle reacties Link kopieren
ik forum ook alleen nog op mijn werk om diezelfde reden o.a. :-$ maar ik mis jullie wel in het weekend (verslaafd?)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-08-2019 14:10
jeetje, laat ons de volgende keer even weten dat je nog leeft :biggrin: in de badkamer ofzo

en sauvignon, volgens mij mis ik nog iets aan je post?
Sorry! :-D Ik zal de volgende keer een teken van leven geven.
Ik heb wel de douglas site in de gaten gehouden en ik heb een vol winkelwagentje maar nog niks besteld. Ik wil de primerizer van Smashbox en de groene primer eigenlijk nog graag proberen.. En deze nieuwe foundation van Douglas eigen merk..

https://www.douglas.nl/Make-up-Teint-Fo ... 92496.html

Iemand ervaring met hun eigen merk? Ik ga er (onterecht?) altijd vanuit dat het crap is wanneer het eigen merk is.

Morgen ga ik naar de etos en wat spulletjes kopen, kwasten enzo.. Misschien even bij hun fix spray's kijken. Iemand aanraders?
Alle reacties Link kopieren
Kerstbal_83 schreef:
15-08-2019 16:40
Het is niet persoonlijk hoor Turquasi, :flirting: maar ik vond ook dat het forum (in het algemeen) teveel van mijn tijd opslokt, omdat ik teveel ging kijken, omdat het zoooo gezellig is.
Nu heb ik mezelf voorgenomen om alleen op mijn werk te forummen en in de avonden whoehahahaha :applause:
Mag ik je complimenteren met je nieuwe nick? Erg mooi gekozen :-D Fijn dat je er nog bent, neem je tijd, forum wanneer je wil!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Feest!! Omdat Sjulia weer onbeleefd mag zijn en ons kerstbal weer terug is!!
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Ik deel oliebollen uit!!

Wie wilt??????? :proud:

Ik reageer later want deze chick moet werken
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: 'Weer onbeleefd mag zijn!'

(Ik zit nog in de fase dat ik wil dat ze me heel erg leuk vinden, maar wanneer ik volledig geaccepteerd ben en ik ben 'binnen' dan ga ik langzaam mijn eigen karaktertrekjes blootleggen)
Alle reacties Link kopieren
Sjulia, ik kreeg met kerst zo een Advance kalender met hun eigen merk beautyproducten...ik moet zeggen, het is meh alleen 1 of 2 producten waren goed.Foundation van hun heb ik nooit geprobeerd, wil wel Douglas producten testen maar ze zijn ook niet goedkoper dan andere drogisterij producten dus dan kies ik liever voor drugstore.

Etos fixingspray’s zijn oke alleen dat spuit draait een stukje naar andere kant als je hem opspuit. Ik heb laatst die mintgroene flesje. Roze is ook oke.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Kerstbal_83 schreef:
15-08-2019 16:40
Het is niet persoonlijk hoor Turquasi, :flirting: maar ik vond ook dat het forum (in het algemeen) teveel van mijn tijd opslokt, omdat ik teveel ging kijken, omdat het zoooo gezellig is.
Nu heb ik mezelf voorgenomen om alleen op mijn werk te forummen en in de avonden whoehahahaha :applause:
Zo gezellig he? :hamer:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-08-2019 17:23
ik forum ook alleen nog op mijn werk om diezelfde reden o.a. :-$ maar ik mis jullie wel in het weekend (verslaafd?)
Ga ik ook doen! :whistle:
Prrrr, mauw miawwwww.
turquasi schreef:
15-08-2019 17:23
ik forum ook alleen nog op mijn werk om diezelfde reden o.a. :-$ maar ik mis jullie wel in het weekend (verslaafd?)
Whahaha ook echt op het werk hè! :yes: .
Daar zal onze werkgever blij mee zijn.
:facepalm: .
Nee maar serieus, ik zat echt teveel op het forum.
Ging ik na eten snel weer lezen snel.
Zelfs mijn man ging het opvallen.

En dat wil ik gewoon niet hele dagen op telefoon, ik heb ook bewust geen Facebook.
Heb geen ingebouwde rem ofzo :-|
Ik heb een voorbeeldfunctie (kleine kinderen) .

Dus nu mezelf de restrictie opgelegd dat ik alleen in de avonden en op mijn werk ga forummen . :biggrin: (een fijne afleiding)
Best triest dit eigenlijk.

Ik vind jullie Echt heus allemaal heel lief en gezellig. Beetje TE.
Sjulia schreef:
15-08-2019 17:55
Mag ik je complimenteren met je nieuwe nick? Erg mooi gekozen :-D Fijn dat je er nog bent, neem je tijd, forum wanneer je wil!
Dankjewel lieverd :flirting: .

Deze naam is me ooit toebedeeld natuurlijk.
En ik werd geroepen :shout: dus dacht laat ik mezelf dan ook maar een toepasselijke naam geven.
Liefst Jane ice.
Ik kan jou toch niet in de steek laten!
Maar snap als je boos bent.
Je mag me slaan
Ik zal het niet meer doen!!
Werkze mop ! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat je terug bent en ik wist wel dat je terug zou komen met de naam Kerstbal. :rofl: Het moest gewoon he?!

Welcome backkkkkkkk! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
In gebruik (fullsize)
Afbeelding
Ik ben gek op uitschuifpennen maar deze breekt continue af!
Het is gewoon erg frustrerend om keer op keer een punt uit mijn wenkbrauwen te moeten vissen. Kleur is wel mooi en blijft ook goed zitten.
Weer kopen, NEE VETTE DISLIKE!!
jane-ice wijzigde dit bericht op 16-08-2019 06:44
0.76% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
In gebruik (Fullsize)
Afbeelding
Ooit had ik zoiets van Aliexpress en het werkte niet dus ik dacht Catrice doet zijn werk beter, nee dus. Je krijgt geen fijne streepjes ermee.
Viltstift natte streep krijg je op je wenkbrauwen. Grappenmaker.
Weer kopen, nee natuurlijk niet.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
16-08-2019 06:20
Ben blij dat je terug bent en ik wist wel dat je terug zou komen met de naam Kerstbal. :rofl: Het moest gewoon he?!

Welcome backkkkkkkk! :cheer2:
Hahahaha dacht je serieus dat ik die naam zou nemen?!!
Dank u dank u
heb je een prive bericht gestuurd. :blond:
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
16-08-2019 06:33
In gebruik (fullsize)
Afbeelding
Ik ben gek op uitschuifpennen maar deze breekt continue af!
Het is gewoon erg frustrerend om keer op keer een punt uit mijn wenkbrauwen te moeten vissen. Kleur is wel mooi en blijft ook goed zitten.
Weer kopen, NEE VETTE DISLIKE!!
Oh dus deze lag niet aan mij! Hij brokkelt idd extreem snel af. Brokjes wenkbrauwen.
Alle reacties Link kopieren
Kerstbal_83 schreef:
16-08-2019 11:13
Hahahaha dacht je serieus dat ik die naam zou nemen?!!
Dank u dank u
heb je een prive bericht gestuurd. :blond:

Ja!! Want ik zou het ook doen als ik jou was :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
16-08-2019 13:02
Oh dus deze lag niet aan mij! Hij brokkelt idd extreem snel af. Brokjes wenkbrauwen.

Nee het lag dus helemaal niet aan jou en ik voel me schuldig dat je die Benefitbrowpen had gekocht door mijn stomme review want nu wil ik hem ook niet meer kopen...
jane-ice wijzigde dit bericht op 16-08-2019 20:27
0.62% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
16-08-2019 18:58
Ja!! Want ik zou het ook doen als ik jou was :proud:

Yes I shine like a kerstbal diamant
Sjulia schreef:
15-08-2019 17:59
:rofl: 'Weer onbeleefd mag zijn!'

(Ik zit nog in de fase dat ik wil dat ze me heel erg leuk vinden, maar wanneer ik volledig geaccepteerd ben en ik ben 'binnen' dan ga ik langzaam mijn eigen karaktertrekjes blootleggen)
Ouders van een therapeut prikken daar vast dwars doorheen :cencored:
Grrrr
Ik probeer Jane haar CATRICE wenkbrauw potloodverhaal te quoten maar VIVA werkt niet mee.

Komtie

Quote Jane-ice:
Kun je je wenkbrauwen beter inkleuren met een echt viltstift, is goedkoper! :idee:
Deze tip was gratis
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
15-08-2019 14:10
jeetje, laat ons de volgende keer even weten dat je nog leeft :biggrin: in de badkamer ofzo

en sauvignon, volgens mij mis ik nog iets aan je post?
Het staat er wel, gelijk onder jouw quote, is een beetje onduidelijk.
De meeste fixingsprays bevatten glycerine, eigenlijk alleen dat en water en soms nog een geurtje zoals rozen,co cos of wat anders.
Zelf maken is simpel en veel goedkoper. Je kan eventueel de lege spray van een duurder merk hergebruiken.

Er was op youtube een filmpje van iemand die een spray met alleen water en een fixingspray uitprobeerde. Beide deden precies hetzelfde.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven