Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.
Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

dinsdag 16 juli 2019 om 20:17
Wat veel geschreven, leuk!
Ga eens als ik meer tijd heb om de websites te bestuderen,thx.
Ben vroeg begonnen met Hema make-up en vond ze wel oke. Nu test ik heel af en toe nog Hema producten maar vind ze net niet goed genoeg of zo. Bv mascara’s of limit edition stuff. Rond kerst hadden ze best mooie oogschaduwpaletten en goed ook want ik had ze nog geswatch maar helaas kon ik ze nergens meer vinden. (Eigenlijk beter ook want ik heb al genoeg paletten en gebruik ze amper)
Ik begon met Etosprimers, vind ze prima.
Bij Action hebben ze een hele goede van Max and More (witte) helaas kreeg ik pukkels ervan maar een aantal vriendinnen van mij weer niet.
Momenteel heb ik alleen maar van Maybelline (babyskin) en eentje van Douglas (glowprimer) die vind ik niet werken, wel leuk om te hebben.
Ik heb geen vergrootte poriën etc. maar ik vind dat een primer mijn foundation langer mooi houd dus over een tijdje ga ik een paar aanschaffen.
Setting/fixingspray gebruik ik wel, dat is de één na laatste stap van mijn make uproutine. Vind het heerlijk en probeer veel verschillende uit. Gebruik momenteel de MAC fix en eentje van Etos (Limit Edition, kokos) De beste tot nu toe is van Revolution Oil control.
De rest van de posts moet ik nog goed doorlezen, dus later of morgen reactie.
Ga eens als ik meer tijd heb om de websites te bestuderen,thx.
Ben vroeg begonnen met Hema make-up en vond ze wel oke. Nu test ik heel af en toe nog Hema producten maar vind ze net niet goed genoeg of zo. Bv mascara’s of limit edition stuff. Rond kerst hadden ze best mooie oogschaduwpaletten en goed ook want ik had ze nog geswatch maar helaas kon ik ze nergens meer vinden. (Eigenlijk beter ook want ik heb al genoeg paletten en gebruik ze amper)
Ik begon met Etosprimers, vind ze prima.
Bij Action hebben ze een hele goede van Max and More (witte) helaas kreeg ik pukkels ervan maar een aantal vriendinnen van mij weer niet.
Momenteel heb ik alleen maar van Maybelline (babyskin) en eentje van Douglas (glowprimer) die vind ik niet werken, wel leuk om te hebben.
Ik heb geen vergrootte poriën etc. maar ik vind dat een primer mijn foundation langer mooi houd dus over een tijdje ga ik een paar aanschaffen.
Setting/fixingspray gebruik ik wel, dat is de één na laatste stap van mijn make uproutine. Vind het heerlijk en probeer veel verschillende uit. Gebruik momenteel de MAC fix en eentje van Etos (Limit Edition, kokos) De beste tot nu toe is van Revolution Oil control.
De rest van de posts moet ik nog goed doorlezen, dus later of morgen reactie.

jane-ice wijzigde dit bericht op 16-07-2019 21:29
0.08% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.

dinsdag 16 juli 2019 om 20:20

dinsdag 16 juli 2019 om 20:24
Hier met de stickers .
Ze zitten niet helemaal goed want als je ze goed doet zie je ze dus niet zitten .
https://www.mupload.nl/img/egopksxb4o.jpg
Ze zitten niet helemaal goed want als je ze goed doet zie je ze dus niet zitten .
https://www.mupload.nl/img/egopksxb4o.jpg
dinsdag 16 juli 2019 om 20:27
Ik gebruik sinds een half jaar La Roche-Posay Hydreane Riche. Wil eigenlijk nooit meer anders.

Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 16 juli 2019 om 20:28
Van MarktplaatsCaaf-Dracula schreef: ↑16-07-2019 08:36Hoe komen jullie aan al die samples? Ik vind soms die van Dior via Facebook. Kopen jullie ze dan?

Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 16 juli 2019 om 20:32
Misschien kan je hem beter dan onder je foundation gebruiken als een soort primer.
Prrrr, mauw miawwwww.

dinsdag 16 juli 2019 om 20:44
Ik deed eigenlijk 3 maanden no buy hè Jane.
Maar ik ga na 2 maanden alleen even samples kopen.
Om te kijken wat ik na 3 maanden allemaal ga kopen
.
Er staat een primer en een dagcrème op mijn lijstje voor na drie maanden.
Én een lippenstift én misschien nog een wenkbrauw product én nog een mooie blush. Én heel veel kleding op 1 okt
Sjulia is je potlood nog heel?
Om te kijken wat ik na 3 maanden allemaal ga kopen

Én een lippenstift én misschien nog een wenkbrauw product én nog een mooie blush. Én heel veel kleding op 1 okt

dinsdag 16 juli 2019 om 20:52
De eerste check snap ik niet helemaal

Leuk hè fantaseren.
Edit; ik zag eerst alleen een streepje
anoniem_386657 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 20:56
6.88% gewijzigd
dinsdag 16 juli 2019 om 20:53
No buy doe ik niet aan hoor.
Al is het soms beter van wel. Ik ben wel heel erg van jurken kopen...
Met make up ben ik niet zo van het kopen. Eigenlijk alleen wanneer het nodig is. Al ben ik voor lippenstift wel heel gevoelig.
Ik ben alleen op zoek naar een mooie nude oogschaduw, liefst een mooi palet in roze tinten. Want dat vind ik het mooiste bij mijn grijze ogen staan. Alleen wat is een fijne oogschaduw... Ik had altijd een hele fijne van Dior.

Met make up ben ik niet zo van het kopen. Eigenlijk alleen wanneer het nodig is. Al ben ik voor lippenstift wel heel gevoelig.
Ik ben alleen op zoek naar een mooie nude oogschaduw, liefst een mooi palet in roze tinten. Want dat vind ik het mooiste bij mijn grijze ogen staan. Alleen wat is een fijne oogschaduw... Ik had altijd een hele fijne van Dior.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
~ In loving memory of AnnA.
dinsdag 16 juli 2019 om 20:53
Ieder product? Heb je dus alles??

Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 16 juli 2019 om 20:55
OMG.Eviva_83 schreef: ↑16-07-2019 20:44Ik deed eigenlijk 3 maanden no buy hè Jane.
Om te kijken wat ik na 3 maanden allemaal ga kopen.
Zoiets zei ik dus ook tegen mijn vriend.
Zijn reactie:

Prrrr, mauw miawwwww.

dinsdag 16 juli 2019 om 21:01
Wat vind je van die pallet van Huda beauty? (Zie foto openingpost)Caaf-Dracula schreef: ↑16-07-2019 20:53No buy doe ik niet aan hoor.Al is het soms beter van wel. Ik ben wel heel erg van jurken kopen...
Ik ben er tevreden mee.(Alle Huda oogschaduws vind ik mooi en erg goed)
Alleen ik gebruik niet veel oogschaduw, mix niet met veel kleuren.
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 16 juli 2019 om 21:04

dinsdag 16 juli 2019 om 21:05
Het staat je wel mooi, maar snap je mans reacties ook ja hehe.Eviva_83 schreef: ↑16-07-2019 20:20Piratesse ik wil je wel de wonderstripes opsturen hoor.
Ik gebruik ze niet .
Maar er zijn mensen die erbij zweren.
Mijn man zei; lijkt net of je nu van die verbaasde ogen hebt..
Ben dus bang dat de looks bij een ooglid correctie ook zo wordt.
Zal eens een foto zoeken .
Opsturen hoeft niet (wel ontzettend lief dat je t voorstelt, dank je!), want dan ben ik toch bang dat iedereen dat ziet.

dinsdag 16 juli 2019 om 21:10