Het parfumtopic is er weer !
woensdag 26 september 2007 om 14:11
zaterdag 18 oktober 2008 om 10:33
Heb een bon van ¤45 liggen van de Douglas. Ik ben nu 3x ongeveer een uur in verschillende filialen geweest, en kan gewoon GEEN lekkere geur vinden!
'Vroeger' had ik binnen no-time een lekkere geur te pakken, nu lijkt alles te stinken.
Heeft iemand advies voor mij?
De volgende geuren vind ik lekker:
Het ronde flesje van Mexx
Ralph Lauren - Cool (die overigens niet meer bij Douglas & Ici Paris verkrijgbaar is)
Estee Lauder - Pure White Linen light breeze
DKNY - Be Delicious
Bedankt!
'Vroeger' had ik binnen no-time een lekkere geur te pakken, nu lijkt alles te stinken.
Heeft iemand advies voor mij?
De volgende geuren vind ik lekker:
Het ronde flesje van Mexx
Ralph Lauren - Cool (die overigens niet meer bij Douglas & Ici Paris verkrijgbaar is)
Estee Lauder - Pure White Linen light breeze
DKNY - Be Delicious
Bedankt!
zaterdag 18 oktober 2008 om 11:21
Miss Kaatje: ik heb echt een heel anders geur-smaak dan jij, dus ik kan je niet helpen. Ik heb nog wel een flesje DKNY - Be Delicious die nog iets meer dan de helft vol is, als je interesse hebt mag je hem van me overnemen. Ik vind hem echt niet lekker. Hij is zo'n 2 maanden oud.
Waarom blijf je niet bij de geurtjes die je lekker vind, of koop een bodylotion/douchegel in jw favo-geur van die bon.
Waarom blijf je niet bij de geurtjes die je lekker vind, of koop een bodylotion/douchegel in jw favo-geur van die bon.
zaterdag 18 oktober 2008 om 18:41
Heeft één van jullie ook ervaring met de geuren van Miller Harris, o.a. bij skins te krijgen? Zelf heb ik Fleur Oriental en een proefje van L'air de Rien (niet te krijgen bij skins), maar ben nieuwsgierig naar de andere geuren.
In mijn omgeving vind men mijn hobby maar 'raar' en geldverkwistend dus ik heb zelfs schroom erover te praten op een anoniem forum
Kenzo Amour le Parfum is heerlijk en ik had hem al besteld bij een niet nader te noemen webshop, die ermee adverteerde (dus zowel met de eau de parfum als met le parfum dus ik dacht bingo). Helaas heeft er bij het inpakken toch iemand niet goed opgelet want ik kreeg de Eau de Parfum. Zo vervelend, en ze reageren ook niet op mijn mails dus ik vermoed dat ze adverteerden met een geur die nog niet binnen was
In mijn omgeving vind men mijn hobby maar 'raar' en geldverkwistend dus ik heb zelfs schroom erover te praten op een anoniem forum
Kenzo Amour le Parfum is heerlijk en ik had hem al besteld bij een niet nader te noemen webshop, die ermee adverteerde (dus zowel met de eau de parfum als met le parfum dus ik dacht bingo). Helaas heeft er bij het inpakken toch iemand niet goed opgelet want ik kreeg de Eau de Parfum. Zo vervelend, en ze reageren ook niet op mijn mails dus ik vermoed dat ze adverteerden met een geur die nog niet binnen was
zondag 19 oktober 2008 om 13:07
quote:wieske2 schreef op 18 oktober 2008 @ 11:21:
Miss Kaatje: ik heb echt een heel anders geur-smaak dan jij, dus ik kan je niet helpen. Ik heb nog wel een flesje DKNY - Be Delicious die nog iets meer dan de helft vol is, als je interesse hebt mag je hem van me overnemen. Ik vind hem echt niet lekker. Hij is zo'n 2 maanden oud.
Bedankt voor je aanbod, maar mijn DKNY zit nog bijna helemaal vol. Ik krijg die nooit zo snel leeg!
Ik denk dat ik de bon voorlopig lekker bewaar, hij is 5 jaar geldig.
Bedankt voor je aanbod, maar mijn DKNY zit nog bijna helemaal vol. Ik krijg die nooit zo snel leeg!
Ik denk dat ik de bon voorlopig lekker bewaar, hij is 5 jaar geldig.
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:33
Popperdepee: Shalimar en Opium heb ik zelf ook en Essence vind ik ook lekker, net als het 'gewone' parfum van Marc Jacobs. Misschien vind je Lancome Poeme en Jil Sander No. 4 dan ook lekker?
Marcelle: Miller Harris ken ik wel, ik was zelf vooral benieuwd naar L'Air de Rien, maar ja die hadden ze juist niet : (
Marcelle: Miller Harris ken ik wel, ik was zelf vooral benieuwd naar L'Air de Rien, maar ja die hadden ze juist niet : (
dinsdag 21 oktober 2008 om 16:18
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:37
Ladies, ik heb inmiddels Dolce & Gabbana (de rode variant) in mijn bezit en ik ben er superblij mee! Toch blijf ik nog zoeken, want wat vind ik nou nog meer lekker?
Ik heb ooit een website gevonden waar je kon intikken welke muziek je leuk vond en dan kreeg je suggesties waar je dan waarschijnlijk nog meer van hield. Is er niet ook zoiets ergens voor geuren?
Ik heb ooit een website gevonden waar je kon intikken welke muziek je leuk vond en dan kreeg je suggesties waar je dan waarschijnlijk nog meer van hield. Is er niet ook zoiets ergens voor geuren?
donderdag 23 oktober 2008 om 23:05
Eindelijk heb ik de nieuwe Eau première no. 5 van Chanel geroken, wat duurde dat lang voordat die eindelijk in de winkel was ! Maar goed: lekkere geur (lijkt nog steeds héél veel op de oorspronkelijke Chanel 5), maar echt niet mijn ding. Ik overweeg nog om Grace van Philosophy te kopen (bij Skins) of inderdaad iets van Miller Harris. Iemand ervaring ?
dinsdag 4 november 2008 om 10:53
Enkele nieuwe geuren.
- Van Kenzo een limited edition trio: Eau de Fleur.
Eau de Fleur de Thé is bloemig-groen, Eau de Fleur de Magnolia is citrus-aromatisch en Eau de Fleur de Soie is bloemig-fruitig.
- Van Frédéric Malle: Dans Tes Bras, een bloemig-houtig-muskus geur met oa. bergamot, clove, jasmine, violet, incense, heliotrope, sandalwood, patchouli, spice, white musk en woods.
Parfumeur is Maurice Roucel, die ook Musc Ravageur creëerde.
- Van John Galliano: John Galliano, zijn eerste geur. Een oriëntaalse geur met oa. aldehydes, bergamot, rose, peony, powdery iris, violet, incense, powdery amber, wood en cedar.
- Van Sarah Jessica Parker de Lovely Collection. Drie geuren gebaseerd op de geur Lovely.
Lovely Dawn is fresh-floral, Lovely Endless is fruity-floral en Lovely Twilight is musky-amber.
- Van Moschino: Glamour. Een ambery-fruity-floral geur met oa. tangerine blossom, sea salt, hibiscus, orchid, waterlily, amber, cedar en white musk.
Voor 2009:
- Van Versace: Versense.
- Van Bvlgari: Omnia Jade.
- Van Shiseido de herengeur Zen Men.
- Van Kenzo een limited edition trio: Eau de Fleur.
Eau de Fleur de Thé is bloemig-groen, Eau de Fleur de Magnolia is citrus-aromatisch en Eau de Fleur de Soie is bloemig-fruitig.
- Van Frédéric Malle: Dans Tes Bras, een bloemig-houtig-muskus geur met oa. bergamot, clove, jasmine, violet, incense, heliotrope, sandalwood, patchouli, spice, white musk en woods.
Parfumeur is Maurice Roucel, die ook Musc Ravageur creëerde.
- Van John Galliano: John Galliano, zijn eerste geur. Een oriëntaalse geur met oa. aldehydes, bergamot, rose, peony, powdery iris, violet, incense, powdery amber, wood en cedar.
- Van Sarah Jessica Parker de Lovely Collection. Drie geuren gebaseerd op de geur Lovely.
Lovely Dawn is fresh-floral, Lovely Endless is fruity-floral en Lovely Twilight is musky-amber.
- Van Moschino: Glamour. Een ambery-fruity-floral geur met oa. tangerine blossom, sea salt, hibiscus, orchid, waterlily, amber, cedar en white musk.
Voor 2009:
- Van Versace: Versense.
- Van Bvlgari: Omnia Jade.
- Van Shiseido de herengeur Zen Men.