Mode & Beauty alle pijlers

Het parfumtopic is er weer !

26-09-2007 14:11 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overal gezocht, maar kan het oude parfumtopic nergens meer vinden. Een goede vervanger is er ook niet. Daarom: voor iedereen die dol is op parfum, wil praten over klassiekers of juist nieuwe geuren: een nieuw topic om weer helemaal los te gaan !
Inden, ik dacht dat de collectie er dit jaar nog zou zijn, maar het duurt helaas toch iets langer:

Sarah Jessica Parker Lovely Collection Dawn, Endless and Twilight will launch in February at the Home Shopping Network and will go into wider distribution later in 2009. They will be available in 30 and 75 ml Eau de Parfum.

Ik ben zelf ook gek op Lovely en ben ook erg benieuwd naar deze collectie.

Wie heeft Notorious van Ralph Lauren al geroken ?
quote:zoefie schreef op 09 november 2008 @ 21:36:

Wie heeft Notorious van Ralph Lauren al geroken ?

Ik heb hem geroken in New York.

Ik weet nog dat ik 'm lekker vond maar niet lekker genoeg om te kopen.
Oh, dan geldt dat voor mij waarschijnlijk ook. Het moet er wel uitspringen vind ik.
Nog een aantal nieuwe geuren.

- Van Ungaro: Ungaro Party. Een fruity-floral met oa. watermelon, lemon, lotus flower, lily-of-the-valley, musk en sandalwood.

Maart 2009.

- Van Salvatore Ferragamo: Incanto Bliss. Een fruity-floral met oa. yuzu, kumquat, apple, freesia, waterlily, rose, musk en woods.

Maart 2009.

- Van La Perla: J'Aime La Nuit. Een bloemige geur.

- Van Elizabeth Arden de floral-oriental Red Door Shimmer. Met oa. pear, pink pepper, gardenia, peony, vetiver, amber, sandalwood en musk.

- Van Estée Lauder de limited edition Brasil Dream. Een warme en zonnige geur met oa. guava, neroli, pineapple, orange blossom, jasmine, gardenia, patchouli, lemon, bergamot, coconut milk en sandalwood.

- Van Bvlgari: Omnia Green Jade (ik noemde 'm eerder Omnia Jade maar dat was niet juist).

Een groene geur met oa. green mandarin, spring water, peony, pear blossom, jasmine, pistachio, blond woods en musk.

Februari 2009.

- Van Guerlain de limited edition L'Instant Magic Elixir, een variant op L'Instant Magic. Een warme geur met oa. white musk, bitter almond, Tahitian vanilla en orchid.

Vanaf 15 januari 2009.

- Van Givenchy: Be Givenchy. Een geur met oa. lime, ginger, cherry, honeysuckle, jasmine, orange blossom, cedar, musk en amber.

Januari 2009.

Ungaro Party van Ungaro.

Incanto Bliss van Salvatore Ferragamo.

Brasil Dream van Estée Lauder.

J'Aime La Nuit van La Perla. Een bloemig-oriëntaalse geur met oa. bergamot, Egyptische jasmijn, vanille, patchouli, caramel en sandelhout.

Red Door Shimmer van Elizabeth Arden.

Omnia Green Jade van Bvlgari.

Be Givenchy van Givenchy.

L'Instant Magic Elixir van Guerlain.

En L'Instant Magic in een nieuw jasje (beperkt verkrijgbaar).

Leuke updates weer Dalida! Ben weer erg nieuwsgierig naar deze geuren!
Taylor, ik wil in ieder geval de L'Instant Magic Elixir gaan kopen, omdat het een limited edition is.

Ik denk dat hij erg lekker is, hopelijk ruikt de orchidee niet té heftig.
Iemand nog een lekkere geur gekocht?

Ik heb vanmiddag Glamour van Moschino getest en ik vind 'm erg lekker!

Vandaag Splendor - Elizabeth Arden binnen gekregen. Lekker fris bloemig geurtje, beetje lenteachtig. Ben er blij mee.
Even een vraagje voor een expert: Ik vind Kenzo Amour een heerlijke geur. Nu is ie er in een oranje, witte of fuchsia flakon.

Weet een van jullie het verschil?
Emma, in alle flesjes zit dezelfde geur!

Ik vind het ook een heerlijke geur, ik heb 'm zelf ook gehad (de fuchsia, vind ik de mooiste kleur).
quote:zwabberbats schreef op 04 december 2008 @ 18:39:

Vandaag Splendor - Elizabeth Arden binnen gekregen. Lekker fris bloemig geurtje, beetje lenteachtig. Ben er blij mee.Lekker!
Dank je Dalida. Ik vind de witte het mooist (maar de geur is het belangrijkst).
Nog een aantal nieuwe geuren.

- Van Gucci de bloemige geur Flora. Met oa. citrus, peony, rose, osmanthus, patchouli en sandalwood. April 2009.

- Van Issey Miyake een variant op L'Eau d'Issey: L'Eau d'Issey Une Goutte de Nuage. Een zacht poederige geur met oa. rose, lotus, woody notes, white tea en white musk. Feb. 2009.

- Van Joop! een damesgeur en een herengeur. Joop! Thrill Woman is een floral-fruity met oa. peach, lily, mimosa, iris, vanilla en sandalwood.

Joop! Thrill Man is woody-spicy met oa. frozen lavender, bergamot, woody notes, vanilla, amber en sandalwood. Feb. 2009.

- Van Prada: Infusion d'Oranger. Voorjaar 2009.

- Van Dior: Miss Dior Chérie Blooming Bouquet. Eind 2008/begin 2009.

- Van Cerruti: L'Essence de Cerruti. Voorjaar 2009.

- Van Yves Saint Laurent de 'scented gel' Opium Elixir Voluptueux. Limited edition, nov. 2009.

- Van Gianfranco Ferré de floral-fruity Ferré Rose Princesse.

Met oa. bergamot, orange, lemon, blackberry, green apple, pear blossom, rose, magnolia, violet leaves, sandalwood en musk. Voorjaar 2009.

- Van Yves Rocher de limited edition Fleur de Noël. Met oa. Hellebore flower, almond, tonka bean en white musk.

- Van Elizabeth Arden: Pretty. Voorjaar 2009.

Flora van Gucci.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven