Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
Ik hoop ooit nog een keer te trouwen maar dan zal ik de vijftig al voorbij zijn Voor mij dus geen echte trouwjurk meer maar wat dan wel? Geen idee, maar ook al zou ik de jurken die hier voorbij komen nooit dragen ik vind het genieten.

Stiekem ook fan van Say yess to the dress.
Before you assume, there is this thing called asking.
quote:aquamarijne schreef op 26 november 2015 @ 20:57:

Ik hoop ooit nog een keer te trouwen maar dan zal ik de vijftig al voorbij zijn Voor mij dus geen echte trouwjurk meer maar wat dan wel? Geen idee, maar ook al zou ik de jurken die hier voorbij komen nooit dragen ik vind het genieten.

Stiekem ook fan van Say yess to the dress.

Waarom niet???

Nee zonder dollen:

Wat een leuk topic. Ik ben ook dol op trouwjurken in alle soorten en maten, maar vooral bij anderen. Zelf ben ik getrouwd in een (zwart) jurkje van Karen Millen. Ik wilde geen trouwjurk en ik wilde niet overduidelijk de bruid zijn. Nou wist iedereen toch wel dat ik de bruid was hoor.

Ik vind de blauwe jurk die Tyche hierboven post prachtig!

Leuk ook om me even te vergapen aan die jetsetbruiloften. Maar toch vind ik het niet stijlvol. Ik mis het pure ofzo, het is mij allemaal iets te veel ingekocht picture perfect. Ik houd toch meer van het niet perfecte. Dineren met 300 initimi op je bruiloft? Vast heel leuk, zeker op zo'n locatie, maar niet mijn idee van een prachtige dag met mijn dierbaren.
Mogen we ook trouwschoenen, kapsels en dat soort dingen posten?
Zoals deze!

Oh wat een leuk topic! Het is nu ruim een jaar geleden dat ik trouwde maar ik heb genoten van de zoektocht en kan nog steeds genieten van een mooie trouwjurk.

Dit was die van mij. Origineel een strapless jurk met een prachtige sleep. Ik heb er bandjes aan laten zetten en een jasje voor er overheen laten maken.

Dit het originele plaatje van demetrios:

Dit ben ik in de jurk met het jasje.

Ik vind die jurken in grijstinten heel mooi. Was ik zelf nooit opgekomen!
Ik vind een 50+ vrouw in een witte prinsessenjurk eerlijk gezegd niks. Maar een mooie poederroze of idd grijstinten kan echt heel mooi zijn! Er is voor de wat oudere bruid echt veel meer dan een broekpak oid.
quote:matroesjka_ schreef op 26 november 2015 @ 21:17:

Mogen we ook trouwschoenen, kapsels en dat soort dingen posten?

Van mij wel

Die schoenen
voor aquamarijne:

En nog wat voor de kleurliefhebbers:

Thnx Matrousjka! Ik vind de derde het mooiste. De witte ook maar dan niet in het wit. Toch jammer dat ik nog een jaar of zes mag wachten Het is wel heel erg leuk fantaseren.
Nu klopt mijn reactie niet meer, die gingen dus over de vorige jurken.
Oh matroesjka, die schoenen!! Wat zijn ze prachtig!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
En schoenen! Want het mag volgens 1 forummer en dan mag het!

Ik ben helemaal niet zo van de gekleurde jurken maar wauw die derde en vierde
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Deze vind ik ook mooi

Leuke jurk had je mmaas.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik hou wel van een mooie, aparte (glitter)schoen onder een trouwjurk. Ook met leuke kleurtjes enzo.

Vind de gekleurde jurken ook heel mooi! Ik woon in de buurt van wat bruidszaken waar ze ook veel gekleurde examplaren verkopen en ik moet dan altijd even gluren als ik langs loop.
Ach...ben toch al zo herkenbaar als wat.

Dit was mijn jurk!

En mijn sluier en schoenen

Mooi, ik vind de schoenen ook super.
Mooi! Leuk ook met de gekleurde schoenen. En de prijs zie je er idd niet vanaf!
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 november 2015 @ 13:33:

Superjuffie : de mijne was dus ook strapless, maar daar kunnen ze heel simpel een halter of bandjes aan zetten. In de winkel hangen vaak strapless varianten, maar dat is dus omdat je daar zelf dan nog alle kanten mee op kan. Dus laat je niet weerhouden om een jurk te passen die je mooi vind, maar strapless is. Want daar is wat aan te doen Daar ben ik me inmiddels van bewust, maar ontzettend bedankt voor je alerte reactie.
Wat ik me dan af vraag.... Lopen die schoenen nou echt lekker? Zulke hoge dunne hakken? Ik zou er de dag denk ik niet op doorkomen. Die van jou Matroesjka zien er nog wel redelijk comfortabel uit. Leuke kleur ook!
ik had hakken van 10 cm Toen we op de locatie kwamen wel uitgedaan omdat ik kramp kreeg . sávonds had ik sleehakken aan zit toch comfortabeler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven