Het trouwjurkentopic
donderdag 26 november 2015 om 20:57
Ik hoop ooit nog een keer te trouwen maar dan zal ik de vijftig al voorbij zijn Voor mij dus geen echte trouwjurk meer maar wat dan wel? Geen idee, maar ook al zou ik de jurken die hier voorbij komen nooit dragen ik vind het genieten.
Stiekem ook fan van Say yess to the dress.
Before you assume, there is this thing called asking.
donderdag 26 november 2015 om 21:09
quote:aquamarijne schreef op 26 november 2015 @ 20:57:
Ik hoop ooit nog een keer te trouwen maar dan zal ik de vijftig al voorbij zijn Voor mij dus geen echte trouwjurk meer maar wat dan wel? Geen idee, maar ook al zou ik de jurken die hier voorbij komen nooit dragen ik vind het genieten.
Waarom niet???
Nee zonder dollen:
Waarom niet???
Nee zonder dollen:
donderdag 26 november 2015 om 21:10
Wat een leuk topic. Ik ben ook dol op trouwjurken in alle soorten en maten, maar vooral bij anderen. Zelf ben ik getrouwd in een (zwart) jurkje van Karen Millen. Ik wilde geen trouwjurk en ik wilde niet overduidelijk de bruid zijn. Nou wist iedereen toch wel dat ik de bruid was hoor.
Ik vind de blauwe jurk die Tyche hierboven post prachtig!
Leuk ook om me even te vergapen aan die jetsetbruiloften. Maar toch vind ik het niet stijlvol. Ik mis het pure ofzo, het is mij allemaal iets te veel ingekocht picture perfect. Ik houd toch meer van het niet perfecte. Dineren met 300 initimi op je bruiloft? Vast heel leuk, zeker op zo'n locatie, maar niet mijn idee van een prachtige dag met mijn dierbaren.
Ik vind de blauwe jurk die Tyche hierboven post prachtig!
Leuk ook om me even te vergapen aan die jetsetbruiloften. Maar toch vind ik het niet stijlvol. Ik mis het pure ofzo, het is mij allemaal iets te veel ingekocht picture perfect. Ik houd toch meer van het niet perfecte. Dineren met 300 initimi op je bruiloft? Vast heel leuk, zeker op zo'n locatie, maar niet mijn idee van een prachtige dag met mijn dierbaren.
donderdag 26 november 2015 om 21:19
Oh wat een leuk topic! Het is nu ruim een jaar geleden dat ik trouwde maar ik heb genoten van de zoektocht en kan nog steeds genieten van een mooie trouwjurk.
Dit was die van mij. Origineel een strapless jurk met een prachtige sleep. Ik heb er bandjes aan laten zetten en een jasje voor er overheen laten maken.
Dit het originele plaatje van demetrios:
Dit ben ik in de jurk met het jasje.
Dit was die van mij. Origineel een strapless jurk met een prachtige sleep. Ik heb er bandjes aan laten zetten en een jasje voor er overheen laten maken.
Dit het originele plaatje van demetrios:
Dit ben ik in de jurk met het jasje.
donderdag 26 november 2015 om 22:12
donderdag 26 november 2015 om 23:19
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 november 2015 @ 13:33:
Superjuffie : de mijne was dus ook strapless, maar daar kunnen ze heel simpel een halter of bandjes aan zetten. In de winkel hangen vaak strapless varianten, maar dat is dus omdat je daar zelf dan nog alle kanten mee op kan. Dus laat je niet weerhouden om een jurk te passen die je mooi vind, maar strapless is. Want daar is wat aan te doen Daar ben ik me inmiddels van bewust, maar ontzettend bedankt voor je alerte reactie.
Superjuffie : de mijne was dus ook strapless, maar daar kunnen ze heel simpel een halter of bandjes aan zetten. In de winkel hangen vaak strapless varianten, maar dat is dus omdat je daar zelf dan nog alle kanten mee op kan. Dus laat je niet weerhouden om een jurk te passen die je mooi vind, maar strapless is. Want daar is wat aan te doen Daar ben ik me inmiddels van bewust, maar ontzettend bedankt voor je alerte reactie.