Het trouwjurkentopic
vrijdag 27 november 2015 om 08:55
Mijn hakken waren 8 cm. Was prima te doen, maar ik ben gewend om op hakken te lopen. Toen we weg gingen van ons feest was ik het wel echt spuugzat en ben ik op blote voeten van de auto naar onze hotelkamer gelopen haha. Maar, toen liep ik ook al ruim 12 uur rond op die schoenen.
En ik geloof dat badgley mischka's etc wel wat lekkerder lopen dan schoenen van manfield oid.
En ik geloof dat badgley mischka's etc wel wat lekkerder lopen dan schoenen van manfield oid.
vrijdag 27 november 2015 om 09:50
Mooie jurk matroesjka_. En leuk dat rode accent van je schoenen, dat wilde ik ook in eerste instantie maar rood paste niet qua kleur bij mijn jurk.
Dit waren mijn schoenen. Lekker degelijk met een nette hak, maar ze liepen prima.
Ik heb er zelf nog wel een versiersel opgezet zodat ze niet zo saai waren.
Wilde eigenlijk deze
Maar naast het feit dat ze 2x zo duur aren hadden ze ook niet zo'n stabiele hak.
Overigens heb ik op het feest gewoon sloffen aan getrokken. Dat zag je toch niet onder mijn jurk (hij kwam hoogstens wat meer op de grond) daarnaast had iedereen mij al gezien met schoenen aan.
Deze jurk vind ik ook mooi en dan zie je ook wat voor ondergoed ze er onder aan heeft
O en deze achterkant is ook mooi.
Dit waren mijn schoenen. Lekker degelijk met een nette hak, maar ze liepen prima.
Ik heb er zelf nog wel een versiersel opgezet zodat ze niet zo saai waren.
Wilde eigenlijk deze
Maar naast het feit dat ze 2x zo duur aren hadden ze ook niet zo'n stabiele hak.
Overigens heb ik op het feest gewoon sloffen aan getrokken. Dat zag je toch niet onder mijn jurk (hij kwam hoogstens wat meer op de grond) daarnaast had iedereen mij al gezien met schoenen aan.
Deze jurk vind ik ook mooi en dan zie je ook wat voor ondergoed ze er onder aan heeft
O en deze achterkant is ook mooi.
vrijdag 27 november 2015 om 10:08
vrijdag 27 november 2015 om 10:09
quote:mmaas schreef op 27 november 2015 @ 10:03:
Haha anappeladay daar hebben ze inderdaad goed corrigerend ondergoed voor.
Ik zag er heul slank uit door mijn torselet
Haha ja mooie dingen zijn dat
Ik dacht alleen altijd dat het niet kon met open ruggen maar ik had kunnen weten dat daar ook weer iets op bedacht zou zijn
Haha anappeladay daar hebben ze inderdaad goed corrigerend ondergoed voor.
Ik zag er heul slank uit door mijn torselet
Haha ja mooie dingen zijn dat
Ik dacht alleen altijd dat het niet kon met open ruggen maar ik had kunnen weten dat daar ook weer iets op bedacht zou zijn