Het trouwjurkentopic
woensdag 25 november 2015 om 22:15
woensdag 25 november 2015 om 22:20
quote:MadameQetesh schreef op 25 november 2015 @ 22:15:
Ik vind sommige dure jurken er eigenlijk wel heel goedkoop uitzien.
Die laatste met die rafels ofzo eraan. En die met de geborduurde gekleurde bloemen.
Nee niet mijn smaak.Prijs zegt niet altijd iets. Aan mijn jurk kon je van dichtbij best zien dat die geen 2000 euro had gekost, maar mensen waren wel verbaasd als ik vertelde dat ik maar 400 betaald heb.
Ik vind sommige dure jurken er eigenlijk wel heel goedkoop uitzien.
Die laatste met die rafels ofzo eraan. En die met de geborduurde gekleurde bloemen.
Nee niet mijn smaak.Prijs zegt niet altijd iets. Aan mijn jurk kon je van dichtbij best zien dat die geen 2000 euro had gekost, maar mensen waren wel verbaasd als ik vertelde dat ik maar 400 betaald heb.
woensdag 25 november 2015 om 22:23
quote:matroesjka_ schreef op 25 november 2015 @ 22:20:
[...]
Prijs zegt niet altijd iets. Aan mijn jurk kon je van dichtbij best zien dat die geen 2000 euro had gekost, maar mensen waren wel verbaasd als ik vertelde dat ik maar 400 betaald heb.Wow echt? Ik heb jouw jurk gezien. Dat zag je er idd niet aan af.
[...]
Prijs zegt niet altijd iets. Aan mijn jurk kon je van dichtbij best zien dat die geen 2000 euro had gekost, maar mensen waren wel verbaasd als ik vertelde dat ik maar 400 betaald heb.Wow echt? Ik heb jouw jurk gezien. Dat zag je er idd niet aan af.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
woensdag 25 november 2015 om 22:35
donderdag 26 november 2015 om 11:46
donderdag 26 november 2015 om 13:33
Superjuffie : de mijne was dus ook strapless, maar daar kunnen ze heel simpel een halter of bandjes aan zetten. In de winkel hangen vaak strapless varianten, maar dat is dus omdat je daar zelf dan nog alle kanten mee op kan. Dus laat je niet weerhouden om een jurk te passen die je mooi vind, maar strapless is. Want daar is wat aan te doen
donderdag 26 november 2015 om 14:28
donderdag 26 november 2015 om 20:17
Hiltje, ik vind alles wat jij plaatst beeldschoon...
verwende Vogue-meisjes hebben iig stijl! Die Gucci jurk is echt geweldig, beetje seventies met die hoge kraag.
Ik zag Keira Knightley ook voorbijkomen, haar bruiloft zag er zo cool uit met dat balletjurkje, zonnebril en Chanel jurkje (en stylish man).
https://www.google.nl/sea ... nl-nl&client=safari#imgrc=MVdfXX3P46HxZM%3A
verwende Vogue-meisjes hebben iig stijl! Die Gucci jurk is echt geweldig, beetje seventies met die hoge kraag.
Ik zag Keira Knightley ook voorbijkomen, haar bruiloft zag er zo cool uit met dat balletjurkje, zonnebril en Chanel jurkje (en stylish man).
https://www.google.nl/sea ... nl-nl&client=safari#imgrc=MVdfXX3P46HxZM%3A