Mode & Beauty alle pijlers

High waisted jeans

30-03-2015 14:14 76 berichten
Wie draagt er nog meer high waist broeken? En hoe combineren jullie deze het liefst?

Ik heb sinds een maand 2 van deze fantastische broeken gekocht, en wil nooit meer anders! Zelf draag ik graag geruite blousjes die ik er (uiteraard) bij instop, anders zie je niet dat het een high waist broek is. Vind ze erg flatterend ) Geen last meer van love-handles, en eindelijk een echte kont!

In mijn omgeving zie ik nog steeds weinig meisjes/vrouwen in zo'n broek lopen, wat ik onbegrijpelijk vind (maar dat hadden jullie vast al in de gaten;-)).

Wat ik met dit topic wil; zijn er meer die helemaal verknocht zijn aan deze broeken? En waar kopen jullie ze?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel een paar! Een zwarte van de H&M en een spijkerbroek van de Mango. Die van de Mango is iets te kort, qua lengte, maar als ik de broekspijp omsla ziet het er hartstikke leuk uit! Wat je zegt: geen lovehandles en geen gedoe met het 'afzak'gedoe van die heupbroeken!
Waisted? Wat heeft de broek gebruikt/gedronken?
Ik heb ze ook, skinnys en van die hippie jeans.

Hartstikke leuk,en idd geen randjes nadeel is wel dat mijn kont groter lijkt.
quote:Feeksje1977 schreef op 30 maart 2015 @ 14:20:

Waisted? Wat heeft de broek gebruikt/gedronken? Dan bedoel je wasted
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik vind ze eerlijk gezegd verschrikkelijk, ze doen me echt denken aan miss Etam/moederbroeken.

(Sorry)
Ik heb 1 van H&M, een donkerblauwe. En mijn lievelingsbroek (want zit erg mooi bij mijn kont;-), komt van de Sting! Deze is lichtblauw, maar ben van plan om binnenkort nog precies dezelfde te kopen maar dan een zwarte!

Wat voor schoenen dragen jullie dan? Bij m'n blousjes draag ik meestal boots, en bij kortere truitjes meestal pumps of enkellaarsjes met een hak.

Leuk om zo snel al reacties te krijgen!
Haha, ben juist blij dat m'n kont eindelijk groter lijkt!
Ben er gek op! Combineer ze zelf met wat wijdere crop tops (zonder navel te laten zien natuurlijk!
quote:louise1 schreef op 30 maart 2015 @ 14:22:

[...]

Dan bedoel je wasted

Ja inderdaad vond wel leuke verbastering.

Ik heb er 2 trouwens maar ik heb er juist blousjes overheen, want nog steeds een buikje maar wel strakker ingepakt.
Ja, leuk. De enige spijkerbroek die mij goed staat. Ze creëert/accentueert een zandloperfiguur. Gelukkig zijn ze nu in de mode en makkelijk te vinden.

Vroeger droeg ik nooit spijkerbroeken, had er een raar figuur in. Vooral de lage taille spijkerbroeken flatteren niet.
Ik kan moeilijk leuke crop tops vinden eigenlijk! Wil idd niet mijn buik zichtbaar maken, die tijd ligt al ver achter mij
Wat geldt voor de spijkerbroek, geldt dan natuurlijk ook voor gewone broeken.
To ; welke heb je precies dan?
Die van de Sting (de mooiste dus..) is een lichtblauwe van Anti Blue. De andere van H&M zit momenteel in de wasmachine, dus kan even niet kijken hoe die precies heet

Maar die Anti Blue zit echt perfect! Goede kontzakken en mooi skinny!
Ik dacht dat heel Nederland die al jaren droeg? :D ik wel al 8 jaar oid; maar draag er eigk alles op! Vind ze ook mooi! Niet alle trouwens, sommige vrouwen krijgen er juist geen mooie kont van; maar eerder plat en lang. (Ws door dat de broek net niet goed is)
Ik draag amper anders! Wil er zelfs nog eentje bij kopen, vind ze zo lekker zitten! Heb er momenteel 3 van de H&M (helaas eentje weg moeten gooien ), maar ga er zeker nog een aanschaffen.
En hij kost maar 25¤! Ook niet geheel onbelangrijk
Ik draag btw veel van levi's en net een nieuwe bij de Zara gekocht!
Ik heb er vorig jaar twee met wijde pijpen van Armani gekocht. Eentje van een soorte dunne jeans stof en die draag ik heel erg graag. Die andere is van een dikke stugge jeansstof die heb ik helaas nog nooit gedragen, voelt een beetje als een erg dure miskoop

Die eerste bevalt dus heel goed en heb ik vorig jaar veel aan gehad in de zomer (door de dunne jeans stof meer een zomer broek. Kleed ook goed af maar bij die andere vind ik achteraf de zakken toch te hoog zitten waardoor mijn billen er in mijn ogen een beetje vreemd uitzien. Was er in de winkel al niet zeker van maar doordat mijn man zo enthousiast was toch gekocht, volgende keer meer naar mijn eigen gevoel luisteren.

Ik vond het trouwens wel weer wennen na al die lage taille modellen alhoewel ik vroeger ook dat soort spijkerbroeken droeg. In die tijd had je niet veel andere keuze trouwens
Yes, ook fan. Ik ben erg slank en vrij "recht" maar met zo'n broek aan heb ik ineens een taille. Ik draag er een crop top op of een strak wit blousje. Paar goede pumps er onder vind ik essentieel.
Levi's wil ik ook weer eens proberen! Is echt jaaaaren geleden dat ik er één aan had. Vroeger droeg ik vaak 501 (of was het nou 502?), maar das een heel ander model natuurlijk. Wel veel goeds gehoord over hun high waist broeken iig!

Laat me af en toe ook wel eens beïnvloeden door man, maar kan beter zélf de juiste keuze maken qua kleding
Je wordt er idd nóg vrouwelijker door! Daarom begrijp ik ook niet dat er niet veel meer vrouwen in rond lopen
Vreselijk die dingen. Doen mij ook aan oma's denken. Met de riem ongeveer onder de borsten.

En hoe kun je ooit bang zijn om je buik te laten zien in die dingen, je hele buik zit in de broek verstopt!
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Er zit zeker verschil in high waist broeken hoor! Ik bedoel niet zo'n broek waarbij je nog zo'n rare hoge band boven de rits hebt, zeg maar. Mijn broeken zitten zelfs net onder m'n navel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven