Mode & Beauty alle pijlers

High waisted jeans

30-03-2015 14:14 76 berichten
Wie draagt er nog meer high waist broeken? En hoe combineren jullie deze het liefst?

Ik heb sinds een maand 2 van deze fantastische broeken gekocht, en wil nooit meer anders! Zelf draag ik graag geruite blousjes die ik er (uiteraard) bij instop, anders zie je niet dat het een high waist broek is. Vind ze erg flatterend ) Geen last meer van love-handles, en eindelijk een echte kont!

In mijn omgeving zie ik nog steeds weinig meisjes/vrouwen in zo'n broek lopen, wat ik onbegrijpelijk vind (maar dat hadden jullie vast al in de gaten;-)).

Wat ik met dit topic wil; zijn er meer die helemaal verknocht zijn aan deze broeken? En waar kopen jullie ze?
Alle reacties Link kopieren
Ah crap ik zit weer niet op te letten. Hebben ze die ook in maternity? Ik vind ze vooral leuk in de zomer/lente maar dan ben ik hoogzwanger
Ze verkopen ze toch echt onder de naam high waist hoor! Misschien zit mijn navel wel heel hoog
Ik draag ze al een aantal jaar en zie het ook veel in mijn omgeving. Heel fijn! Heb laatst voor het eerst in 4 jaar weer een lagere gekocht en moest heel erg wennen.

Ik koop ze het liefste bij weekday, cheap monday of h&m.

Ik combineer ze met alles wat al ik heb.
quote:winterteen schreef op 30 maart 2015 @ 16:07:

Ah crap ik zit weer niet op te letten. Hebben ze die ook in maternity? Ik vind ze vooral leuk in de zomer/lente maar dan ben ik hoogzwanger Haha! Die zijn toch sowieso high waist maar daar heb ik nog niet gekeken. Degene die ik bedoel staat er ook niet meer op helaas. Volgens mij is die continu uitverkocht
Vreemd eigenlijk...

10 jaar geleden waren die dingen alleen voor moeders en sufkutten...

En nu zweert iedereen erbij, hoe kan dat toch?

Ik bedoel het is nog steeds dezelfde broek als toen!!
Ik vind ze voor mijn model vreselijk. Brede heupen, stevige kont en stevige bovenbenen, gecombineerd met een smalle taille. Ik voel me net Kim K als ik zo'n ding aan heb(godzijdank heb ik niet zo'n enorm slagschip aan mijn achterkant) en als ik iemand ordinair en pauperig vind, is zij het wel.

En als je inderdaad een kont als een pannenkoek hebt, staan ze ook weer afgrijselijk.
Ja, de wereld is een toverbal.. je snapt er niks van!

@desperatehousewive: ik zie zo een twee drie niks. Ik bedoel echt zo'n lekkere hippie/boho-jeans. low-waist, relatief strak bij billen en benen en dan vanaf de knie beetje flared. Beetje verwassen lichte look en dan zelf lekker blond en gebruind van de zon er in. Witte blouse er op ofzo. Maar goed, de trend 'komt er al een heel tijd aan' dus ik ga dat ding vanzelf een keer vinden. En hopelijk is mijn buik dan volgend jaar weer normaal haha. Voor dit seizoen ga ik denk ik gewoon lekker voor jurkjes!
Edit: Mosterd
Die broeken worden inderdaad verkocht onder de naam high waist. Maar dat is het volgens mij niet. Is een broek die net onder je navel zit niet een mid rise?

Voor mij werkt dat helaas niet, ik blijf een muffintop houden :(
Ik vind ze afschuwelijk.
quote:winterteen schreef op 30 maart 2015 @ 15:30:

[...]

High waist is juist alweer een hele poos superhip onder jonge meiden. Ook onder donkere tienermeisjes met een bolle kont

Het waarom daarvan komt wel naar voren uit deze plaatjes:

high waist shorts

high waist jeans

high waist shorts 2

Celebs zijn ook fan:

kim k

riri

En ook vanwege duidelijke redenen

Natuurlijk draagt niet iedereen 'm sletterig, maar hij leent zich er goed voor. Ik zie oma's dat niet zomaar doen (thank the lord).

Ja behalve dat echt geen ENKELE vrouw behalve sterren die ik ooit 'in het wild' heb zien lopen er zo uit ziet als op die plaatjes met een high waist jeans aan.

Ik vind overigens alleen plaatje 1 en 3 mooi. KK kan ik niet zien.

Ik draag de high waist jeans ook best graag... met een tshirt EROVER Verder heb ik veel normal rise broeken en die komen tot net onder mijn navel, TO. Met heupbroeken heb ik ook niks.

Ik draag overigens de Levi's bold curve omdat mijn taille te slank is voor mijn billen (of mijn billen te dik voor mijn taille), dus ik kreeg altijd een mooi bouwvakkersdecollete omdat die hele broek afzakt zodra ik ging zitten. Maar dit zit dus juist perfect en al was ik niet ontevreden over mijn kont in de high waist jeans, ik moet zeggen, dit staat echt wel nog beter.

Ik zie verder alleen maar vrouwen met lange billen en high waist shorts ziet er helemaal niet uit bij 99.9999999% van de bevolking. Vooral die waar je bil onderuit komt wat nu ook mode is
Ik heb mijn oog laten vallen op een geweldig exemplaar van topvintage.

Echt zo sexy!
Ik ben ook fan van de high waist broeken! Ik heb er een van de zara en 2 van de sting en ze zitten echt super fijn. Ik draag er echt van alles mee, maar nu met het mooie weer rol ik de pijpen een stukje op en draag ik ze met een leuk topje en sandalen.
quote:Masosch schreef op 17 april 2015 @ 11:21:

Ik ben ook fan van de high waist broeken! Ik heb er een van de zara en 2 van de sting en ze zitten echt super fijn. Ik draag er echt van alles mee, maar nu met het mooie weer rol ik de pijpen een stukje op en draag ik ze met een leuk topje en sandalen.Normaal ben ik niet zo van de sandalen, maar hier zitten wel erg leuke tussen! Welke broeken heb jij van de Sting? Ook van het merk Anti Blue?
Heerlijk, ze zijn weer terug, zien er beter uit en zitten veel beter.
Ik vind ze erg leuk.Ga binnenkort naar zo een broek kijken.
Ik pas er nooit in, heb smalle benen en heupen maar bijna geen taille, dus zit ie te ruim op de bovenbenen maar krijg ik m niet dicht.
High waist jeans geven inderdaad elk figuur een mooie bips. Zelf ben ik fan van de broeken van Cheap Monday. Niet duur, zitten lekker en geven de benen en billen mooi weer. Voor mij een pre want ik heb flinke heupen en vlezige binnenbenen, hierdoor passen veel broeken vaak niet of trek ik ze bij het knielen/zitten van de kont af.
quote:godfried schreef op 30 maart 2015 @ 16:10:

Vreemd eigenlijk...

10 jaar geleden waren die dingen alleen voor moeders en sufkutten...

En nu zweert iedereen erbij, hoe kan dat toch?

Ik bedoel het is nog steeds dezelfde broek als toen!!

De hele modebranche leeft op revivals en het is en blijft toch een variant op..

De broeken van nu zijn ultra strak.
[img]http://i60.tinypic.com/287m7ti.png[/img]

Ik vind deze zo leuk! geen idee waar hij van is. Ik ga binnenkort eens kijken in de winkel of high waist mij staat.
http://i60.tinypic.com/287m7ti.png

Wrm doet t plaatje t maar niet? :s

Kan iemand het fixen?
quote:twinings schreef op 21 oktober 2015 @ 14:11:

http://i60.tinypic.com/287m7ti.png

Wrm doet t plaatje t maar niet? :s

Kan iemand het fixen?

Omdat je geen plakrechten hebt.

Ooo.

Bedankt

quote:CanYouNot schreef op 21 oktober 2015 @ 14:39:

[...]

Omdat je geen plakrechten hebt.

[img]http://i60.tinypic.com/287m7ti.png[/img]
Tja... Die laatste heeft ook wel wat weg van mijn zwangerschapsjeans...
Yep, zweer dr ook bij.

Ik houd sowieso niet van broeken of rokjes die op de heupen zitten, grote kans dat je een lovehandle situatie creeert. Ik draag dus graag broeken in mijn taille (net op of onder de navel?) en mijn rokjes ook.

Had wel een keer een collega hier (blijkbaar is het niet in de mode in amerika?) die mij vroeg waarom ik toch altijd mijn rokjes in de taille draag enzo. Haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven