Mode & Beauty alle pijlers

High waisted shorts

11-12-2012 22:00 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé!

Had ze nooit nog eerder gekocht, maar ben al een hele tijd dol op de high waisted shorts! Heb de afgelopen week toch maar eentje gescoord bij de H&M van imitatieleer en studs, errrugg leuk moet ik zeggen!

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, én wat jullie als bovenstuk erop zouden dragen/combineren? Ik vind het bijv. erg leuk om nu met de winter een panty/legging eronder te dragen, maar het bovenstuk vind ik lastig om te kiezen (zowel voor overdag als voor opstap gaan)... Ik zat te denken aan juist iets lossers?

Graag hoor ik jullie meningen, evt fotootjes zijn ook welkom!
Ja natuurlijk mag je dat vinden!

Ik probeer alleen wel nog even te benadrukken dat hoewel sommigen mensen er misschien een mening over hebben, ik niet hoop dat TO zich daar zo door laat beinvloeden dat ze het niet meer zou gaan dragen.

Dus natuurlijk mag iemand vinden dat het compleet niet staat bij maatje 40, ik wil alleen zeggen dat ik vind dat het wel kan. :D
Een ophaalbroek. Ik moet altijd aan Zwarte Piet denken bij het zien van zo´n broekje met een dikke maillot en platte schoenen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Tickel schreef op 11 december 2012 @ 22:47:

[afbeelding]Deze is mooi Tickel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik baseer mijn mening overigens op een vriendin met maat 40 die van die broekjes houdt en ze heeft echt een prachtige taille, maar die broekjes.. Liever niet.
Ik vind ze hartstikke leuk voor jongere meiden die in bezit zijn van een mooi figuurtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven