Mode & Beauty alle pijlers

Highlights donkerder maken

01-02-2018 00:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik highlights laten zetten.
Dit is iets wat ik al jaren doe alleen dit keer zijn ze veel te chunky en te blond.
De enige oplossing die ik kan bedenken om het zebrapad op mijn hoofd wat minder opvallend te maken is door een licht bruine kleurspoeling er overheen te gooien (nog niet permanent mocht het lelijk uitpakken). Ik kan natuurlijk ook naar de kapper gaan maar heb al flink wat uitgegeven aan de kapper dus doe het liever zelf om wat centen te besparen.
Iemand nog tips voor mij voor ik mij hier aan waag? Is de lichtbruine kleurspoeling iets wat zou kunnen werken?

Julie inzichten zijn erg welkom.
Mijn eigen natuurlijke haar kleur is trouwens kastanje bruin.
Ik zou toch naar de kapper gaan ondanks dat het weer een hoop centen kost.

Wanneer je het zelf gaat doen kan er een groene gloed ontstaan door het donkerder maken van je highlights
Is dit niet op kosten van de kapper in kwestie? Als je niet tevreden bent met het resultaat corrigeren de meesten dit kosteloos.

Ik zou er zelf niet aan durven prutsen maar ik heb dan ook geen verstand van zaken. :-) Geen tips verder.
Terug naar de kapper gaan. Die zet er lowlights in. Niet zelf gaan verven hoor. Ik spreek uit ervaring. :biggrin:
Misschien doen ze wel iets met de kosten. Helemaal vergoeden of 50/50
Terug gaan! En ik moet eerlijk zeggen dat highlights pas echt mooi worden na een tijdje. Wanneer ze net gezet zijn, zijn ze vaak nog vrij 'afgebakend'. Na een paar keer wassen blenden ze wat meer door de rest heen waardoor het er minder als een zebrapad uit ziet :) Maar goed, als je echt niet tevreden bent kun je beter gewoon terug gaan en een oplossing zoeken met de kapper.

Als je niet tevreden bent over het resultaat kan de kapper het kosteloos voor je herstellen .
Zij kunnen een toner aanbrengen als het te licht is geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven