Highlights donkerder maken
donderdag 1 februari 2018 om 00:44
Van de week heb ik highlights laten zetten.
Dit is iets wat ik al jaren doe alleen dit keer zijn ze veel te chunky en te blond.
De enige oplossing die ik kan bedenken om het zebrapad op mijn hoofd wat minder opvallend te maken is door een licht bruine kleurspoeling er overheen te gooien (nog niet permanent mocht het lelijk uitpakken). Ik kan natuurlijk ook naar de kapper gaan maar heb al flink wat uitgegeven aan de kapper dus doe het liever zelf om wat centen te besparen.
Iemand nog tips voor mij voor ik mij hier aan waag? Is de lichtbruine kleurspoeling iets wat zou kunnen werken?
Julie inzichten zijn erg welkom.
Dit is iets wat ik al jaren doe alleen dit keer zijn ze veel te chunky en te blond.
De enige oplossing die ik kan bedenken om het zebrapad op mijn hoofd wat minder opvallend te maken is door een licht bruine kleurspoeling er overheen te gooien (nog niet permanent mocht het lelijk uitpakken). Ik kan natuurlijk ook naar de kapper gaan maar heb al flink wat uitgegeven aan de kapper dus doe het liever zelf om wat centen te besparen.
Iemand nog tips voor mij voor ik mij hier aan waag? Is de lichtbruine kleurspoeling iets wat zou kunnen werken?
Julie inzichten zijn erg welkom.
donderdag 1 februari 2018 om 22:02
Terug gaan! En ik moet eerlijk zeggen dat highlights pas echt mooi worden na een tijdje. Wanneer ze net gezet zijn, zijn ze vaak nog vrij 'afgebakend'. Na een paar keer wassen blenden ze wat meer door de rest heen waardoor het er minder als een zebrapad uit ziet
Maar goed, als je echt niet tevreden bent kun je beter gewoon terug gaan en een oplossing zoeken met de kapper.