Mode & Beauty alle pijlers

Hipsters

20-07-2010 15:15 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie zelf van de sloggie hipsters (katoen of syntetisch)?

Vinden jullie mannen dat ook ok of denken ze dan meteen aan hun oma?

Pasvorm is namelijk perfect, maar of ze echt supermooi zijn.

Graag zie ik jullie mening.

(Nee dit is geen reclame, wil gewoon een representatief antwoord vandaar dat ik het merk noem.)
Ik vind ze ook heerlijk zitten en wat mannen ervan denken interesseert me geen reet.
Mijn man vindt het zelfs leuk staan! Die houdt weer niet zo van strings. Dus elke vent is anders.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mjn man vindt mijn sloggis niets, maar ze zitten lekker en dat is het belangrijkst.
Ik vind dat het elastiek van een sloggie niet lekker zit, daar krijg ik spekkies van. Als ik een grotere maat neem dan hangt de stof op mijn kont. Kennelijk heb ik geen perfecte vorm voor een sloggie.

Mijn man ziet liever veel sexier spul of juist veel sportiever spul. Sloggie is een beetje nietszeggend en daar houdt ie niet van. Maar goed, dat is mijne he, die is al bezet, dus dat maakt voor jou niet uit.
Gaan jullie dan voor katoen of syntetisch?

Katoen is veel praktischer maar syntetisch is veel mooier.

Misschien hecht ik te veel waarde aan wat mannen denken ;)

Maar het is toch wel een beetje belangrijk ;)
Ik heb op het moment een heeeeele ouwe aan, die heeft ook nog een andere bovenkant, geen snijdend elastiek. Maar deze heb ik nooit meer kunnen vinden, wel jammer. Het is een synthetische maar wel met katoenen kruisje. Hij zit perfect, maar de gaten vallen er bijna in, nog even en hij scheurt, tot die tijd draag ik em.
IK heb alleen maar hipsters

Alleen dan weer niet van Sloggie, die zitten bij mij niet lekker

Katoen, synthetisch. met een kantje...you name it hier in de kast ligt het!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het is het beste om katoen te dragen.

Synthetische stoffen zijn niet goed daar beneden en zorgen ongemerkt vaak voor een schimmelinfectie omdat het , zeker in de zomer, erg broeierig wordt.

Verder hou ik niet zo van hipsters, omdat de onderkant van je billen er vaak uitsteken en dat vind ik niet prettig.
Hoe kun je nou ongemerkt een schimmelinfectie hebben?

Ik ben daar niet gevoelig voor, dus voor mij maakt het niet uit. (Tenzij ik dus al eeuwen een ongemerkte schimmelinfectie heb, haha)
Het merk Sloggi - ik heb eigenlijk ook nog nooit een passend model van ze kunnen kopen!
Viva la vida
Ik heb hipsters van de livera,zitten ook goed.Ik geloof 2 voor 10 euro.
Laatste hipster - of wat er voor door moet gaan.... - gehaald bij Zeeman. Twee stuks voor (ik dacht) drie euro.
Viva la vida
.
V&D,HEMA,Hunkermuller,Livera.de markt, en de lingerie winkel hier in hert dorp
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
C&A, Zeeman, Hans, Henk, .......
Viva la vida
Ik heb even gegoogled op hipsters, maar ik moet zeggen dat ik te vroeg heb gepost, ik draag al zo'n 16 jaar geen hipsters meer. Laat staan van sloggie.

Ik dacht eerst dat het zo'n string was met een net iets breder achterkantje, niet met zo'n reetveter maar dat die kantjes zo mooi net nog een beetje over je billen lopen (op de plaatjes dan).
Ik vind alleen echt mooie (die ik dan mooi vind haha) hipsters mooi. Met kant van After Eden bijvoorbeeld. Geen sloggies. Vind ik comfort zonder dat het er mooi uitziet en dat laatste vind ik belangrijk.
quote:Anne02 schreef op 20 juli 2010 @ 15:15:

[...]

Vinden jullie mannen dat ook ok of denken ze dan meteen aan hun oma?

Pasvorm is namelijk perfect, maar of ze echt supermooi zijn.

Graag zie ik jullie mening.

(Nee dit is geen reclame, wil gewoon een representatief antwoord vandaar dat ik het merk noem.)Dit model hipster, maar dan in het wit, vind ik mooi staan en ik denk hierbij niet aan oma.

Ja, idd die is mooi!
I love hipsters & mijn vent ook!

Maar uhm bij Sloggi denk ik altijd aan oma onderbroeken. En wat hiervoor ook al eerder werd gezegd, dat merk past mij nooit!

Ik heb er laatst bij de H&M besteld.

Model van zachte micro met gevoerd kruis. 86% polyamide 14% elastaan.
quote:Ddi schreef op 20 juli 2010 @ 16:29:

Ja, idd die is mooi!
.
Hipsters van Livera.
quote:xxx schreef op 20 juli 2010 @ 16:37:

[...]

Ja! Zulke bedoel ik ook! Waar koop jij die? Ik koop normaliter alleen setjes dure lingerie, maar ik merk dat het handig is ook wat van deze 'hipsters die dus geen hipsters blijken te zijn' extra te hebben.Meestal koop ik een duur setje en dan wat "bijpassende" strings/boxers extra bij de HEMA/H&M/uitverkoop lingeriezaak ofzo, maar deze variant kan ik ook nergens anders vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven