Hoe benen ontharen?
zondag 15 augustus 2021 om 17:27
zondag 15 augustus 2021 om 17:32
Ik heb een aantal keer geharst maar vond het vreselijk. Ipl gekocht en haar is veel minder, maar niet 0.
Wat ik als gouden tip geef aan iedereen die het maar wil horen, is de scheermessen voor heren kopen. Ipv die plastic rommel die ze voor Vrouwen maken (nooit begrepen waarom), ben ik 5 jaar geleden overgestapt op de metalen mesjes van Gilette. Met batterij die vibreren. Het is 1x even duur, 20 euro of zo, maar echt de moeite waard. Veel van mijn vriendinnen zijn overgestapt en hebben ook bij oksels nu minder bulten. Wie weet helpt het jou.
Wat ik als gouden tip geef aan iedereen die het maar wil horen, is de scheermessen voor heren kopen. Ipv die plastic rommel die ze voor Vrouwen maken (nooit begrepen waarom), ben ik 5 jaar geleden overgestapt op de metalen mesjes van Gilette. Met batterij die vibreren. Het is 1x even duur, 20 euro of zo, maar echt de moeite waard. Veel van mijn vriendinnen zijn overgestapt en hebben ook bij oksels nu minder bulten. Wie weet helpt het jou.
zondag 15 augustus 2021 om 17:34
Ontharingscrème is in feite zo goed als hetzelfde. Je snijdt als het ware de haren af met het spateltje, nadat de crème de haren verzwakt heeft.
Ik heb het in ieder geval een tijdje gebruikt en krijg daar net zo goed stoppeltjes van. Bijkomend nadeel ten opzichte van scheren vind ik de rommel (vieze prut waar je ergens mee moet blijven), meer tijd kwijt, stank, het is niet goed voor je huid. Nee, ik ben daar snel weer vanaf gestapt.
Dan zou ik voor professioneel ontharen gaan.
Zelf vind ik dat een stap te ver, en ik gebruik inmiddels gewoon een ladyshave. Snel, makkelijk en pijnloos. Niet ultraglad als je het voelt, maar optisch gewoon glad.
Ik heb het in ieder geval een tijdje gebruikt en krijg daar net zo goed stoppeltjes van. Bijkomend nadeel ten opzichte van scheren vind ik de rommel (vieze prut waar je ergens mee moet blijven), meer tijd kwijt, stank, het is niet goed voor je huid. Nee, ik ben daar snel weer vanaf gestapt.
Dan zou ik voor professioneel ontharen gaan.
Zelf vind ik dat een stap te ver, en ik gebruik inmiddels gewoon een ladyshave. Snel, makkelijk en pijnloos. Niet ultraglad als je het voelt, maar optisch gewoon glad.
zondag 15 augustus 2021 om 17:37
zondag 15 augustus 2021 om 17:43
zondag 15 augustus 2021 om 17:59
Oh ja, de epilady heb ik ook geprobeerd. De eerste paar keer gaat dat super goed, en daarna krijg ik altijd een hoop ingegroeide haartjes. Heel gek. Ook als ik me helemaal ongans scrub. Als dat niet zo was, zou ik bij de epilady zijn gebleven, want het werkt verder echt heel goed.CleopatraVII schreef: ↑15-08-2021 17:43Epilady!
Ik heb nog nooit geschoren, en ik heb ook nog nooit stoppels gehad. Mijn haartjes zijn superlicht en zacht (als ik ze laat groeien).
zondag 15 augustus 2021 om 18:09
Oh, gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen.
zondag 15 augustus 2021 om 18:20
zondag 15 augustus 2021 om 18:52
zondag 15 augustus 2021 om 19:03
Wat hebben jullie dan een geluk. Ik epileer ook, maar moet echt elke week weer epileren, omdat ik dan een boel haartjes weer heb. Laatst 4 maanden niet meer gedaan en wat was dat weer pijnlijk. Ik hoopte daarna eens in de 4-6 weken te moeten epileren, maar helaas. Gewoon elke week. Wel minder haartjes natuurlijk. Ook zijn ze niet zachter.