Hoe biker boots combineren?
vrijdag 14 september 2012 om 19:47
Ik vind biker boots echt super leuk en wil ze eigenlijk graag gaan kopen. Maar ik heb geen idee welke outfit ik erbij kan dragen zodat het er niet uitziet alsof ik net van de motor af stap
Ik heb al eens gegoogeld maar kom alleen foto's tegen van hippe twintigjarige meiden met lange slanke benen. Tja zo zie ik er dus niet uit...
Ik ben 39 jaar en 1.65 lang (kort haha) en heb kledingmaat 38/40.
Dit soort laarzen bedoel ik:
http://static.fashionchic ... __studded-biker-boots.jpg
Ik hou wel van stoere kleding maar ik wil er toch vrouwelijk blijven uitzien. Ik ben trouwens gek op jurken/rokjes en skinny's staan me niet echt mooi vind ik.
Heeft iemand tips? Alvast bedankt!
Ik heb al eens gegoogeld maar kom alleen foto's tegen van hippe twintigjarige meiden met lange slanke benen. Tja zo zie ik er dus niet uit...
Ik ben 39 jaar en 1.65 lang (kort haha) en heb kledingmaat 38/40.
Dit soort laarzen bedoel ik:
http://static.fashionchic ... __studded-biker-boots.jpg
Ik hou wel van stoere kleding maar ik wil er toch vrouwelijk blijven uitzien. Ik ben trouwens gek op jurken/rokjes en skinny's staan me niet echt mooi vind ik.
Heeft iemand tips? Alvast bedankt!
vrijdag 14 september 2012 om 20:02
quote:zivadavid schreef op 14 september 2012 @ 19:56:
Leuke outfits idd krabpaal! Vind het alleen altijd zo lastig om me voor te stellen of mij dat ook zou staan omdat ik klein en niet zo heel slank ben. Wordt het dan niet heel erg lomp?Kun je omschrijven wat voor type figuur je hebt? Brede heupen of juist vollere buik, vollere boezem?
Leuke outfits idd krabpaal! Vind het alleen altijd zo lastig om me voor te stellen of mij dat ook zou staan omdat ik klein en niet zo heel slank ben. Wordt het dan niet heel erg lomp?Kun je omschrijven wat voor type figuur je hebt? Brede heupen of juist vollere buik, vollere boezem?
vrijdag 14 september 2012 om 20:20
vrijdag 14 september 2012 om 21:18
Bedankt voor al jullie reacties!
@ lupine en @pumps: Het gaat me ook niet perse om de studs of om dit specifieke paar laarzen, het was meer als voorbeeld
@ krabpaal; leuke jurk idd en staat ook leuk bij de cowboy laarzen. Maar zou zo'n jurk ook staan bij biker boots?
Ik ben overigens zeker niet zo fors als de modellen op die foto's.
@ lupine en @pumps: Het gaat me ook niet perse om de studs of om dit specifieke paar laarzen, het was meer als voorbeeld
@ krabpaal; leuke jurk idd en staat ook leuk bij de cowboy laarzen. Maar zou zo'n jurk ook staan bij biker boots?
Ik ben overigens zeker niet zo fors als de modellen op die foto's.
vrijdag 14 september 2012 om 21:29
Dan zou ik eerder voor zoiets of of kiezen om lekker stoer te zijn. Kan je op gewone simpele shirtjes dragen.
Of deze in een broek
Dan begin met vrouwelijk en maak je het stoer. Gewone laarzen erbij zonder studs. Die zijn er al veel langer. Dat is veel makkelijker om te combineren. Tassen met studs die staan er een paar bij Zara die wel aardig zijn.
Of deze in een broek
Dan begin met vrouwelijk en maak je het stoer. Gewone laarzen erbij zonder studs. Die zijn er al veel langer. Dat is veel makkelijker om te combineren. Tassen met studs die staan er een paar bij Zara die wel aardig zijn.
zondag 16 september 2012 om 04:47
Ik heb de laarzen die Lupine in haar post heeft staan, maar dan in een suede. Ik draag ze veel met bloemetjes/stipjesjurkjes en rokjes. Ik heb nog geen skinny aangeschaft, maar wel een boyfriend jeans. Voor de rest draag ik bootleg jeans en daar vallen ze heel weinig onder op. Ik heb ook een nepleren jasje waar ik ze mee combineer, maar misschien vind jij dat te motorachtig.
Dit is ook een leuke blog over iemand die combi's verzint voor bepaalde kleding en schoenen; Ain't No Mom Jeans.
Dit is ook een leuke blog over iemand die combi's verzint voor bepaalde kleding en schoenen; Ain't No Mom Jeans.