Mode & Beauty alle pijlers

Hoe biker boots combineren?

14-09-2012 19:47 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind biker boots echt super leuk en wil ze eigenlijk graag gaan kopen. Maar ik heb geen idee welke outfit ik erbij kan dragen zodat het er niet uitziet alsof ik net van de motor af stap

Ik heb al eens gegoogeld maar kom alleen foto's tegen van hippe twintigjarige meiden met lange slanke benen. Tja zo zie ik er dus niet uit...

Ik ben 39 jaar en 1.65 lang (kort haha) en heb kledingmaat 38/40.

Dit soort laarzen bedoel ik:

http://static.fashionchic ... __studded-biker-boots.jpg

Ik hou wel van stoere kleding maar ik wil er toch vrouwelijk blijven uitzien. Ik ben trouwens gek op jurken/rokjes en skinny's staan me niet echt mooi vind ik.

Heeft iemand tips? Alvast bedankt!
Als je bij google afbeeldingen intypt. How t wear biker boots? Dan krijg je al héél veel leuke inspiratie!
Deze bijvoorbeeld

(baal wel hard dat ik nog geen plaatjesplakdiploma heb)
quote:krabpaal schreef op 14 september 2012 @ 19:50:

(baal wel hard dat ik nog geen plaatjesplakdiploma heb)Gewoon stug doorgaan met posten
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuke outfits trouwens, ik lees mee.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Leuke outfits idd krabpaal! Vind het alleen altijd zo lastig om me voor te stellen of mij dat ook zou staan omdat ik klein en niet zo heel slank ben. Wordt het dan niet heel erg lomp?
quote:zivadavid schreef op 14 september 2012 @ 19:56:

Leuke outfits idd krabpaal! Vind het alleen altijd zo lastig om me voor te stellen of mij dat ook zou staan omdat ik klein en niet zo heel slank ben. Wordt het dan niet heel erg lomp?Kun je omschrijven wat voor type figuur je hebt? Brede heupen of juist vollere buik, vollere boezem?
@ krabpaal; soort baksteen figuur: vrij brede schouders, weinig taille, beetje buik, normale heupen en benen.
mooie jurk

Dit type jurk staat volgens mij iedereen goed (mits je buik niet zo dik is dat hij onder de boezem aanspant).

een mooie donkere skinny staat volgens mij ook bijna iedereen. Misschien nog een kans geven. De meest rechtse outfit vind ik ook mooi met boots (dan wel strakkere broek).
Rode, petrol of gewoon blauwe skinny jeans met shirtje en colbertje/vestje.

Of onder een stoer basic jurkje.
Ik vind deze schoenen het net niet eigenlijk. Ik ken deze wel, ze zijn momenteel volop te koop. Als ik jou was zou ik iets meer geld uitgeven voor écht stoere schoenen en niet voor van die van het plaatje. Het hakje is er er niet en het leer is te slap eigenlijk.

Deze laarzen zijn ook tijdlozer en zonder studs. Studs zijn hót, maar ze vallen er zo af volgens mij.
Dit zijn ze dus:

Ik mag dus wel plakken.

Nou, ik zou ze niet willen dragen.

Maar accessoires zoals riemen en tassen met studs heb ik veel bij Mango en zara gezein. Bij H&M kijk ik eigenlijk bijna nooit meer.
Bedankt voor al jullie reacties!

@ lupine en @pumps: Het gaat me ook niet perse om de studs of om dit specifieke paar laarzen, het was meer als voorbeeld :-)

@ krabpaal; leuke jurk idd en staat ook leuk bij de cowboy laarzen. Maar zou zo'n jurk ook staan bij biker boots?

Ik ben overigens zeker niet zo fors als de modellen op die foto's.
Dan zou ik eerder voor zoiets of of kiezen om lekker stoer te zijn. Kan je op gewone simpele shirtjes dragen.

Of deze in een broek

Dan begin met vrouwelijk en maak je het stoer. Gewone laarzen erbij zonder studs. Die zijn er al veel langer. Dat is veel makkelijker om te combineren. Tassen met studs die staan er een paar bij Zara die wel aardig zijn.
Deze staan bij de voorbeeld laarzen met studs.

De middelste zou wel mogelijk moeten zijn.

@ Pumps; goeie tip om te beginnen met een riem met studs en dan gewone laarzen erbij.

En ik ga toch maar skinny broeken nog eens een kans geven :-)
Ik heb de laarzen die Lupine in haar post heeft staan, maar dan in een suede. Ik draag ze veel met bloemetjes/stipjesjurkjes en rokjes. Ik heb nog geen skinny aangeschaft, maar wel een boyfriend jeans. Voor de rest draag ik bootleg jeans en daar vallen ze heel weinig onder op. Ik heb ook een nepleren jasje waar ik ze mee combineer, maar misschien vind jij dat te motorachtig.

Dit is ook een leuke blog over iemand die combi's verzint voor bepaalde kleding en schoenen; Ain't No Mom Jeans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven