Hoe combineer ik..?
zaterdag 16 april 2016 om 23:46
Ik heb een donkerbruine kanten gevoerde kokerrok, knielang. Hoe combineer ik dit zodat ik het naar kantoor aan kan? Vandaag ben ik naar een grote modezaak geweest en heb allerlei lichte blouses geprobeerd, maar ik heb nogal ronde (lees: brede...) heupen en als een blouse een beetje wijd is en eindigt op de heup lijk ik echt tonnetjerond terwijl dat nou ook wel weer meevalt. Wie o wie heeft een tip?
zaterdag 16 april 2016 om 23:57
Eerst bepalen welke lichaamsvorm je hebt: http://www.joyofclothes.c ... /body-shapes-overview.php
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 17 april 2016 om 00:02
quote:sandra1905 schreef op 16 april 2016 @ 23:56:
Da's misschien toch wel beter.. Ik heb altijd het idee dat mijn billen minder opvallen als er iets overheen hangt.
Misschien een oversized blouse?
Zo?
Da's misschien toch wel beter.. Ik heb altijd het idee dat mijn billen minder opvallen als er iets overheen hangt.
Misschien een oversized blouse?
Zo?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 april 2016 om 00:02
zondag 17 april 2016 om 00:03
quote:sandra1905 schreef op 17 april 2016 @ 00:00:
Deze: The Neat Hourglass Body Shape
Laat zien wat je hebt....
Dit type lichaam is prachtig in een pencil skirt.
Niets over heen laten hangen, zonde.
Deze: The Neat Hourglass Body Shape
Laat zien wat je hebt....
Dit type lichaam is prachtig in een pencil skirt.
Niets over heen laten hangen, zonde.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 april 2016 om 00:09
quote:sandra1905 schreef op 17 april 2016 @ 00:04:
[...]
Zoiets heb ik gepast. Zag er heel erg sneu uit.
Klopt want jouw middel verdwijnt en wordt niet benadrukt terwijl dit een van de zaken is die je met een hourglass figuur nou juist wel moet accentueren. En dat de billen dan duidelijk te zien zijn kom je maar overheen. Dat hoort bij een figuur zoals de jouwe.
De tip van een zeer getailleerd jasje gebruiken om de achterkant wat te bedekken als het nodig is, vond ik ook een goede.
[...]
Zoiets heb ik gepast. Zag er heel erg sneu uit.
Klopt want jouw middel verdwijnt en wordt niet benadrukt terwijl dit een van de zaken is die je met een hourglass figuur nou juist wel moet accentueren. En dat de billen dan duidelijk te zien zijn kom je maar overheen. Dat hoort bij een figuur zoals de jouwe.
De tip van een zeer getailleerd jasje gebruiken om de achterkant wat te bedekken als het nodig is, vond ik ook een goede.
zondag 17 april 2016 om 00:16
quote:Kila schreef op 17 april 2016 @ 00:14:
Wat overigens ook werkt bij mij (heb eeb vergelijkbare rok en vergelijkbaar figuur)
Top in zelfde kleur, medium aansluitend tot net op je bil. Dan kort aansluitend jasje erop in contrasterende kleur. En natuurlijk flinke hakkenMooi!
Wat overigens ook werkt bij mij (heb eeb vergelijkbare rok en vergelijkbaar figuur)
Top in zelfde kleur, medium aansluitend tot net op je bil. Dan kort aansluitend jasje erop in contrasterende kleur. En natuurlijk flinke hakkenMooi!
zondag 17 april 2016 om 10:36
Ik heb ook zo'n rok en zo'n figuur.
Ik draag hem met een truitje dat mooi aansluit en dat iets over de rand valt. Dunne bloesjes of shirts stop ik in. Die moeten niet te wijd zijn, want dan krijg je te veel opgepropte stof en dat zit niet prettig.
Je kunt over een aansluitend ingestopte top wel een langer vest dragen in een contrasterende kleur. Dan is je figuur nog zichtbaar maar heb je aan de achterkant wat meer bedekking als je dat fijn vindt.
Qua kleuren vind ik crème, roze, groen en helderblauw mooi bij bruin.
Ik draag hem met een truitje dat mooi aansluit en dat iets over de rand valt. Dunne bloesjes of shirts stop ik in. Die moeten niet te wijd zijn, want dan krijg je te veel opgepropte stof en dat zit niet prettig.
Je kunt over een aansluitend ingestopte top wel een langer vest dragen in een contrasterende kleur. Dan is je figuur nog zichtbaar maar heb je aan de achterkant wat meer bedekking als je dat fijn vindt.
Qua kleuren vind ik crème, roze, groen en helderblauw mooi bij bruin.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.