Mode & Beauty alle pijlers

Hoe heet deze stijl?

01-06-2016 17:04 150 berichten
Een vraagje. Ik vind deze jurken echt heel erg leuk, alleen heb ik een grotere maat, kan iemand mij adviseren waar ik op kan zoeken om zoiets te vinden? Of andere tips voor aparte / vintage kleding zijn ook welkom. Ik heb een leuk jurkje nodig voor een bruiloft maar vindt het heel lastig. Hulp is welkom!

https://www.ourfilosophie.com/nl/women-s-wear.html
Alle reacties Link kopieren
uhh als je een grotere maat hebt moet je wat mij betreft dit dus juist niet dragen...
Desigual? Ik weet niet tot hoe ver die gaat.

voor vintage topvintage.nl of succubus.nl, maar dat zijn heel andere stijlen dan wat jij post.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Desigual. Wanneer is die bruiloft want ik vind dit echt winter kleuren?

Niet mijn smaak trouwens.

http://www.desigual.com/n ... /prod-suzanne_rep-65V20A0
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het model en de stof inclusief kleuren lijkt op Desiqual.

Kijk eens op MP naar jurken Desiqual.....niet om te kopen (mag ook) maar om ze te bekijken. Want ander seizoen verkocht exact dat model.
Het is in de stijl van desigual. Ik zou daar eens kijken.
quote:spectral schreef op 01 juni 2016 @ 17:05:

uhh als je een grotere maat hebt moet je wat mij betreft dit dus juist niet dragen...Eens, drukke printjes maken dat je voller lijkt. Er zijn genoeg webwinkels zoals Asos en Zalando met genoeg leuke kleding voor grotere maten
Forget the past remember the lesson
Mosterd
Desiqual gaat geloof ik tot XXL.

Is een Spaans merk.
Ligt eraan. Ik denk niet dat dit flatteert.
Volgens mij heet deze stijl "bakfietsmoederjurken". Je zag ze een aantal jaar geleden vooral van King Louie en Desigual en ze werden toen vooral door zichzelf hip voelende moeders gecombineerd met kekke Shabbielaarzen. Nu is het meer iets voor zeer langzame trendvolgers uit de provincie, maar laat dat vooral je pret niet drukken. Ieder zijn meug .
Sommige dingen worden niet voor niet tot een bepaalde maat gemaakt
Oef, dit flatteert volgens mij niemand.
Alleen als je maat 34 hebt.. en een heel hip hoofd.
Ik vind het best een leuke stijl. Beetje grunge meets hippie.

Desigual is het niet, het lijkt er wel op maar dit is wat meer alto/indy. Ateliers Rare Toggery (A.R.T.) heeft ook kleding die er een beetje op lijkt maar dat is weer wat meer hippie. Cora Kemperman lijkt het ook op, dat is weer wat chiquer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Die rokken lijken op die van Zand Amsterdam. Daar zou je ook even kunnen kijken.
Ursula mode
Deze patronen flateren idd niet, ik zie ook veel rechte modellen. Juist als je wat zwaarder bent is aan A-lijn oid mooier. Ik zou idd eens kijken bij vintage jurkjes, de staan vaak erg mooi bij vollere dames.
quote:iris1969 schreef op 01 juni 2016 @ 17:15:

Volgens mij heet deze stijl "bakfietsmoederjurken". Je zag ze een aantal jaar geleden vooral van King Louie en Desigual en ze werden toen vooral door zichzelf hip voelende moeders gecombineerd met kekke Shabbielaarzen. Nu is het meer iets voor zeer langzame trendvolgers uit de provincie, maar laat dat vooral je pret niet drukken. Ieder zijn meug .Heb jij een verkeerde link? Waar jij op doelt zijn king louie jurken. Echt nog nooit een bakfiets moeder met zo'n jurk gezien.

Zou zelf ook geen louie dragen maar daar kan ik me een bepaalt type nog wel in voorstellen. Die gekleurde ondingen vind ik écht niet mooi, volgens mij bij niemand niet.
Ik zou het omschrijven als "ingekakte huisvrouw"

Edit: met een semi creatieve hobby als haken en aquarellen
Ik vind het eerlijk gezegd niet geschikt voor een bruiloft TO, je hebt zoveel andere mooie merken, die m.i. wel geschikt zijn.

en dat is niet vanwege je maat, maar vanwege de stijl.
Oef, ben blij dat ik niet alleen ben die dit echt niet mooi vindt.

Die jurkjes (en King Louie incluis) vind ik heel kinderlijk voor een volwassen vrouw. Nog twee vlechtjes en hoppa...
Is een jurk met een empire lijn misschien mooi?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 01 juni 2016 @ 18:01:

Is een jurk met een empire lijn misschien mooi?dat moet dan echt perfect zitten, zelfs met een maatje 34, kan je met een empire model jurk zwanger lijken.
quote:nina1966 schreef op 01 juni 2016 @ 17:45:

[...]

Heb jij een verkeerde link? Waar jij op doelt zijn king louie jurken. Echt nog nooit een bakfiets moeder met zo'n jurk gezien. [afbeelding]

Zou zelf ook geen louie dragen maar daar kan ik me een bepaalt type nog wel in voorstellen. Die gekleurde ondingen vind ik écht niet mooi, volgens mij bij niemand niet.Ik wel. Ooit bIj bosjes in mijn buurt. Nu zijn het meer de gezette huisvrouwen met rood kort haar en een hoorne bril die ze dragen. Zoals ik al zei: de zeer langzame trendvolgers uit de provincie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven