Hoe heet deze stijl?
woensdag 1 juni 2016 om 17:04
Een vraagje. Ik vind deze jurken echt heel erg leuk, alleen heb ik een grotere maat, kan iemand mij adviseren waar ik op kan zoeken om zoiets te vinden? Of andere tips voor aparte / vintage kleding zijn ook welkom. Ik heb een leuk jurkje nodig voor een bruiloft maar vindt het heel lastig. Hulp is welkom!
https://www.ourfilosophie.com/nl/women-s-wear.html
https://www.ourfilosophie.com/nl/women-s-wear.html
woensdag 1 juni 2016 om 18:14
Er loopt momenteel een topic over kleding bruiloftsgast met grote maat. Kijk daar eens voor inspiratie.
Ik vind trouwens al die kritiek erg naar voor TO. Ze vraagt of iemand weet wat voor stijl deze kleding is. Een paar mensen reageren met een antwoord en een paar geven een tip qua keuze. De rest brand de stijl af op vrij botte onbeschofte wijze. Dat kan toch anders lijkt me?
Ik vind trouwens al die kritiek erg naar voor TO. Ze vraagt of iemand weet wat voor stijl deze kleding is. Een paar mensen reageren met een antwoord en een paar geven een tip qua keuze. De rest brand de stijl af op vrij botte onbeschofte wijze. Dat kan toch anders lijkt me?
woensdag 1 juni 2016 om 18:25
quote:iris1969 schreef op 01 juni 2016 @ 18:11:
[...]
Ik wel. Ooit bIj bosjes in mijn buurt. Nu zijn het meer de gezette huisvrouwen met rood kort haar en een hoorne bril die ze dragen. Zoals ik al zei: de zeer langzame trendvolgers uit de provincie.Wat kan ik als provinciaaltje het beste aantrekken als ik naar de grote stad ga? Zodat ik niet te veel opval, of erger, ontmaskerd word als zeer langzame trendvolger
[...]
Ik wel. Ooit bIj bosjes in mijn buurt. Nu zijn het meer de gezette huisvrouwen met rood kort haar en een hoorne bril die ze dragen. Zoals ik al zei: de zeer langzame trendvolgers uit de provincie.Wat kan ik als provinciaaltje het beste aantrekken als ik naar de grote stad ga? Zodat ik niet te veel opval, of erger, ontmaskerd word als zeer langzame trendvolger
woensdag 1 juni 2016 om 18:33
Ik ben best een provinciaal hoor, dus kom maar op! Jullie hebben wel een punt met idd huisvrouw rood haar jurk en dat ben ik dus echt niet! Ik heb zelf een peerfiguur zeg maar, dus wat leuk model en geen hobbezak, maar ook niet zo erg standaard. En het is ook de eerste keer dat ik naar iets officieels ga met mijn nieuwe vriend, dus ik wil wel een beetje een goede indruk maken. Netjes werd gewaardeerd. En ik ben normaal van ik trek alternatief, gothic etc aan, dus ik ben lost! Het is zelfs de eerste keer dat ik naar een bruiloft ga...
Vintage staat me idd erg goed. Maar ik wil graag iets met een mouwtje en niet te kort. Ik had dus al wat besteld, maar daar durf ik niet mee te bukken
Help ?
Vintage staat me idd erg goed. Maar ik wil graag iets met een mouwtje en niet te kort. Ik had dus al wat besteld, maar daar durf ik niet mee te bukken
Help ?
woensdag 1 juni 2016 om 18:36
Nah lekker, To, deze stijl heet dus: niet goed. Ik vind Desigual zelf wel leuk maar ik ben ook een hopeloze kleurenfetisjist. Ik woon niet in de provincie, alhoewel, Zaanstad ligt net boven Amsterdam. Maar ik vind wel, de meeste dingen die Desigual maakt, zijn voor onder de 40. Haha, dus ik draag het ook bijna niet meer. En de jurken zijn te casual voor een bruiloft want daar was het voor, toch?
Misschien is het een idee om te googelen bij google afbeeldingen op: grote maat jurk kleurrijk? Ga ik zelf ff doen.
Misschien is het een idee om te googelen bij google afbeeldingen op: grote maat jurk kleurrijk? Ga ik zelf ff doen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
woensdag 1 juni 2016 om 18:43
woensdag 1 juni 2016 om 18:53
https://nl.pinterest.com/ ... 8Reo8TU7ujycGTQd-JUUPvl8/ die is gaaf! maar dat is een buitenlandse winkel weer.
woensdag 1 juni 2016 om 19:02
quote:Dubbz schreef op 01 juni 2016 @ 18:43:
Ik loop nog net niet op klompen hier in de provincie maar hell no dat ik die afzichtelijke jurken aan zou trekken, of de bakfietslook.
En voor degene die de reacties zuur vindt: ik juist niet. Het kan maar duidelijk zijn wat de gemiddelde mening is van de Vivadames als het aankomt op mode.
Ik ken veel bakfietsenmutsen en ingekakte huisvrouwen maar die denken er ook net zo over.
Het is niet een bepaald soort type die dit wel aandoet. Gewoon allerlei mensen zonder smaak.
Ik loop nog net niet op klompen hier in de provincie maar hell no dat ik die afzichtelijke jurken aan zou trekken, of de bakfietslook.
En voor degene die de reacties zuur vindt: ik juist niet. Het kan maar duidelijk zijn wat de gemiddelde mening is van de Vivadames als het aankomt op mode.
Ik ken veel bakfietsenmutsen en ingekakte huisvrouwen maar die denken er ook net zo over.
Het is niet een bepaald soort type die dit wel aandoet. Gewoon allerlei mensen zonder smaak.
woensdag 1 juni 2016 om 19:13
quote:dienbladoptafel schreef op 01 juni 2016 @ 18:06:
[...]
dat moet dan echt perfect zitten, zelfs met een maatje 34, kan je met een empire model jurk zwanger lijken. Dan is het een aangerimpeld model, dat kost minder stof (is goedkoper) maar dan krijg je zo'n bulk idd.
Een beter model dat onder de buste niet gerimpeld is maar wel wijd uitloopt lijk je niet zwanger in, of je moet echt een buik hebben van 8 maanden maar dan kleed niets meer af. Dit kost wel veel meer stof en is dus vaak wat duurder.
[...]
dat moet dan echt perfect zitten, zelfs met een maatje 34, kan je met een empire model jurk zwanger lijken. Dan is het een aangerimpeld model, dat kost minder stof (is goedkoper) maar dan krijg je zo'n bulk idd.
Een beter model dat onder de buste niet gerimpeld is maar wel wijd uitloopt lijk je niet zwanger in, of je moet echt een buik hebben van 8 maanden maar dan kleed niets meer af. Dit kost wel veel meer stof en is dus vaak wat duurder.