Mode & Beauty alle pijlers

Hoe rokje combineren?

04-10-2012 11:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Laatst heb ik een leuk rokje gekocht, maar het lukt me maar niet om het te combineren. Het is een ribfluwelen rokje, kleur zoals op de foto. Heeft er iemand tips om te combineren? Met zwart is wel ok, maar redelijk saai vind ik.

Rokje
met helder blauw of gewoon met creme, daar kan alles bij. Verder vind ik het een rokje dat uitdaagt tot het dragen van een shirt met een leuke print, maar dat moet je smaak maar zijn.
Aubergine vind ik mooi erbij.
Een kort creme kleurig mohair vestje.
Dat zijn al leuke tips, bedankt!

En als ik het nu draag met bruine laarzen en een zwarte top erboven, zou ik dan een (niet-doorschijnende) panty kunnen dragen in die kleuren? Dus aubergine/blauw? Eventueel petrol?
Ik denk dat een gele trui er mooi bij kleurt, of petrol.

En een leuke kleurige panty erbij.
Beste Sannelyn,

Hierbij wat kleuren die bij je bruine rokje goed passen.

1.

2

3

4

5

6

7

8

9
quote:Sannelyn schreef op 04 oktober 2012 @ 12:08:

Dat zijn al leuke tips, bedankt!

En als ik het nu draag met bruine laarzen en een zwarte top erboven, zou ik dan een (niet-doorschijnende) panty kunnen dragen in die kleuren? Dus aubergine/blauw? Eventueel petrol?Natuurlijk kan dat. Het rokje is vrij neutraal dus je kunt er best wat opvallends bij dragen, anders wordt het een beetje saai. Een print erbij (ruitjes, stipjes, wat je maar mooi vindt) lijkt mij trouwens ook leuk staan. Bijvoorbeeld een bloesje of (als je durft) een panty.
Ok dan, ik heb net een blauwe panty gekocht en ga dat eens proberen. Ben altijd wel wat (te) voorzichtig met kleuren combineren .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven