hoeveel keer naar de kapper
donderdag 10 januari 2013 om 20:53
donderdag 10 januari 2013 om 20:58
3 tot 4x per jaar. Heb lang haar, hoeft weinig mee te gebeuren. Laagjes knippen, pony bij laten knippen, thuis werk ik 'm bij als 't te lang wordt. De eerste 12 jaar van mijn leven heb ik geen kapper gezien. Had heel lang haar waar mijn moeder iedere ochtend een kwartier mee bezig was. Pas na de basisschool een keer naar de kapper geweest, omdat het toch wel lastig werd en ik steeds vaker last van hoofdpijn kreeg door mijn zware haar.
donderdag 10 januari 2013 om 21:03
Ik ga ook elke week na de kapper maar niet om te knippen, maar föhnen ofzo of me nagels laten doen of wenkbrauwen. Ik knip me haar 1 keer in de twee maanden ofzo. Ik woon in het buitenland en hier heb je wel anders contact met de kapper dan het praatje kut in Nederland.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
donderdag 10 januari 2013 om 21:05
quote:norma_jeane schreef op 10 januari 2013 @ 21:03:
Ik ga ook elke week na de kapper maar niet om te knippen, maar föhnen ofzo of me nagels laten doen of wenkbrauwen. Ik knip me haar 1 keer in de twee maanden ofzo. Ik woon in het buitenland en hier heb je wel anders contact met de kapper dan het praatje kut in Nederland.Doen de kappers daar ook aan psychoanalyse?
Ik ga ook elke week na de kapper maar niet om te knippen, maar föhnen ofzo of me nagels laten doen of wenkbrauwen. Ik knip me haar 1 keer in de twee maanden ofzo. Ik woon in het buitenland en hier heb je wel anders contact met de kapper dan het praatje kut in Nederland.Doen de kappers daar ook aan psychoanalyse?
donderdag 10 januari 2013 om 21:11
quote:norma_jeane schreef op 10 januari 2013 @ 21:03:
Ik ga ook elke week na de kapper maar niet om te knippen, maar föhnen ofzo of me nagels laten doen of wenkbrauwen. Ik knip me haar 1 keer in de twee maanden ofzo. Ik woon in het buitenland en hier heb je wel anders contact met de kapper dan het praatje kut in Nederland.
Het praatje kut ben ik nog nooit tegen gekomen, ben ook benieuwd wat het is.
Maar ik ga drie à vier keer per jaar naar de kapper.
Lang gezond haar, is niet vaker nodig.
Het praatje kut ben ik nog nooit tegen gekomen, ben ook benieuwd wat het is.
Maar ik ga drie à vier keer per jaar naar de kapper.
Lang gezond haar, is niet vaker nodig.