Mode & Beauty alle pijlers

hoeveel keer naar de kapper

10-01-2013 20:53 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel te gezellig bij de kapper maar ik ga 1 keer in de week er na toe om bij te knippen. Als er een speciale dag komt bv verjaardag ga 2 of 3 keer in de week.

Hoeveel keer gaan jullie naar de kapper?
Je leeft maar een keer
hooguit 2x per jaar
Heb jij dan nog haar over op je hoofd? als je zo vaak gaat dan wordt het toch elke keer korter?

Ik ga 3-4x per jaar, maar heb halflang haar en krullen. als ik dan geweest ben dan ziet nog bijna niemand het.
Nooit
Als ik zin heb,

dus meestal nooit!
Topic nummer 3 vandaag Heb je een nieuwe hobby?
Heb je geen vriendinnen om mee te kletsen?
Internagelaktisch
3 tot 4x per jaar. Heb lang haar, hoeft weinig mee te gebeuren. Laagjes knippen, pony bij laten knippen, thuis werk ik 'm bij als 't te lang wordt. De eerste 12 jaar van mijn leven heb ik geen kapper gezien. Had heel lang haar waar mijn moeder iedere ochtend een kwartier mee bezig was. Pas na de basisschool een keer naar de kapper geweest, omdat het toch wel lastig werd en ik steeds vaker last van hoofdpijn kreeg door mijn zware haar.
2 of 3x in de week naar de kapper? Wat valt er dan vredesnaam te doen?

Ik ga eens in de twee maanden ofzo.
Elke week???Wow, dan knippen ze nauwelijks/niets eraf?

Mijn haar wordt 6 keer per jaar geknipt door een vriendin die kapper is, zij komt dan bij ons thuis en knipt mijn hele gezin. Het zijn wel gezellige avondjes.
En die kapper elke weer lachen als jij weer binnen komt
Ik ga ook elke week na de kapper maar niet om te knippen, maar föhnen ofzo of me nagels laten doen of wenkbrauwen. Ik knip me haar 1 keer in de twee maanden ofzo. Ik woon in het buitenland en hier heb je wel anders contact met de kapper dan het praatje kut in Nederland.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:norma_jeane schreef op 10 januari 2013 @ 21:03:

Ik ga ook elke week na de kapper maar niet om te knippen, maar föhnen ofzo of me nagels laten doen of wenkbrauwen. Ik knip me haar 1 keer in de twee maanden ofzo. Ik woon in het buitenland en hier heb je wel anders contact met de kapper dan het praatje kut in Nederland.Doen de kappers daar ook aan psychoanalyse?
quote:Louba schreef op 10 januari 2013 @ 20:57:

Topic nummer 3 vandaag Heb je een nieuwe hobby?Het is ook zo gezellig hier!
Let je wel op je jas daar, misschien komen de buitendorpse mensen ook wel bij die kapper.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb jij nog haar op je hoofd dan?

Of laat je iedere week haar op een andere plek knippen?
Heb je geld teveel?

Stel dat je per x 17.50 kwijt bent, dan is dat dus ruim 900.00 bij 1 x per week.

Eigenlijk geloof ik je niet.
quote:Louba schreef op 10 januari 2013 @ 20:57:

Topic nummer 3 vandaag Heb je een nieuwe hobby?Nee weinig op tv, kindjes op bed en mijn man is zelf achter de pc bezigen het leek mij wel leuk meedoen met een forum
Je leeft maar een keer
quote:norma_jeane schreef op 10 januari 2013 @ 21:03:

Ik ga ook elke week na de kapper maar niet om te knippen, maar föhnen ofzo of me nagels laten doen of wenkbrauwen. Ik knip me haar 1 keer in de twee maanden ofzo. Ik woon in het buitenland en hier heb je wel anders contact met de kapper dan het praatje kut in Nederland.

Het praatje kut ben ik nog nooit tegen gekomen, ben ook benieuwd wat het is.

Maar ik ga drie à vier keer per jaar naar de kapper.

Lang gezond haar, is niet vaker nodig.
Geld teveel? Ik ga 3 a 4x per jaar om bij te knippen. Heb lang haar.

Man gaat 1x per 6 a 8 weken en dan is t ook echt wel weer nodig.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ja oke, sorry natuurlijk ook alleen voor te föhnen, wenkbrauwen, dooie puntjes etc.
Je leeft maar een keer
Praatje kut. Haha het regent blah blah stomme verhaaltjes haha. En gelukkig doen ze niet aan psygoanalyse
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik knip/verf m'n haar zelf dus ik ga nooit al meer dan een jaar zo en m'n haar zit beter dan ooit haha.
quote:norma_jeane schreef op 10 januari 2013 @ 21:14:

Praatje kut. Haha het regent blah blah stomme verhaaltjes haha. En gelukkig doen ze niet aan psygoanalyse
Ik kom er niet meer, sinds mijn jas er gestolen werd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven