Mode & Beauty alle pijlers

Horloge

08-01-2013 16:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mooi horloge gezien prijs 250 euro vind ik best prijzig.

Volgens de verkoopster gaan de horloges weer wat kleiner worden, die ik heb gezien is redelijk aan de maat.

Vraag me af wie weet wat in 2013 hip gaat worden qua horloges.

Op de eerste plaats moet ik iets mooi vinden maar ls ik toch veel geld uit geef wil ik ook wel een beetje hip zijn.

Heb al gegoogled maar kan niet echt iets vinden.
Hoe lang heb je je vorige horloge gedragen?
Ik denk dat je vooral moet kijken in tijdschriften naar wat je daar ziet en ook wat de ''sterren'' dragen.

Zelf heb ik geen idee van de trends, belangrijkste als ik iets koop is toch vooral of ik het zelf mooi vind en of het iets is wat ik de komende maanden/jaren nog wel wil dragen.
trends schommelen inderdaad. Grote horloges zijn al een behoorlijk tijdje in, dus grote kans dat die binnenkort uit zijn, ja.
Heb al jaren geen horloge gedragen, maar wil iets meer aan accessoires gaan doen want vind bij anderen leuk staan.
Ik heb er meerdere maar allemaal klassiek, in de zin van dat ze redelijk tijdloos zijn en geen gekke kleuren en dingen er aan hebben zitten. Voor een 'erbij' horloge met modieuze dingen zou ik een Oozoo'tje kopen oid.
Michel Kors herloges zijn echt heel mooi !
Sorry horloges ;)
Michel Kors vind ik ook erg mooi.
Ik zou iets uitzoeken wat tijdloos is voor dat bedrag, iets wat lang meegaat. Ik zou er dan een goedkoper groot horloge bij kopen als je dat mooi vind.
Ik heb deze Michael Kors Rose en ben er heel blij mee! Wel groot (en redelijk duur) maar klassiek genoeg om nog jarenlang te dragen!
Ik heb al jaren dit horloge van Calvin Klein:

Anders dan anders vind ik, en daarom draag ik het nog geregeld. Als 'bijhorloge' heb ik een paar heel trendy, goedkopere dingen. Dit draag ik ook echt als sieraad.

Kies iets wat je zelf echt mooi vind, en dat niet al te trendy is.
Melpomene : die is idd mooi zeg! Welk model is dat? En is die nog te koop? Ik draag nooit een horloge, omdat ik zo'n band niet fijn vind. Maar deze is meer een armband en dat lijkt me wel prettig.
quote:Ivetje schreef op 08 januari 2013 @ 18:24:

Melpomene : die is idd mooi zeg! Welk model is dat? En is die nog te koop? Ik draag nooit een horloge, omdat ik zo'n band niet fijn vind. Maar deze is meer een armband en dat lijkt me wel prettig.

Dit is de 'Suspension'. Volgens mij nog wel te koop, zag hem o.a. hier:

http://www.boumanonline.n ... K_49=1296&MF2=49&MV2=1296 en hier: http://www.watchshop.com/ ... h-k3323509-p99936905.html
Breil, DKNY , zijn mooie merken
Ik heb er zelf twee van guess... Helemaal blij mee! Die ene heb ik al iets van anderhalf jaar ofzo... en die ander nog veel langer!
dubbel..
Ik heb nu sinds een jaar een breil horloge, deze

en ik ben er nog lang niet op uitgekeken. Elke keer als ik hem omdoe word ik er weer blij van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven