Hulp gevraagd bij stylen LBD
maandag 25 november 2013 om 13:20
Hallo Dames,
Graag zou ik jullie hulp vragen voor het volgende
Pas geleden heb ik een zwart jurkje (V&D collectie Mart Visser) gekocht
Het is een mouwloos, redelijk aangesloten jurkje.
Er zitten horzintale 'strepen' in van pailletjes van zo'n 2-3 cm. breed. Dus afgewisseld zwarte stof versus de pailletten in strepen
Nu mijn vraag:
Ik ben niet zo'n fashionista en vraag me af hoe ik dit jurkje het mooist kan dragen.
Met panty? Zwart of huidskleur (of anders) Glanzend? Hoeveel dernier dan?
Daarnaast is mijn fuguur peervormig (ben 173 lang en 71 kg.) Mijn 'pluspunt' zit 'm in decolete tot taille
Wat kan ik dan bij het jurkje dragen (want mouwloos) Vaak valt me op dat, wanneer je er bijvoorbeeld een kort vestje op draagt, dit bepaald niet mijn taille accentueerd
Kortom graag tips!
Alvast bedankt
Graag zou ik jullie hulp vragen voor het volgende
Pas geleden heb ik een zwart jurkje (V&D collectie Mart Visser) gekocht
Het is een mouwloos, redelijk aangesloten jurkje.
Er zitten horzintale 'strepen' in van pailletjes van zo'n 2-3 cm. breed. Dus afgewisseld zwarte stof versus de pailletten in strepen
Nu mijn vraag:
Ik ben niet zo'n fashionista en vraag me af hoe ik dit jurkje het mooist kan dragen.
Met panty? Zwart of huidskleur (of anders) Glanzend? Hoeveel dernier dan?
Daarnaast is mijn fuguur peervormig (ben 173 lang en 71 kg.) Mijn 'pluspunt' zit 'm in decolete tot taille
Wat kan ik dan bij het jurkje dragen (want mouwloos) Vaak valt me op dat, wanneer je er bijvoorbeeld een kort vestje op draagt, dit bepaald niet mijn taille accentueerd
Kortom graag tips!
Alvast bedankt
maandag 25 november 2013 om 13:32
maandag 25 november 2013 om 13:39
Als je trouwens een peervormig figuur hebt, zou ik gaan voor een matte zwarte panty (geen aandacht naar je benen), bijv 20 denier. Een dikke panty vind ik niet mooi bij een feestelijk jurkje.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
maandag 25 november 2013 om 13:44
Ik vind 15/20 denier zwarte, matte panty's het mooist. Persoonlijk houd ik niet van felgekleurde jasjes. Ik zou een lang zwart, gedetailleerd jasje kiezen en dan bijvoorbeeld lippenstift, nagels en accesoires (grote ring, clutch, oorbellen) in een leuke kleur met elkaar matchen. Heb je ook al schoenen of niet?
maandag 25 november 2013 om 13:48
maandag 25 november 2013 om 14:46
Ik heb onder mijn mouwloze lbd een zwart T Shirt van mesh, zeg maar pantymateriaal (doorzichtig). Dat is wel mooi en ook chique (maar niet zo warm). Als het echt koud is doe ik er een zwart jasje overheen maar inderdaad bederft dit wel het model van het jurkje.
Qua panty: inderdaad dunne panty maar ik draag er bv soms wel een panty met motiefje bij (bv met stippen). Anders wordt het wel erg saai. Ik draag er zwarte pumps of enkellaarsjes bij. Succes met kiezen!
Qua panty: inderdaad dunne panty maar ik draag er bv soms wel een panty met motiefje bij (bv met stippen). Anders wordt het wel erg saai. Ik draag er zwarte pumps of enkellaarsjes bij. Succes met kiezen!
maandag 25 november 2013 om 15:18
Alvast bedankt voor de reacties
Een panty met een motiefje vind ik bij deze jurk too much, omdat er al strepen in de stof zitten.
Zo'n truitje van mesh lijkt me wel wat! Volgens mij komt daarmee het model van het jurkje het meest uit
Waar kun je zoiets kopen?
En dan? zwarte schoenen?
En oh ja: kan er ook een mooie huidkleurige/ of andere kleur panty onder (niet zo'n vleeskleurige dan he...)
Een panty met een motiefje vind ik bij deze jurk too much, omdat er al strepen in de stof zitten.
Zo'n truitje van mesh lijkt me wel wat! Volgens mij komt daarmee het model van het jurkje het meest uit
En dan? zwarte schoenen?
En oh ja: kan er ook een mooie huidkleurige/ of andere kleur panty onder (niet zo'n vleeskleurige dan he...)
maandag 25 november 2013 om 15:34
quote:chocomousse schreef op 25 november 2013 @ 15:18:
En dan? zwarte schoenen?
En oh ja: kan er ook een mooie huidkleurige/ of andere kleur panty onder (niet zo'n vleeskleurige dan he...)Je kunt van Falke, Woolford en Oroblu heel dunne panty's kopen, die een blotebeneneffect geven (en dus niet glimmen). Anders zou ik een heel dunne panty in een koffiekleur kopen.
En dan? zwarte schoenen?
En oh ja: kan er ook een mooie huidkleurige/ of andere kleur panty onder (niet zo'n vleeskleurige dan he...)Je kunt van Falke, Woolford en Oroblu heel dunne panty's kopen, die een blotebeneneffect geven (en dus niet glimmen). Anders zou ik een heel dunne panty in een koffiekleur kopen.
maandag 25 november 2013 om 15:41
maandag 25 november 2013 om 17:13
maandag 25 november 2013 om 17:14
maandag 25 november 2013 om 17:20
maandag 25 november 2013 om 18:13
quote:alysha00 schreef op 25 november 2013 @ 17:14:
of deze voor onder je jurkje?
http://www.otto.nl/produc ... Id=10027905046&fromPl=yesHierbij moet je enorm opletten,of het wel echt mooi matcht. Als precies de naden onder je jurkje uitkomen staat dat heel erg knullig. Het is een mouwloos jurkje, geen overgooier.
of deze voor onder je jurkje?
http://www.otto.nl/produc ... Id=10027905046&fromPl=yesHierbij moet je enorm opletten,of het wel echt mooi matcht. Als precies de naden onder je jurkje uitkomen staat dat heel erg knullig. Het is een mouwloos jurkje, geen overgooier.