Mode & Beauty alle pijlers

Hulp gevraagd bij stylen LBD

25-11-2013 13:20 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Graag zou ik jullie hulp vragen voor het volgende

Pas geleden heb ik een zwart jurkje (V&D collectie Mart Visser) gekocht

Het is een mouwloos, redelijk aangesloten jurkje.

Er zitten horzintale 'strepen' in van pailletjes van zo'n 2-3 cm. breed. Dus afgewisseld zwarte stof versus de pailletten in strepen

Nu mijn vraag:

Ik ben niet zo'n fashionista en vraag me af hoe ik dit jurkje het mooist kan dragen.

Met panty? Zwart of huidskleur (of anders) Glanzend? Hoeveel dernier dan?

Daarnaast is mijn fuguur peervormig (ben 173 lang en 71 kg.) Mijn 'pluspunt' zit 'm in decolete tot taille

Wat kan ik dan bij het jurkje dragen (want mouwloos) Vaak valt me op dat, wanneer je er bijvoorbeeld een kort vestje op draagt, dit bepaald niet mijn taille accentueerd

Kortom graag tips!

Alvast bedankt
Geen vestje dragen maar een simpel getailleerd colbertje. Veel mooier vind ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ok, bedankt. En dan een wat korter model, of juist niet.

En welke kleur (ik heb ergens diep-fel paars gezien?)
Veel korter dan je taille (net onder je borsten) of juist over je billen. Als het op je heupen valt, wordt je bovenlijf breder.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Als je trouwens een peervormig figuur hebt, zou ik gaan voor een matte zwarte panty (geen aandacht naar je benen), bijv 20 denier. Een dikke panty vind ik niet mooi bij een feestelijk jurkje.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
En qua panty's?
Ik vind 15/20 denier zwarte, matte panty's het mooist. Persoonlijk houd ik niet van felgekleurde jasjes. Ik zou een lang zwart, gedetailleerd jasje kiezen en dan bijvoorbeeld lippenstift, nagels en accesoires (grote ring, clutch, oorbellen) in een leuke kleur met elkaar matchen. Heb je ook al schoenen of niet?
Ik heb wel zwarte pumps en korte laarsjes met hak

Heb ook sorbetgroene lakpumps (klinkt niet zo, maar ze zijn errug mooi )

en rode (bordeauxrood_ maar die zijn met open teen, vind ik geen gezicht met een panty

Mijn onderbenen zijn o.k.. Het is meer het brede stuk van de peer, zeg maar
Ik heb onder mijn mouwloze lbd een zwart T Shirt van mesh, zeg maar pantymateriaal (doorzichtig). Dat is wel mooi en ook chique (maar niet zo warm). Als het echt koud is doe ik er een zwart jasje overheen maar inderdaad bederft dit wel het model van het jurkje.

Qua panty: inderdaad dunne panty maar ik draag er bv soms wel een panty met motiefje bij (bv met stippen). Anders wordt het wel erg saai. Ik draag er zwarte pumps of enkellaarsjes bij. Succes met kiezen!
Alvast bedankt voor de reacties

Een panty met een motiefje vind ik bij deze jurk too much, omdat er al strepen in de stof zitten.

Zo'n truitje van mesh lijkt me wel wat! Volgens mij komt daarmee het model van het jurkje het meest uit

Waar kun je zoiets kopen?

En dan? zwarte schoenen?

En oh ja: kan er ook een mooie huidkleurige/ of andere kleur panty onder (niet zo'n vleeskleurige dan he...)
quote:chocomousse schreef op 25 november 2013 @ 15:18:

Alvast bedankt voor de reacties

Een panty met een motiefje vind ik bij deze jurk too much, omdat er al strepen in de stof zitten.

Zo'n truitje van mesh lijkt me wel wat! Volgens mij komt daarmee het model van het jurkje het meest uit

Waar kun je zoiets kopen?

En dan? zwarte schoenen?

En oh ja: kan er ook een mooie huidkleurige/ of andere kleur panty onder (niet zo'n vleeskleurige dan he...)Je kunt van Falke, Woolford en Oroblu heel dunne panty's kopen, die een blotebeneneffect geven (en dus niet glimmen). Anders zou ik een heel dunne panty in een koffiekleur kopen.
Ik vind iets als dit altijd mooi:

http://img0.etsystatic.co ... _570xN.479677742_p6cn.jpg
Ja; dat is het ook!

Héél kort jasje dus

dunne huid of koffiekleurige panty

of mesh shirt eronder (heb ik nog nergens kunnen vinden btw (wel sportshirtjes, als je mesh ingeeft, maar dat staat een beetje raar

Méér tips zijn welkom
kanten top?

http://www.otto.nl/produc ... Id=10026498030&fromPl=yes
of deze voor onder je jurkje?

http://www.otto.nl/produc ... Id=10027905046&fromPl=yes
JA; die laatste zou prima kunnen; bedankt
polkadotjes!

http://www.otto.nl/produc ... Id=10008153605&fromPl=yes
quote:alysha00 schreef op 25 november 2013 @ 17:14:

of deze voor onder je jurkje?

http://www.otto.nl/produc ... Id=10027905046&fromPl=yesHierbij moet je enorm opletten,of het wel echt mooi matcht. Als precies de naden onder je jurkje uitkomen staat dat heel erg knullig. Het is een mouwloos jurkje, geen overgooier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven