Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ava, ik weet helaas niet wat voor merk ze gebruikt heeft, kan er natuurlijk wel achter komen door een vriendin te laten bellen om het te vragen en dan idd de gebruiksaanwijzing op internet opzoeken. Het is gelukkig niet beschadigd. Mijn haar was niet echt nat door het spul...maar ik verwachte dat ze het eerst zou fohnen (op youtube gezien). Maar ik dacht laat ik maar niks zeggen, zij weet t beter. Ik ga morgen opnieuw mijn haar wassen en ben benieuwd hoe het dan met de pluis zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Weet iemand of haarverf na een behandeling nog wel werkt, of kan je je haar beter eerst verfen en dan BHT doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst verven, uitspoelen en aangezien je haar dan al nat is kun je gelijk de keratine erin doen. Het kan verder geen kwaad om het zo vlak na elkaar te doen.
Alle reacties Link kopieren
Maar even tussendoor, je haar kan hier niet van afbreken ofzo??

Aangezien dat bij chemische straightners wel kan als je het te lang in laat trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben enthousiast geworden door jullie verhalen!!

Ben ook elkeee dag (of om de dag:P) in de weer met de stijltang.

alleen heb nog een vraag... Je mag het 3 dagen niet wassen, wordt je haar echt heel vet?? dat je echtt niet naar buiten kunt?

Bij mij is het best lastig om echt 3 dagen vrij te krijgen...

moet door de weeks naar stage en in het weekend werken..

Dus kun je je wel vertonen buiten als je dat spul erin hebt zitten??



En nog een vraagje..mijn haar is best droog geworden.. het is bij jullie dus echt NIET afgebroken?? alleen maar gezonder geworden??

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
September was jij je haar niet te vaak dat het zo droog is?



Ik heb lang haar en dat was ik niet elke dag en het is ook echt niet vet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik was het 3 tot 4 keer in de week.. Ik sport best veel en dan vind ik het vies als ik het niet was. Dus het moet wel..

Denk dat het droge komt door verven/straighten.. En krullend haar is altijd al kwetsbaar..teminste dat zei een kapper tegen me!



Maleficent heb jij de behandeling ook gehad? Heb jij misschien een antwoord op mijn vraag hoe je haar eruit ziet als dat spul er 3 dagen in moet zitten? Kun je wel bv. gaan werken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de adverteerder gemaild die op marktplaats staat. Ze komt uit middelharnis. Hebben jullie het daar ook besteld. Ik wil graag zeker weten dat ik het goede product heb, en dat ik de bestelling ook ontvang nadat ik betaald heb...
Alle reacties Link kopieren
TheEmpress, ik heb de behandeling zelf ook gedaan, maar mijn haar droogde heel snel tijdens de behandeling. Dus terwijl ik nog bezig was met de behandeling (aanbrengen vloeistof), droogde mijn haar onder heel snel en boven bleef het nat. Is dat normaal?



Want als ik kijk naar de behandelingen op youtube, zie ik dat het haar gewoon nat blijft door die vloeistof, todat het droog wordt gefhont
Alle reacties Link kopieren
@Sweetchcik: Mijn haar droogt eigenlijk niet tijdens het opbrengen, ondanks dat je maar een heel klein beetje moet aanbrengen vind ik het toch erg nat worden. Ik heb daar dus geen last van gehad.



@September: Ik zorg dat ik geen belangrijke dingen hoef te doen, want ik vind het tijdens die inwerkperiode er niet uit zien, het oogt erg vet. De eerste dag gaat nog wel, maar daarna niet meer. Ook staan er wat haren rechtovereind, alsof je statisch haar hebt, dat is pas weh na het wassen. Al met al is het haar tijdens die inwerkperiode niet zo`n fraai gezicht, bij mij dan.....Maar daarna.....heb je echt supermooi gezond haar. Ik merk echt verschil.



@Jeanine: Ik heb het ook daar besteld, en februari ook. Ik ben erg tevreden over het product en een goede service ook, ik had het product heel snel in huis.



@Sem: Nee, je haar breekt er echt niet van af, he wordt juist gezonder. Het is totaal niet te vergelijken met een straightnigbehandeliing.
Alle reacties Link kopieren
Nou, eindelijk tijd en het zit erin, over een kwartiertje de stijltang eroverheen.



Alleen, ik zag dat die niet heter gaat dan 195 graden, dus hoop dat dat genoeg is. Daarnaast heb ik nog niet eens de helft van het flesje gebruikt?! Ok, ik heb dun haar, maar zo erg? Nou ja, mocht het goed uitpakken, dan kan ik er dus 4 à 5 keer mee doen, dat zijn de kosten dan ook niet meer :-)
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Hey Bruja!



Ik heb ook aan ongeveer 50 ml genoeg, dus ook niet zoveel! Scheelt behoorlijk inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
@bruja78: Wil je eens laten weten hoe het is geworden! Ben benieuwd! En heb jij ook dat spul van marktplaats gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Yep, ook die van Marktplaats.



Nou was mijn haar al stijl van zichzelf, maar ik had/heb vooral pluizige punten. Het ziet er nu wel beter uit, maar da's logisch na 7 keer over ieder lullig plukje heengaan. Ben benieuwd.



Ik heb trouwens nog eens gekeken, maar ik haal wel 3 behandelingen uit 1 flesje ;)
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geinteresseerd in deze behandeling. Ik moet ook mijn droge haar met de stijltang doen om het er mooi uit te laten zien. Wat ik wel met de stijltang heb is dat het twee dagen echt goed zit, maar de de derde dag ziet mijn haar er wat vettig/slierterig uit. Dat vind ik vervelend, want dan moet je wassen en weer de stijltang. En die tang wil ik eigenlijk niet om de dag gebruiken want dan hou ik geen haar over.
Alle reacties Link kopieren
Beste TheEmpress,



Inmiddels heb ik contact gehad met de kapster en heb ik een afspraak gemaakt. Maar de kans is dus groot dat ze de behandeling opnieuw gaat doen. Is dat niet schadelijk voor je haar zo vlak achter elkaar?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylan schreef op 27 april 2010 @ 09:19:

Ik ben ook geinteresseerd in deze behandeling. Ik moet ook mijn droge haar met de stijltang doen om het er mooi uit te laten zien. Wat ik wel met de stijltang heb is dat het twee dagen echt goed zit, maar de de derde dag ziet mijn haar er wat vettig/slierterig uit. Dat vind ik vervelend, want dan moet je wassen en weer de stijltang. En die tang wil ik eigenlijk niet om de dag gebruiken want dan hou ik geen haar over.Ik vind het al knap dat je er 2 "goede haardagen" uithaalt, ik moet mijn haar om de dag wassen en dan weer fohnen/'stijlen (heb pluizig haar met slag, dat bijna nooit goed zit als ik het niet stijl). Maar ik moet je zeggen- ik gebruik de stijltang al ong 8 jaar (met pauzes af en toe), en heb nog steeds veel haar op mijn hoofd hoor, terwijl ik het niet eens regelmatig bijpunt. Deze behandeling lijkt me vooral fijn voor op vakantie of in de zomer om niet in de weer te hoeven met hete stylingapparaten. Ik lees nog even mee....
Alle reacties Link kopieren
quote:nien25 schreef op 27 april 2010 @ 10:18:

Beste TheEmpress,



Inmiddels heb ik contact gehad met de kapster en heb ik een afspraak gemaakt. Maar de kans is dus groot dat ze de behandeling opnieuw gaat doen. Is dat niet schadelijk voor je haar zo vlak achter elkaar?



groetjesIk snap je vraag niet zo goed...gaat ze de keratine behandeling nog een keer doen? Als je dat bedoelt, dat kan inderdaad geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 27 april 2010 @ 13:39:

[...]





Ik snap je vraag niet zo goed...gaat ze de keratine behandeling nog een keer doen? Als je dat bedoelt, dat kan inderdaad geen kwaad.ja dat bedoelde ik. tnx
Alle reacties Link kopieren
En Bruja, hoe is je haar nu?
Alle reacties Link kopieren
Hetzelfde....



Zoals ik al zei, mijn haar wàs al stijl, ik deed het voor die enorm droge punten. Die zien er nog steeds hetzelfde uit, zonde van het geld in mijn geval. Mijn haar is wel nóg stijler dan voorheen, dus het heeft wel gepakt maar niet de bedoelde uitwerking.



Voordeel is dan wel weer dat ik niet voor lul loop met haar dat vettig oogt, daar heb ik dus helemaal geen last van.
bruja78 wijzigde dit bericht op 28-04-2010 13:47
Reden: tikvout
% gewijzigd
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat dit een geweldige oplossing is voor degenen die dagelijks met de stijltang in de weer zijn.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Heb je dan wel genoeg spul gebruikt? Als je maar een derde van het flesje hebt gebruikt en je punten zijn nog steeds droog?

Als je haar echt dood is, wordt dat hiermee natuurlijk ook niet beter, maar droge punten zouden volgens mij wel op moeten knappen, tenzij het echt dood is en gewoon een schaar nodig heeft....
Alle reacties Link kopieren
`Ja hoor, want ik zie wel degelijk dat het nog stijler is dan normaal en heb er inmiddels ook een stuk afgeknipt.



Niemand zag het op m'n werk vandaag
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



De shampoo die bij de behandeling zat is hier inmiddels op. Iemand een idee welke shampoo nu te gebruiken om zo lang mogelijk van mijn stijle lokken te kunnen genieten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven