Mode & Beauty alle pijlers

Ik wil ook zoiets...

23-12-2011 08:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal..

Moet straks naar mijn werk, en ben er al een tijdje niet geweest i.v.m zieketewet. Ga er even langs voor een kopje koffie. Alleen aangezien ik van mijn collega's qua figuur het stevigst ben, zie ik er nooit zo hip uit als hun. Mijn budget laat het nu ook niet toe om leuke hippe dingen te kopen, of het is er niet in mijn maat (maat 44).

Nu zag ik van de week dit plaatje: (zie link)

http://www.polyvore.com/menswear/set?id=41031128

Ik wil graag ook zoiets en heb wel verschillende dingen wat er op lijkt maar niet helemaal hetzelfde. Dus hoe kan ik dit zelf combineren? Ik heb zelf wel het volgende zoals op het plaatje:

- Blazer in donkerblauw en zwart.

- Niet zo'n spijkerbroek. Wel een broek in donkerblauw, ook met een 'los kruis'.

- Wit basic shirt

- Grijs vestje (lang)

- Platte schoenen (maar dan blote voeten??)

- Heb geen hakken, wel stoere enkellaarsjes, maar zijn beige/taupe.

- Heb niet echt een bijpassende sjaal, wel een grof gebreide grijze.

Zal ik dan gewoon mn blauwe broek en blauwe blazer doen? Met wit shirtje, grijs vestje. En dan de stoere enkellaarsjes? En de grove sjaal? Dan gebruik ik qua kleur: blauw- grijs- taupe.

Heb evt. ook nog een blauw-wit gestreept shirtje wat er bij past.

(Sorry, weinig verstand van combineren :p )

Maar vind deze baggy style zo leuk!! :-)
Die stijl op de foto is meer doordacht dan het lijkt. De materialen passen bij elkaar. De kans lijkt me groot dat als je nu vanalles uit je kast trekt, het er toch uit gaat zien als een bij elkaar geraapt zooitje. Zo van: "ze had het vast koud ofzo". Zeker als je wat steviger bent, lijkt het me dat et al snel wat massief wordt, al die lagen. Maar het is sowieso lastig oordelen zonder foto's.
Ik zou de donkere broek aan doen, wit-blauw gestreept shirtje erop, grijs vestje erover. Enkellaarsjes aan, grijze sjaal. De blazer zoiu ik erbuiten houden (te veel blauw). Misschien nog een mooi accent in lichtblauw oid als sieraad. Wat doe je met je haar?

Zo, dit was antwoord op je vraag. Nu even over de rest van je bericht: waarom zou je er hip uit willen zien als je komt reintegreren? Ik zou het vooral zo ontspannen mogelijk houden. En geloof me, je kunt er net zo hip uitzien in maat 44 als in maat 36! Gewoon geloven dat het kan en veel oefenen!
Als je helemaal niet van de hippe kleding of combineren bent, zou ik niet gaan voor deze look. Die kan namelijk ofwel heel hip uitvallen, ofwel de plank compleet misslaan. Als ik jou was zou ik een paar baggy stukken combineren met een paar strakke kledingstukken (bv, baggy broek met slank colbert) om een beetje vorm te houden en netjes voor de dag te komen.
Poehee! Ziet er al niet uit als het om zo'n slank model heen hangt, laat staan als je zulke zakken gaat dragen met 'n maatje meer.
quote:lionlily schreef op 23 december 2011 @ 08:47:

Zo, dit was antwoord op je vraag. Nu even over de rest van je bericht: waarom zou je er hip uit willen zien als je komt reintegreren? Ik zou het vooral zo ontspannen mogelijk houden. En geloof me, je kunt er net zo hip uitzien in maat 44 als in maat 36! Gewoon geloven dat het kan en veel oefenen!Ik heb pas een knieoperatie gehad, dus heb 8 weken in een joggingbroek gelopen door alle therapie etc, en het flexibele bewegen. Nu loop ik nog met 1 kruk. En wil ik gewoon weer eens 'hip' tevoorschijn komen. Ik ben in die 8 weken ook langs geweest. Maar dan droeg ik een joggingbroek met uggs of sportschoenen.
Hoe oud ben je? 12?

Ik wil ook wat hun hebben weeeeehhh!!

Je moet gewoon je eigen Style ontwikkelen, das pas hip... Wees wie jij bent. Ook dan pas zul je je echt op je gemak voelen...

Succes!!
quote:Anthonius schreef op 23 december 2011 @ 09:00:

Hoe oud ben je? 12?

Ik wil ook wat hun hebben weeeeehhh!!

Je moet gewoon je eigen Style ontwikkelen, das pas hip... Wees wie jij bent. Ook dan pas zul je je echt op je gemak voelen...

Succes!!

Nee geen 12

Ik heb heus wel een eigen style maar ben slecht in combineren. Vandaar dat ik adviezen vraag hier.

En een hele nieuwe outfit/kledingstukken heb ik nu helaas geen geld voor.
quote:ikkiee schreef op 23 december 2011 @ 08:58:

[...]

Ik heb pas een knieoperatie gehad, dus heb 8 weken in een joggingbroek gelopen door alle therapie etc, en het flexibele bewegen. Nu loop ik nog met 1 kruk. En wil ik gewoon weer eens 'hip' tevoorschijn komen. Ik ben in die 8 weken ook langs geweest. Maar dan droeg ik een joggingbroek met uggs of sportschoenen.

Nou, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik vraag me wel af waarom je voor precies deze stijl kiest. Staat dat je goed? Voel je je erin thuis? Je zult er nooit hip in uitzien als het niet bij je past... En het klinkt alsof je bedenkt hoe je er graag uit wilt zien, niet hoe je er het beste uit gaat zien. Kun je me wat vertellen over je figuur?

Je hebt in ieder geval een knie, dat is een begin
quote:lionlily schreef op 23 december 2011 @ 09:06:

[...]

Nou, dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik vraag me wel af waarom je voor precies deze stijl kiest. Staat dat je goed? Voel je je erin thuis? Je zult er nooit hip in uitzien als het niet bij je past... En het klinkt alsof je bedenkt hoe je er graag uit wilt zien, niet hoe je er het beste uit gaat zien. Kun je me wat vertellen over je figuur?

Je hebt in ieder geval een knie, dat is een begin

Ja ik hou wel van baggy jeans met een net jasje. Maar de jeans wie ik had, zitten zoveel gaten in dat die in de container is beland Heb nu nog een blauwe baggy/harem broek. Heb net een blauw colbert erop gehad, staat wel leuk!

Ik heb volle borsten, slanke taille maar brede heupen.

Ik heb al een paar dingen gepast en het combineren lukt me aardig..
Dan komt het helemaal goed! Als je met deze stijl je taille maar accentueert! Ik kan dat niet aan, ben een appel (en mijn stijl is het niet), maar als je steviger bent en wel een peer, kan het prima.

Veel plezier!
quote:lionlily schreef op 23 december 2011 @ 09:27:

Dan komt het helemaal goed! Als je met deze stijl je taille maar accentueert! Ik kan dat niet aan, ben een appel (en mijn stijl is het niet), maar als je steviger bent en wel een peer, kan het prima.

Veel plezier!Maar ik heb evt. wel een wit dun riempje, maar zou je die dan over mn blauwe colbertje dragen in de taille??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven