Mode & Beauty alle pijlers

ik zoek deze legging

03-12-2013 20:52 37 berichten
Tot nu toe heb ik nergens zoiets kunnen vinden, maar jullie zijn zo goed in zoeken. Kunnen je me helpen in mijn zoektocht naar dit: http://simplicity-is-stunning.tumblr.co ... 8899812947
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met gewerkt, jojo? Bij de V&D en de Bijenkorf hebben ze echt een hele hoop leggings en panty's. Misschien daar even kijken?
quote:lostintranslation schreef op 03 december 2013 @ 21:07:

[...]

Ik ook! Slanke benen en de legging niet als broek dragen zijn wel een vereiste ja. Haha anders krijg je meer dit effect:

Als ik dit soort foto's zie vraag ik me echt af of de omgeving van zo'n meisje nooit tegen haar zegt dat haar kleding niet heel erg, eh, flatteert.. zo laat je een vriendin er toch niet bijlopen (ook niet met maatje 34, trouwens!)
Wat zijn we ineens positief over een legging

Is het forum aan het verzachten?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:prulletje schreef op 03 december 2013 @ 22:55:

[...]

Haha anders krijg je meer dit effect:

[afbeelding]Oh no she didn't!
Je kan natuurlijk ook zelf aan de slag met plaatjes op je legging strijken.
We can do it!
Kenzaa idd, ik heb hem ook!

http://kenzaa.nl/bottom/legging-straps.html

En anders op ebay (als je paypall hebt) onder de trefwoorden: legging straps, legging bandage

Moet er wel bij zeggen, dat hij niet heel lekker zit! Het stofje is heel raar, niet zoals het er op de foto uit ziet. Er zit niet echt vorm in zeg maar. Vooral bij de billen zit hij niet als 'gegoten' dus ik doe er wel echt altijd overheen dat aan de achterkant over mijn billen valt. Verder een erg leuke legging voor idd bijvoorbeeld een optreden, of zoals ik wel eens doe af en toe bij uitgaan
quote:Frizz schreef op 03 december 2013 @ 21:52:

Leuk ding. Maar niet te combineren (tenzij je half in je onderbroek wil lopen) vind ik.Ik heb hem in panty-uitgave (gekocht bij Black Widow in Rotterdam) en draag hem gewoon bij zwarte jurkjes (geen korte) en hakken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
H&M op de site bij de panty's
Trots!
quote:ram1987 schreef op 04 december 2013 @ 08:47:

Kenzaa idd, ik heb hem ook!

http://kenzaa.nl/bottom/legging-straps.html

En anders op ebay (als je paypall hebt) onder de trefwoorden: legging straps, legging bandage

Moet er wel bij zeggen, dat hij niet heel lekker zit! Het stofje is heel raar, niet zoals het er op de foto uit ziet. Er zit niet echt vorm in zeg maar. Vooral bij de billen zit hij niet als 'gegoten' dus ik doe er wel echt altijd overheen dat aan de achterkant over mijn billen valt. Verder een erg leuke legging voor idd bijvoorbeeld een optreden, of zoals ik wel eens doe af en toe bij uitgaan Hij zit op die foto ook niet goed, bij de knie al die ribbels... Pantyversie lijkt me dan veel beter zitten.
quote:calvijn1 schreef op 03 december 2013 @ 23:13:

Is het forum aan het verzachten? Ik vind hem wel leuk als panty, als hij goed gecombineerd wordt met bijv. een kort rokje of jurkje bij iemand met slanke benen.
quote:calvijn1 schreef op 03 december 2013 @ 23:13:

Is het forum aan het verzachten?

Nou je het zegt.

Tegen de tijd dat ook tuniekjes gedoogd gaan worden ben ik écht weg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven