Infinity scarf (colsjaal)
donderdag 3 februari 2022 om 14:30
donderdag 3 februari 2022 om 15:42
Ja schaamhaar lijkt me schier onmogelijk.SaraSara200 schreef: ↑03-02-2022 14:38Lekker warm maar ik krijg er gigaklitten van in mijn haar (nekhaar).
donderdag 3 februari 2022 om 15:50
Ik heb er ooit één gehad. Stond leuk, lekker een beetje slobberig, nonchalant. Hij was alleen zwart en bij nader inzien had ik wel kunnen bedenken dat dat geen geweldige aankoop was, aangezien ik nagenoeg nooit zwart draag. En bij mijn gezicht al helemaal niet. Daarom was het achteraf geen goed idee, maar verder was het een prettige sjaal.
donderdag 3 februari 2022 om 15:56
Niet in de zijkant of de rest van mijn lange haar.
Dus dat.
donderdag 3 februari 2022 om 16:25
donderdag 3 februari 2022 om 16:34
Ik sla een gewone sjaal veel lager om mijn nek. Of strakker. Met deze sjaal moet je hem losjes laten hangen, waardoor ik in mijn sjaal kruip met mijn kin. Dat doe ik niet met een gewone sjaal. Het is lastig over te brengen, maar een lange lap stof werkt voor mij beter om de kou te verdrijven dan een rondgebreide sjaal.deadpoetssociety schreef: ↑03-02-2022 16:25Jullie zijn niet erg positief…
Pukkels op je kaaklijn? Wat is dan het verschil met een gewone sjaal?
Mij lijkt het vooral fijn dat de sjaal niet steeds op de grond valt of van de kapstok. Je hals is rond dus vind ik het ergens heel logisch dat de sjaal dan ook rond is.
donderdag 3 februari 2022 om 18:31
Ik heb een heerlijke gebreide colsjaal gevoerd met witte teddy, gekregen van mijn schoonmoeder die maar niet wil geloven dat we in Nederland in de winter niet elke dag door anderhalve meter sneeuw ploegen. Lekker warm en heerlijk bijvoorbeeld op de fiets. Geen losse eindjes en niet ineens strak trekken.
Als fashionitem laat ik het passeren. Ik kan ook niet goed om met gewone sjaals. Ik pruts er de hele tijd aan en ga tot mijn neus in mijn sjaal zitten.
Als fashionitem laat ik het passeren. Ik kan ook niet goed om met gewone sjaals. Ik pruts er de hele tijd aan en ga tot mijn neus in mijn sjaal zitten.