Inglot
vrijdag 4 mei 2012 om 10:56
vrijdag 4 mei 2012 om 11:15
vrijdag 4 mei 2012 om 15:02
Ik heb de eyeliner, met een dun kwastje. Superfijn en gaat nu al een half jaar mee. Mascara heb ik niet, oogschaduw wel. Een palletje van vijf waar ik erg over te spreken ben! Ik wil binnenkort nog een palletje van vijf halen in naturel tinten Ik heb ook een foundation gehad, alleen die was supersnel op (en zoveel smeerde ik niet op mijn gezicht), maar er zat gewoon heel weinig in. Die haal ik dus niet meer
Maar qua oogschaduw en eyeliner wil ik geen ander meer!
vrijdag 4 mei 2012 om 16:45
Alsof ze niet ff naar ervaringen mag vragen pfff Is toch niet erg ? Alsof Inglot op deze manier reclame zou willen maken :S
Ik heb oogschaduw en vind het een prima merk. Vind de oogschaduw wel erg poederig, als ik met de kwast erin ga krijg ik onwijze fall out zeg maar. Verder hoor ik ook alleen maar positieve verhalen maar ben zelf meer van Mac
Ik heb oogschaduw en vind het een prima merk. Vind de oogschaduw wel erg poederig, als ik met de kwast erin ga krijg ik onwijze fall out zeg maar. Verder hoor ik ook alleen maar positieve verhalen maar ben zelf meer van Mac
woensdag 9 mei 2012 om 14:43
Ik heb een oogschaduwpaletje en vind hem erg tegenvallen. Ik was er dolblij mee, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Te poederig, slechte pigmentatie.. Maar misschien heb ik wel de verkeerde kleuren gekocht.
Het valt mij trouwens ook op dat er weinig wordt gescheven over de andere producten dan oogschaduw en nagellak! Ik ben ook wel benieuwd.
Het valt mij trouwens ook op dat er weinig wordt gescheven over de andere producten dan oogschaduw en nagellak! Ik ben ook wel benieuwd.