Mode & Beauty alle pijlers

Inglot

04-05-2012 10:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Ik vroeg mij af hoe jullie ervaringen zijn met de make up van Inglot? Zelf heb ik tot nu toe alleen kwastjes en oogschaduws en ben daar erg over te spreken! Ik vroeg mij af hoe bv de mascaras en eyeliners en foundations zijn... Iemand ervaring met deze producten?
Ruik ik ergens...

Hoe oud ben je? Beetje kinderachtig dit.

Ik stel gewoon een vraag, voordat ik producten ga kopen en spijt krijg. Als je niet (normaal) kan reageren hou je onzin dan lekker voor je.
Wil je eerst van anderen een mening voor je het koopt?
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik jou was zou ik gewoon testers vragen en die gaan proberen. Dat vraag ik altijd als ik een (nieuwe) foundation wil proberen.
op veel beauty blogs staat veel over inglot. Google eens. Zelf ben ik ook wel benieuwd
Kijk even op het forum van Beautygloss. Volgens mij is er daar een topic over.
quote:luni schreef op 04 mei 2012 @ 11:09:

Wil je eerst van anderen een mening voor je het koopt?Nou ik dacht mooi meegenomen als anderen er al ervaring mee hebben. Ik zal sowieso voor foundation oid naar de winkel moeten en die is niet erg in de buurt.
Ja ik heb inderdaad ook wel op google gekeken, maar daar zie ik voornamelijk recensies over de oogschaduws, niet of nauwelijks over de overige producten, vandaar deze topic..
Ik heb de eyeliner, met een dun kwastje. Superfijn en gaat nu al een half jaar mee. Mascara heb ik niet, oogschaduw wel. Een palletje van vijf waar ik erg over te spreken ben! Ik wil binnenkort nog een palletje van vijf halen in naturel tinten Ik heb ook een foundation gehad, alleen die was supersnel op (en zoveel smeerde ik niet op mijn gezicht), maar er zat gewoon heel weinig in. Die haal ik dus niet meer ;) Maar qua oogschaduw en eyeliner wil ik geen ander meer!
Alsof ze niet ff naar ervaringen mag vragen pfff Is toch niet erg ? Alsof Inglot op deze manier reclame zou willen maken :S

Ik heb oogschaduw en vind het een prima merk. Vind de oogschaduw wel erg poederig, als ik met de kwast erin ga krijg ik onwijze fall out zeg maar. Verder hoor ik ook alleen maar positieve verhalen maar ben zelf meer van Mac
Lijkt me dan niet een heel fijne oogschaduw eigenlijk...
De pigmentatie is super en het blijft lang zitten. Ook is de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Wel dus eigelijk .
De oogschaduw van Mac vind ik beter als Inglot.

De losse pigmenten vind ik van Inglot weer mooier. Alleen ik vind dit altijd een geknoei. De rest van de producten heb ik geen ervaring mee. Op youtube staan wat recensie filmpjes.
Ben er ook wel benieuwd na eigenlijk.
Ik heb een oogschaduwpaletje en vind hem erg tegenvallen. Ik was er dolblij mee, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Te poederig, slechte pigmentatie.. Maar misschien heb ik wel de verkeerde kleuren gekocht.

Het valt mij trouwens ook op dat er weinig wordt gescheven over de andere producten dan oogschaduw en nagellak! Ik ben ook wel benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven