Mode & Beauty alle pijlers

Isabel Marant Bobby

21-01-2018 12:23 24 berichten
Ik zit er hard over te denken om de echte Isabel Marant Bobbys te gaan kopen, want ondanks dat ze erg duur zijn heb ik nu een neppaar waar ik bijna dagelijks op loop dus ik denk dat de schoenen zich wel terug gaan verdienen.
Wie heeft deze schoenen en weet hoe de kwaliteit is? Lopen ze lekker? Zijn ze het geld waard? Ik heb nog even tijd om erover na te denken maar ik ben echt verliefd geworden op deze schoenen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Life is short...buy the shoes.
Collect moments, not things...❤
Even gegoogled wat het was. Wow veel geld voor schoenen ( vind ik dan). Ik koop nooit zulke dure schoenen, dat is maar goed ook want ben er ook vaak snel op uitgekeken. Ik draag ze niet jaren.
Aan deze reactie heb je dus niks want ik weet niet of ze lekker lopen. Als je het je kunt veroorloven... waarom niet?
Misschien dat ze over 10 jaar wel weer in zijn, in dat geval zullen ze het geld misschien wel waard zijn.
Bloemetjefresia schreef:
21-01-2018 12:34
Even gegoogled wat het was. Wow veel geld voor schoenen ( vind ik dan). Ik koop nooit zulke dure schoenen, dat is maar goed ook want ben er ook vaak snel op uitgekeken. Ik draag ze niet jaren.
Aan deze reactie heb je dus niks want ik weet niet of ze lekker lopen. Als je het je kunt veroorloven... waarom niet?
Ik koop ook nooit zulke dure schoenen. Maar ik ben op zoek geweest naar goedkope versies van deze schoen en die kan ik gewoon nergens meer vinden. Ik kocht ooit een paar bij de H&M en daar loop ik nu nog steeds op, maar die raken nu versleten. Dus mocht iemand weten waar je goedkope knock-offs kan kopen dan hoor ik dat heel graag!
En anders binnenkort maar eens naar de Bijenkorf om ze te passen..!
Ik heb ze al jaren in het taupe. Ze zitten heerlijk en draag ze als vrijetijdsschoenen met een skinny of een jurkje

Doen
Op marktplaats staan er ook veel. Nieuw ook.
The outnet had die schoenen een keer online staan met korting. Ik weet niet of dat nog zo is, maar kijken kan altijd.
Hebben ze de knock offs niet bij de Sacha?

De kwaliteit van Marant schoenen is fantastisch hoor. Ik heb zelf ook een paar... superzacht leer, ook aan de binnenkant. Ja, ze zijn duur maar een weekendje weg kost ook zo een paar honderd euro denk ik dan.
Marina♥ schreef:
21-01-2018 12:26
Life is short...buy the shoes.
Oooo! <3.
Wil jij mn nieuwe beste vriendin worden ;)?
Een sneakerwedge kan toch niet echt meer? Wat een mormels zijn dat.
Ik ken verschillende dames die ze fantastisch vinden. Misschien tweedehands proberen en als dat wat is nieuwe?
Koop ze anders tweedehands via Marktplaats, dat scheelt een hoop geld. Als je bang bent voor fake of afgedragen dan zoek je gewoon in je omgeving en ga je ze eerst bekijken en passen :) Ik heb een keer originele Uggs gekocht in nieuwstaat voor maar €30 dus alles is mogelijk.
greenbean schreef:
21-01-2018 12:51
Ik koop ook nooit zulke dure schoenen. Maar ik ben op zoek geweest naar goedkope versies van deze schoen en die kan ik gewoon nergens meer vinden. Ik kocht ooit een paar bij de H&M en daar loop ik nu nog steeds op, maar die raken nu versleten. Dus mocht iemand weten waar je goedkope knock-offs kan kopen dan hoor ik dat heel graag!
En anders binnenkort maar eens naar de Bijenkorf om ze te passen..!
http://www.dappershoe.nl/Sneakers
https://www.ivyschoenen.nl/sleehak-snea ... groen.html
https://www.vanarendonk.nl/dames/deabus ... 8522.72.1/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb inmiddels 3 paar :hyper: mijn zwarte heb ik onlangs vervangen, de oude waar ik 2 jaar op heb gelopen nog verkocht voor 175 euro. Zagen er echt nog top uit.

Het is een inverstering, maar de kwaliteit is echt goed en ze blijven echt mooi. Zool voelt goed, top. Niet te vergelijken met knock off’s.

Als je het geld hebt zeker doen!
Route88 schreef:
21-01-2018 14:58
Een sneakerwedge kan toch niet echt meer? Wat een mormels zijn dat.
Op jouw leeftijd is het waarschijnlijk enorm belangrijk of iets uit of in is, maar volwassen vrouwen kopen iets dat ze zelf mooi vinden. Of het nou uit is of niet.
Die laatste zien er best ok uit en dat voor maar 70 euro. Eens zien of het wat is. Ik ben woensdag in Utrecht dus dan ga ik even bij de Bijenkorf kijken. Ik heb de echte Bobbys al eens in mijn handen gehad en inderdaad is de kwaliteit erg goed. Ik denk dat ik dan toch voor de echte ga uiteindelijk.
Op marktplaats ook wel wat paren gezien, maar vaak niet in de kleur die ik zoek en 200 euro voor 2dehands schoenen vind ik dan wel weer erg veel geld.
sinnombre schreef:
21-01-2018 18:37
Op jouw leeftijd is het waarschijnlijk enorm belangrijk of iets uit of in is, maar volwassen vrouwen kopen iets dat ze zelf mooi vinden. Of het nou uit is of niet.
Was 88 maar mijn geboortejaar.
Die schoenen vind ik lelijk. Erg lelijk. Mag toch.
Update: ik vond de echte bobbys niet lekker zitten en vond ze toch ook te duur, dus nu toch goedkope knock offs gehaald (die overigens heel erg op de echte lijken)
Leuk, greenbean. Hopelijk heb je er veel plezier van. Kun je van het geld wat je hebt bespaard nog een leuke jurk/broek/rok erbij kopen :)
Ik heb enorm veel bespaard nu haha! 340 euro om precies te zijn.
greenbean schreef:
25-01-2018 17:46
Update: ik vond de echte bobbys niet lekker zitten en vond ze toch ook te duur, dus nu toch goedkope knock offs gehaald (die overigens heel erg op de echte lijken)
Oeh mag ik vragen waar je je knock offs hebt gehaald?
Ik heb ze uiteindelijk besteld bij 1 van die webwinkels uit de post van Tickel. Ben er erg blij mee en vind ze eigenlijk mooier dan de echte.
Nog even een update :$

Na 2 maanden op de knockoffs te hebben rondgelopen werd ik toch weer nieuwsgierig naar de echte Bobbys en toen bleek dat ik ze met een kortingscode kon bestellen heb ik dat meteen gedaan. Ik heb ze toen uitgebreid thuis kunnen testen en bekijken en heb lang gedaan over de beslissing ze te houden, aangezien ze nog steeds prijzig waren, maar ik kón het gewoon niet over mijn hart verkrijgen ze terug te sturen. Op de een of andere manier zitten ze nu wel heerlijk en is de maat precies goed. En inderdaad is de kwaliteit niet te vergelijken met de KO's, die er nu al best afgetrapt uitzien (ik liep er dan ook bijna iedere dag op).
Dus.. toch gekocht en ik ben er ontzettend blij mee! Toevallig kocht ik laatst een voor mij doen dure tas, ook van een designer, en het gevoel is zo anders dan wanneer je gewoon een goedkoop tasje van de H&M koopt. Ik heb dat ook met deze schoenen. Doordat ik er zoveel geld voor betaald heb ben ik er nog trotser op. Het was dan ook een weloverwogen beslissing.

Zo, nu horen jullie me niet meer en ga ik gewoon genieten van mijn nieuwe schoenen :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven